۶۸۰۲۱۰
۱۲ نظر
۵۰۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس، آقای گلی را از طارمی گرفت

مهاجم الجزایری تیم السد قطر با دبل مقابل پرسپولیس به صدر جدول گلزنان آسیا رسید.

ورزش سه: تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر متحمل یک شکست تلخ شد. پرسپولیسی ها پس از برد قاطعی که مقابل نسف قارشی کسب کرده بودند، در این بازی حریف السد نشدند و با یک عملکرد ضعیف در این بازی اسیر بازیکنان آماده و حرفه ای السد شدند.

نقش اول پیروزی السد مقابل صدرنشین لیگ ایران، مهاجم الجزایری این تیم بود. بغداد بونجاح، ستاره تیم السد که در لیگ ستارگان قطر هم در هفته های اخیر آماده نشان داده بود، در ادامه روند گلزنی هایش توانست مقابل پرسپولیس دبل کند و یک تنه روند بازی را به سود شاگردان فریرا پیش ببرد. گل اول او در غفلت محض مدافعان پرسپولیس روی یک ارسال به دست آمد و او با نفوذی راحت از بین شجاع خلیل زاده و محمد انصاری سانتر هم تیمی خود را با یک ضربه سر تبدیل به گل کرد. دومین گل این مهاجم الجزایری هم با سوپرپاس ژاوی هرناندز حاصل شد؛ پاس ژاوی به شکلی فوق العاده به بونجاح رسید و او با یک ضربه پای راست زیبا که از مقابل سید جلال حسینی زده شد، برای دومین بار بیرانوند را مغلوب کرد.

پرسپولیس، آقای گلی را از طارمی گرفت


بدین ترتیب با توجه به دو گلی که بغداد بونجاح در بازی مقابل الوصل امارات به ثمر رسانده بود، این مهاجم در پایان هفته دوم ۴ گله شد و بالاتر از کریم بودیاف(الدحیل)، مهدی طارمی(الغرافه) و لی دونگ گوک و آدریانو(چونبوک) که هرکدام سه گل به ثمر رسانده اند، آقای گل رقابت ها لقب گرفت. البته هنوز چهار بازی از منطقه شرق آسیا باقی مانده است و بازیکنانی مثل دیان دامیانوویچ ۲ گله شانس رسیدن به بونجاح را دارند.

با عملکرد ضعیف پرسپولیس در فاز دفاعی، آقای گلی آسیایی مهدی طارمی تنها ۲۴ ساعت دوام آورد و مهاجم سابق سرخپوشان که پس از گلزنی مقابل الجزیره و دبل مقابل تراکتورسازی، بهترین گلزن دو هفته اخیر آسیا شده بود، به دست همبازی های سابقش از صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان پایین آمد. این اتفاق تقریبا مشابه موردی بود که فصل گذشته برای عمر خریبین افتاد و مهاجم سوریه ای الهلال پس از دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس، تعداد گلهای آسیایی خود را از ۵ به ۱۰ رساند و علاوه بر عبور از مهدی طارمی ۷ گله، در پایان با همان ۱۰ گل عنوان آقای گلی آسیا را از آن خود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      اصلا این هنر پرسپولیسه که هرسال یه آقای گل تحویل آسیا بده

      پاسخ ها

      • ابراهیم

        زیادی زرمیزنی

    • رضا خنکسار با افتخار استقلالی

      عمر خریبین، بغدادبونجاح،.......؟بعدی نوبت کیست که لنگ و سوراخ کنه؟؟؟؟

    • بدون نام

      لنگ که فقط زورش به چندتا تیم شهرستانی وباکمک داوران وعوامل فدرسیون میرسه...هرسالم میره آسیا زنگ تفریح وبرای آقای گلی بازیکنان عربی میره

    • عادل

      ظاهرا تعیین آقای گل‌های آسیا دست پرسپولیس است ای کاش می‌فهمیدند موفقیت داخلی نتیجه قدرتشان نیست بلکه نتیجه ضعف تیم های داخلی است و مثل سال پیش با این خیال گول خوردند و حذف شدند

    • بدون نام

      پارسپولیس بی غیرت

    • جاسو

      زحمت کشیدن

    • بدون نام

      لنگیا چرا لال شدید!؟

    • کمپین‌ ابی دلان

      اخه چقدر باعث ابرو ریزیه این پرسپولیس طارمی بدبخت چه گنایی داشت‌این مراکشی های اشغال چقدر به ما ضربه میزنن یوسف بن العربی بع ذوب اهن بن‌الحاج به پرسپولیس اشرف بن شرقی به استقلالم‌اگه خدایی نکرده گل میزد دیگه هتریک میکردن این مراکشیا جام جهانیم فک میکنید چه خبره چهازتا غول اروپاییم به این تعداد اضافه میشن میشن مراکش ماهم گه بیرانوند دربازبان تیم‌ملی سید جلال محمدانصاریم تیم ملی کمیابی نیا .علیپور‌م تیم‌ ملی ما هستن یه مراکشی در مقابل پنج‌ تا ملی پوش من استقلالیم ولی اعصابم واس پرسپولیس خیلی خوبه تراکتور سازی که شده هرکی از بازی ها امتیاز نمیگیره میاد از تراگتور روحبه میگیزه با سه امتیاز میره واس ادامه راه هی واقعا ای کاش همین فردا دوباره بازی ها شروع بشه بتونیم جبران کنیم خیالمون راحت بشه

    • بدون نام

      پرسپولس محارت دارد این گار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگ بز خاصیت هر سال یه اقای گل میدن به این عربای مجوس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج