۶۸۰۶۸۱
۲۳ نظر
۵۰۱۱
۲۳ نظر
۵۰۱۱
پ

درخواست پلیس برای اعدامِ راننده اتوبوس دیوانه

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد از مقامات قضایی درخواست بررسی و صدور حکم اعدام برای راننده سابقه‌دار و معاند را داریم.

خبرگزاری ایلنا: رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد از مقامات قضایی درخواست بررسی و صدور حکم اعدام برای راننده سابقه‌دار و معاند را داریم.

سردار حسین رحیمی که در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با اشاره به حادثه اغتشاشات روز دوشنبه در خیابان پاسداران گفت: ساعت ۱۰ صبح دوشنبه تعداد ۵۰ نفر جلوی کلانتری ۱۰۲ پاسداران حاضر و پیرو قضیه بیست و نهم دی‌ماه که یک‌نفر از عوامل منتسب به فرقه‌ای که به اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی، ایراد خسارات عمدی و فراری دادن متهم حسب دستور قضایی بازداشت و با قرار ۱۵۰ میلیون تومانی روانه زندان شد تجمع کردند.

این مقام عالی انتظامی یادآور شد: این افراد قصد ورود به کلانتری را داشتند که با هوشیاری پلیس ناکام ماندند. ما به صورت مکرر با نمایندگان آنان صحبت کردیم ولی نتیجه‌ای نداد.

او با بیان اینکه باید صف مردم را از اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت جدا می‌کردیم، خاطرنشان کرد: همکاران ما بر آن شدند تا غائله را تمام کنند چراکه مردم از این ناامنی‌ها گله‌مند بودند.

سردار رحیمی تشریح کرد: کسی که خط و نشان کشیده بود دستگیر شد. تعداد ۲۶ دستگاه خودروی شهروندان و ۱۹ منزل تخریب شد.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: به نمایندگی از خانواده محترم این شهدا از مقامات قضایی درخواست بررسی و صدور حکم اعدام برای راننده سابقه‌دار و معاند داریم.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: خط قرمز ما حسب دستور رهبر انقلاب امنیت جامعه و مردم است که هر کس به آن تعرض کند با شدیدترین شکل برخورد می‌شود.

سردار رحیمی با بیان اینکه ما سربازان ولایت هستیم و به آن افتخار می‌کنیم و سال‌های سال است برای حفظ ارزش‌های انقلاب می‌جنگیم، تصریح کرد: از مردم تشکر می‌کنیم در این ۲ روز با ارسال پیام‌ها و دیدارها ما را مورد محبت خود قرار دادند.

رییس پلیس تهران بزرگ به حمله اتوبوس مرگ به نیروهای ناجا اشاره کرد و گفت: در حمله اتوبوس به همکاران‌مان تعداد ۳ نفر شهید و ۹ نفر مجروح شدند که پس از این حادثه سریعا تقاضای تشکیل شورای تامین را کردیم.

او ادامه داد: تصمیم بر آن بود تا نخست مذاکره صورت گیرد ما نیز با نمایندگان آنان صحبت کردیم اول ادعا می‌کردند این نفرات اوباشگر از جمع ما نیستند. وقتی می‌خواستیم آنان را طرد کنند در جلسه قبول می‌کردند ولی وقتی پس از ۲ ساعت برگشتند اقدامی از آنان ندیدیم.

سردار رحیمی با اشاره به اتمام ضرب‌العجل پلیس گفت: ساعت ۴ صبح وارد عمل شدیم و کمتر از ۱۵ دقیقه تمام افراد را دستگیر کردیم و ظرف کمتر از ۲ ساعت پاکسازی محل انجام شد.

او با بیان اینکه تمامی عوامل اصلی در این آشوب‌ها دستگیر شدند، گفت: افراد بسیاری بودند که با سایت‌ها و کانال‌های مجازی معاند در ارتباط بودند و با تهیه عکس و فیلم و ارسال به آنان، فضای کاذبی ایجاد می‌کردند که با رصدهای به موقع پلیس دستگیر شدند. برخورد مدبرانه نباید عنوان مماشات بگیرد. لازم بود با اقتدار همراه با سنجش اقدام می‌شد. در مدیریت تجمعات و اغتشاشات شهری، اصلی‌ترین مطلب مردم هستند و جان و مال صدها خانواده در پاسداران در میان بود.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه با اقتدار و قانونمندی و رافت ،عملیات را مدیریت کردیم، تصریح کرد: می‌توانستیم خیلی راحت رفتارهای تندی را انجام دهیم ولی خویشتنداری کردیم چراکه ممکن بود جان خیلی از افراد بیگناه به خطر بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که همیشه راست میگید

    • حسن عباس زاده

      این دراویش از پولدارهای جامعه هستند اول دیه شهدا را از آنها گرفته به خانواده هایشان بدهید و بعد دیه مصدومان نسبت به صدمه ای که دیده اند و بعد مصاحبه آنها را پخش کنید ضمنا گوشیها و تلفنهای ۱۵ روز گذشته را کنترل که با چه افرادی تماس داشته اند و از مخابرات آدرس شماره ها را گرفته منازلشان را تفتیش کنید

    • م ش

      سردار عزیز راننده یک نفره درصورتی که آنها تشکلاتی دارند وهمه میدانند که در بیشتر سازمانها وحتی دستگاهای دولتی درسطوح بالا نفوذ دارند مثل فرمانسونها نفوذی هارا تسویه کنید

    • بدون نام

      اعدام براش کمه باید مثله بشه

      پاسخ ها

      • ک

        کاربر عزیز درسته ازاین قضیه همه عصبانی هستیم،اما هیچ موقع در عصبانیت نباید تصمیم گرفت مثل همین مثله کردن که عملی شنیع هست! اگر ماهم مثل این افراد بخواهیم رفتار کنیم چه فرقی با اونها داریم؟ اما مطمئن باش براساس قانون جزایی کشور این قاتل مجازات خواهد شد اما بهتره برای عبرت مخلان نظم و امنیت سر میدانهای شهر تا قبل از اجرای حکم اعدام در تمام میدانهای شهر هر هفته درحضورمردم روی زمین بخوابونند پاهاشو به فلک ببندند و شلاقش بزنند

    • بدون نام

      تو خوبی!!!!!

    • از البرز

      اون راننده را باید چند بار در همان خیابا ن جلوی چشم مردم باید اعدام کنن تا درس عبرت بشه برای بقیه اخلال کران اون سیبیلهاشونو باید دونه دونه قبل از اعدام بکنن

    • شاهدوستی

      جا داره از پرسنل زحمت کش و مظلوم نیروی انتظامی تشکر و قدر دانی کنم و به خانواده داغدیده شهدا تسلیت بگم امیدوارم مارو در غم خودشون شریک بدونن. ..

    • بدون نام

      اگه دیونه است خو ب باید کارت قرمز بهش داد نه اعدامش کنند

    • بدون نام

      ماهم بعنوان یک شهروندخواستار اشد مجازات برای راننده اتوبوس که به عمدباعث قتل پرسنل ناجا شده است.

    • بدون نام

      همین الانم جان خیلیها به خطر افتاده که پلیس کشته شده برسر مسایل هیچ وپوچ

    • بیطرف

      فقط اعدام شود این نامرد پست

    • بدون نام

      زودتر خواهشا

    • بدون نام

      چرا اعلام نمیکنند که اتوبوس متعلق به چه کسی بود و کدام نیروها را به منطقه تجمع منتقل کرده بود؟ از چه میترسند؟

    • ک

      اگر این اتفاق ناراحت کننده در زمان امیر کبیر اتفاق می اُفتاد که شخصی محافظان امنیت و حافظ نظم را زیر گرفته،تا قبل از اجرای حکم اعدام،آر هر هفته این قاتل را درتمام محله ها و میدانهای شهر می گرداندند وباحضور مردم در همه محله های شهر برای درس عبرت اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی به چوب و فلک می بستندش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما چه اسراری داری برای حل مشکلات به گذشته سفر کنی؟
        اگر امیرکبیر نامش به جا مانده بخاطر روشنگر و متفاوت بودن او از هم عصرانش بوده است
        سعی کن درک کنی آیندگان مشکلات را چگونه حل خواهند کرد

    • بدون نام

      مگه غیر از این میخواستن بکنن
      باید همشونو اعدام کنن

    • بدون نام

      گردن تک تک مقصر های واقعی رو باید خورد کرد تا برای دیگران عبرت بشن

    • بدون نام

      تذکر: اعدام ک حقشه ولی کلمه دیوانه رو دیگه اخرش بکار نبرید چون دیوانه اختیارش دست خودش نیست !

    • بدون نام

      دیوانه که دست خودش نیست !!!!

    • بدون نام

      دیوانه که دست خودش نیست !!!!

    • بدون نام

      اگر پلیس این همه مدارا نمیکرد واز اول نیروهای پلس آرایش میگرفتن وکامل منطقه را رصد میکردن کسی شهید نمیش سردار عریز؟

    • بدون نام

      اخرش دیونه بوده یا نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج