۶۸۰۵۶۹
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

نامزدی قالیباف در انتخابات مجلس ضعیف است

اگر چه اخبار رسمی از تحرکات انتخاباتی دو جناح چندان وجود ندارد اما اخبار غیر رسمی متعددی در رسانه ها هست که حکایت از لابی ها و جلسات محرمانه برای رقابت مهم پارلمان یازدهم دارد . در این میان گویا اصولگرایان بیش فعالند و رایزنی های سنگینی در این جناح در جریان است.

نامه نیوز: اگر چه اخبار رسمی از تحرکات انتخاباتی دو جناح چندان وجود ندارد اما اخبار غیر رسمی متعددی در رسانه ها هست که حکایت از لابی ها و جلسات محرمانه برای رقابت مهم پارلمان یازدهم دارد . در این میان گویا اصولگرایان بیش فعالند و رایزنی های سنگینی در این جناح در جریان است.

فعلا شاید یکی از مهمترین مسایل در دستورکار این است که آیا می توان همچنان از مدل جمنا بهره جست؟ آیا دامنه انتقادها از این سازوکار انتخاباتی کاهش یافته و دوباره همه راضی پیروی از این مدل خواهند شد ؟

به گفته حسین سبحانی نیا فعال سیاسی اصولگرا، جمنا ساز و کاری برای انتخابات ریاست جمهوری در همان مقطع بوده و قرار نیست ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا با اشاره به اینکه هنوز سبک و پازل و شیوه ورود اصولگرایان در انتخابات های آتی تعیین نشده، خاطر نشان کرد: اما قطعا تلاش خواهد شد بین اصولگرایان هماهنگی لازم در نحوه حضور در انتخابات صورت گیرد اما برای قالب این حرکت هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

وی ادامه داد: جامعه روحانیت مبارز ،جامعه مدرسین و نهادهایی که همیشه در این نوع مسائل حضور داشته و حالت مرجعیت برای اصولگرایان دارند، باید در آینده تصمیم بگیرند که با چه شیوه ای حضور یابند.

سبحانی نیا گفت: با توجه به اینکه انتخابات مجلس قبل از ریاست جمهوری است باید شیوه ای را برای ورد به مجلس انتخاب کنند که چنانچه آن شیوه مثمر ثمر بود برای انتخابات ریاست جمهوری هم استفاده شود.

این قعال اصولگرا احتمال حضور جلیلی و قالیباف را به عنوان نامزدها کلیدی اصولگرایان ضعیف دانست و افزود: ممکن است هرکسی برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود اما باید همان زمان بین نامزدهای اصولگرایان سنجش و بررسی بر اساس توانمندی ها، مدیریت، مقبولیت و مشروعیت میان مردم صورت گیرد تا شخصیت مورد نظر قابل طرح برای جامعه باشد.

وی ادامه داد: از الان نمی توان با قاطعیت اعلام کرد که گزینه خاصی نامزد اصولگرایان هست یا نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا جمنا را ساز و کاری برای انتخابات ریاست جمهوری در همان مقطع دانست و تاکید کرد: این سازوکار قرار نیست ادامه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب پدر شهرداری در اورده حالا باید از جای دیگه دزدی رو شروع کنه

    • صادقی

      ای کاش باشی مرد حق

    • بدون نام

      نه رئیسی ونه قالیباف

    • ملازاده

      اگربرای شورای شهرهم کاندید شود انشاء الله رای نمی اورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج