جاباما
۶۸۰۳۲۱
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

یک عضو جمنا خواستار برخورد با سران دراویش شد

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: حرکات دراویش فرقی با جنایات تکفیری‎هاى داعشی ندارد، زیرا تروریست‎ها نیز در برخی کشورها با خودرو افراد را زیر گرفته و باعث کشتار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: عضو شورای مرکزی جمنا گفت: حرکات دراویش فرقی با جنایات تکفیری‎هاى داعشی ندارد، زیرا تروریست‎ها نیز در برخی کشورها با خودرو افراد را زیر گرفته و باعث کشتار شدند.

سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ايران اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در واکنش به اقدامات دراويش گنابادی در تهران اظهار کرد: مدت‎هاست که این جماعت به بهانه هاى واهى امنیت جامعه را بر هم می زنند و برخی هم با نگاه بهره برداری سياسی، متاسفانه مانع برخورد قاطع با آنان شده اند. دو روزی می شود که شاهد شرارت و جنایت بزرگ آنان در به شهادت رساندن مدافعان نظم و امنيت كشور بوديم.

وی افزود: اکنون که این افراد دستگیر شده اند لازم است برخورد جدى با آنها به ويژه صحنه گردانان اصلى صورت بگیرد و نباید به بدخواهان و معاندان نظام اجازه داد تا با موج سوارى بر اين جریان، نظم عمومی را بر هم بزنند. گردانندگان اين فرقه از نظر اعتقادى و رفتارى دچار انحرافات اساسی هستند و به واسطه ارتباطی که با خارج از کشور دارند نباید در برخورد با آنان تساهل و کوتاهی شود چرا که هرچند سال یکبار ما شاهد برخی تنش ها از ناحیه این گروه هستیم و در شهرهای مختلف نظم جامعه را بر هم می‌زنند و به بيگانگان فرصت و بهانه می‌دهند تا علیه جمهوری اسلامی تبلیغات کنند و در آشوب های اخير نیز برخی رسانه های معاند به تحریک درویشان اغتشاشگر پرداختند.

حسینی بیان کرد: از قدیم دراویش سعی می كردند خود را اهل زهد، گوشه نشينى و بی اعتنايی به دنيا و سياست معرفی كنند اما چند سالی است كه در عرصه اجتماعی و سياسی فعال شده و همچون گروهک‌های معاند به صف آرايی در برابر نظام اسلامی پرداخته اند و کاملاً مشخص است که اين جماعت فتنه گر، بازی خورده بیگانگان هستند و دچار توهم شده اند كه با پشتوانه حمايت خارجی ها و با ایجاد ارعاب و وحشت می توانند به مقاصد غيرقانونی خود دست پیدا کنند.

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: حرکات دراویش فرقی با جنایات تکفیری هاى داعشی و تروريست ها ندارد، در بعضی كشورها با خودرو افراد را زير گرفتند و باعث كشتار شدند. اشخاصی که تصور می‌کردند دراویش گنابادی یک فرقه مذهبی مظلوم و بى آزار هستند اکنون می‌دانند که سران آنها می‌خواهند در داخل کشور ناامنی ایجاد کنند لذا باید با این افراد برخورد انقلابى از سوی دستگاه‌های مسئول صورت بگیرد. مسلما در گام اول رانندگانى که جان بر کفان نظام را به شهادت رساندند و نظم و امنیت عمومی را خدشه دار کردند باید بلافاصله در ملأ عام اعدام شوند تا مايه عبرت آشوبگران شود چرا که کوتاهی در برابر چنين جنايتكارانی باعث گستاخی بیشتر آنان خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زنده باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
      تا کور شود هر آنکه نتواند دید

    • واحد ارومیه

      من مسئول باشم میدم گردن همشونو باشمشیر بزنن تا کسی جرات نکنه با امنیت وآسایش مردم بازی کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادم بدبختی هستی ....

    • بدون نام

      اینقدر گیر ندین به ملت. با این همه مشکلات که از زمین و زمان میباره حالا یکی هم دوست داره درویش بشه چکار دارین اینقدر بکن نکن واسه مردم راه میندازین اینم میشه نتیجه اش

    • بدون نام

      خوبه !

    • بدون نام

      چه کاره ای شما حالا؟

    • بدون نام

      اینها هم شدن اتش بیار معرکه , برطبل وحدت بدمید که امنیت بیاره , و الا طبل اخنلاف هر چیز میاره الی امنیت .

    • صفر عل

      مرگ بر آمریکا. اسراییل عربستان

    • صفر عل

      مرگ بر آمریکا. اسراییل عربستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج