۶۸۰۳۳۴
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

فرمانده ارتش: برخی پیکرها کامل نیستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: تکاوران ارتش موفق شدند قطعاتی از پیکرهای عزیزان سرنشین هواپیما را جمع‌آوری و بسته‌بندی کنند در حال حاضر هم راه افتادند و فکر می‌کنیم تا ۲ ساعت و نیم دیگر به دامنه کوه برسند.

خبرگزاری ایلنا:فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: تکاوران ارتش موفق شدند قطعاتی از پیکرهای عزیزان سرنشین هواپیما را جمع‌آوری و بسته‌بندی کنند در حال حاضر هم راه افتادند و فکر می‌کنیم تا ۲ ساعت و نیم دیگر به دامنه کوه برسند.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگویی با اشاره به عملیات تکاوران ارتش برای انتقال پیکرها به پایین قبه دنا گفت: تکاوران از دیروز به محل سقوط هواپیما رفتند و پیکرها را پیدا کردند ولی به لحاظ شرایط جوی نتوانستند شب بگردند و شب در آنجا کمپ زدند.

وی افزود: امروز که با جانشین نیروی زمینی تماس گرفتم آنها موفق شدند قطعاتی از پیکرهای عزیزان سرنشین هواپیما را جمع‌آوری و بسته‌بندی کنند در حال حاضر هم راه افتادند و سمت به پایین می‌آیند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه فکر می‌کنیم تا ۲ ساعت و نیم دیگر این عزیزان به دامنه کوه می‌رسند، گفت: تیم بعدی در حال صعود است. امیدواریم بتوانیم تا غروب باقی پیکرها را به پایین کوه منتقل کنیم.

امیر حیدری تاکید کرد: برخی پیکرها کامل نیستند قطعاتی از پیکرها کشف شده‌اند و لازم است مسئولان با آزمایش دی ان ای ثابت کنن هر کدام از قطعات متعلق به چه کسی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در ادامه عملیات از اسکی‌بازها استفاده شود، گفت: بعید به نظر می‌رسد از اسکی‌بازها بتوانیم استفاده کنیم. از تیم ۴۵ واکنش سریع نیروی دریایی بتوانیم زودتر انتقال اجساد را انجام دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لب

      آقای وزیر محترم جناب نوبخت ...فکری بحال کارگران خدماتی که چندین ماه پرداخت نشده حقوقمان..کشور ما اینجوری نبود..وعده دروغ به کارگر خدماتی یا حجمی ...که چرخ تولید مملکت دست اینهاست چرا ۵ماه حقوق ندادن

    • بدون نام

      خداقوت

    • بدون نام

      ارتش فداي ملت

    • بدون نام

      جانم فدای برادران گمنام ارتش

    • بدون نام

      در

      ود
      بر دلاور مردان ارتش که در مواقع بحران مردم را یاری می کنند، خسته نباشید.

    • ایرانی

      درود بر ارتشیان بی ادعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج