۶۸۰۶۹۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

دادستان کل: اغتشاشگران خیابان پاسداران، ریشه در خارج از کشور دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، گفت: عده‌ای از عناصری که خود را وابسته به گروهی از دراویش می‌دانستند و در حقیقت افرادی هستند که از این پوشش استفاده کردند در یک حرکت بسیار ناهنجار اغتشاشاتی ایجاد کرده و سبب مزاحمت برای مردم شدند.

خبرگزاری میزان: حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور در حاشیه سفر به استان هرمزگان و در فرودگاه بین المللی بندرعباس در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران اظهار داشت:

حادثه ناگواری بود که در تهران اتفاق افتاد و متأسفانه عده‌ای از عناصری که خود را وابسته به گروهی از دراویش می‌دانستند و در حقیقت افرادی هستند که از این پوشش استفاده کردند، در یک حرکت بسیار ناهنجار اغتشاشاتی ایجاد کرده و سبب مزاحمت برای مردم شدند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی که مسئول تأمین امنیت کشور است با تدابیر قابل تقدیر و دوراندیشی‌ای که کمترین خسارت به مردم وارد و بهانه‌ای به دست هیچکس داده نشود، توانستند این موضوع را در حد قابل قبولی جمع کنند.
دادستان کل کشور افزود: متأسفانه عده‌ای از هم وطنانمان در این اتفاقات آسیب دیدند و چند نفر از نیرو‌های نیروی انتظامی و بسیج به شهادت رسیدند، عده‌ای آسیب دیدند و سبب نگرانی شهروندان شد.

وی بیان داشت: وظیفه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی است که این مسائل را باید از قبل رصد و پیش بینی‌های لازم را انجام دهند.

منتظری خاطرنشان کرد: باید از زحمات نیروی انتظامی در این اتفاقات تقدیر کرد و دستگاه قضایی هم در این خصوص امروز جلسه ویژه‌ای برگزار و تصمیمات مناسبی گرفته شد

وی گفت: قوه قضاییه با قاطعیت و در چارچوب قوانین و مقررارت کشور با متخلفین برخورد می‌کند.

دادستان کل کشور گفت: امیدوارم مردم کشورمان با حضورشان در صحنه هیچ وقت اجازه ندهند، عده‌ای اراذل و اوباش و اغتشاشگرانی که قطعأ ریشه در خارج از کشور دارند و در این خصوص علائم و نشانه‌هایی بدست آورده ایم، اجازه پیدا کنند آرامش و امنیت مردم را برهم بزنند.

وی تاکید کرد: به طور حتم دولت، قوه قضاییه و نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی همیشه در صحنه هستند و آنچه برای مان بسیار مهم است حفظ و حراست از امنیت مردم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجیب است که ای خارجی‌ها در کشور ما اینقدر نفوذ کرده اند و این همه ایادی دارند. در اعتراضات دی ماه گذشته ودر بین دراویش ودر بین بانوان که در شهرهای مختلف روسری از سر بر می دارند!!!!!!

    • بدون نام

      باشه ریشه درخارج ازکشوردارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج