۶۸۰۱۵۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو باید السد را شگفت‌زده می‌کرد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو باید برای دیدار با السد روش متفاوتی را انتخاب می کرد و با تغییراتی در ترکیب تیمش به میدان می رفت.

خبرگزاری مهر: محمدحسن انصاریفرد در مورد شکست ۳ بر یک پرسپولیس برابر السد که با نمایش ضعیف سرخپوشان همراه بود گفت: بازیکنان پرسپولیس در این دیدار خودشان نبودند و نتوانستند نمایشی که در لیگ برتر دارند را برابر السد هم ارائه دهند.

وی به یکی از اصلی ترین دلایل شکست پرسپولیس برابر السد اشاره کرد و گفت: به نظرم در چنین بازیهایی پرسپولیس نباید با هافبک خطی بازی کند. اتفاقی که در دیدار با السد رخ داد و شاگردان برانکو لطمه زیادی خوردند.

بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: وقتی برانکو برابر مربیان با تجربه قرار می گیرد باید تغییر روش بدهد چرا که تیم حریف به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود. آنها روی نقطه ضعف پرسپولیس اصرار داشتند و هر سه گل را از همین ناحیه زدند.

انصاریفرد ادامه داد: برانکو باید تغییری ایجاد می کرد که السد را شگفت زده کند. السد پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده بود و شناخت خیلی خوبی از این تیم داشت. اگر پرسپولیس بخواهد با روش همیشگی بازی کند بازهم شکست خواهد خورد.

پیشکسوت سرخپوشان ادامه داد: این شکست خوبی برای پرسپولیس بود چرا که کمک می کند برای بازیهای آینده نقاط ضعف خود را برطرف کند. برانکو باید حریفان را آنالیز کند و براساس تاکتیک های تیم حریف برنامه هایش را تنظیم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امروز اصلا ترکیب برانکو اشتباه اشتباه اشتباه بود

    • علی

      بابا این چلغوز بیرانوند رو بزار از ترکیب بیرون بجاش رادو رو بزار.خدا شاهده بازی ها رو میبریم ۱۰۰%

    • بدون نام

      فدای سر تکتکشون قرار نیست که همیشه ببریم گاهی باخت نیازه واسه اینکه بدونیم ضعف داریم و برطرف کنیم انشاالله صعود میکنیم

    • احمد داودی

      برانکو مقصر اصلی نتیجه بود با ترکیب اشتباهش

    • سعید

      من استقلالیم،از باخت پرسپولیس ناراحت شدم،همینطور از باخت تراکتور،تیمهای ایرانی باید تو آسیا برنده باشند،تو آسیا دیگه رنگ معنی نداره،تو ایران از باخت پرسپولیس خوشحال میشم ولی آسیا قضیه ش فرق میکنه،امیدوارم پیشکسوتان پرسپولیس به برانکو گوش زد کنن که تاکتیک تیمی شو عوض کنه،اگه بازیکنان پرسپولیس بازی خودشونو میکردن بدون شک السد رو میبردن،برانکو با تاکتیک تکراری خودش باعث شده بود السد تمام حرکات پرسپولیس رو خنثی کنه،به خدا حق پرسپولیس باخت نبود،به امید فینالیست شدن تیمهای ایرانی تو آسیا،هنوز خیلی فرصت مونده واسه تیمهامون

    • حمید

      قبلا هم گفتم رقابتهای آسیا لیگ ایران نیست که فدراسیون و تیم داوری در خدمت پرت پولیس باشد وبا کمک آنها امتیاز کسب کند عیار پرت پولیس و برانکو برای همگان عیان شد و آنهم با یک تیمم نه چندان قوی قدرت پرت پولیس همین بود که به نمایش گذاشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج