۶۸۰۸۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رشت؛ جوانان دایی علیه پیرمرد‌های جادوگر

جدال حساس و دیدنی این هفته با تقابل دو تیم سایپا و سپیدرود در رشت برگزار خواهد شد تا دو چهره محبوب فوتبال ایران اینبار در قامت مربی برابر یکدیگر قرار گیرند.

ورزش سه: تقابل علی کریمی و علی دایی بالاخره رقم خورد و تنها ۲۴ ساعت به این بازی حساس، جذاب و احتمالا پرتنش و پرحاشیه باقی مانده است. جدالی که اسطوره‌های شماره هشت و ده فوتبال ایران بعد از تنش‌های فراوان در نهایت اولین تقابل خود را به عنوان سرمربی با یکدیگر برگزار خواهند کرد و می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را در پی داشته باشد. علی دایی با نارنجی‌پوشان در این بازی به دنبال حفظ شانس کسب سهمیه خواهد بود و علی کریمی نیز به پشتوانه‌ی حمایت همشهریانش تنها به سه امتیاز و بالا رفتن شانس بقا فکر می‌کند و هر کدام با توجه به پتانسیل‌های انسانی که در خدمت دارند به دنبال پیشبرد این هدف هستند.

در ترکیب سایپا اما علی دایی همچنان به جوانان خود تکیه دارد؛ تیمی که هفته گذشته شاگردان امیر قلعه نویی را با ۴ گل بدرقه کرد و جوانانی مدعی مثل مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، رضا اسدی، رضا علیاری، آرش رضاوند، حامد شیری و ... توانسته‌اند اکنون یکی از شانس‌های دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده لقب گیرند و اکنون در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل نمی‌خواهند این فرصت بزرگ را از دست بدهند.

علی کریمی اما با توجه به اتفاقاتی که در سپیدرود رخ داده از حیث نیرو در شرایط مناسبی تیمش را در اختیار ندارد و بیشتر تکیه بر عملکرد و تجربه بالای بازیکنان مسن خود دارد؛ بازیکنانی مثل حسین کعبی که با بستن بازوبند کاپیتانی تیم شمالی و تجربه حضور در جام جهانی اکنون در سودای دستیابی به فرصت بقا در لیگ است و نفرات دیگری همچون علیرضا نورمحمدی، محمدرضا مهدوی، محمد غلامی، رضا کاردوست و سیدمحمد حسینی و ... . بازیکنانی که هر کدام در دوران جوانی ستاره‌های تیم خود محسوب می‌شدند و اکنون علی کریمی امیدوار است با تکیه بر تجربه آنها بتواند یکی از دشوارترین دیدارهای دوران مربیگری کوتاه خود را با برتری به پایان برساند و فشار و خطر سقوط را از سرخپوشان رشتی دور کند.

جدالی که ورای تنش‌ها و حواشی موجود روی نیمکت مسلما در درون زمین و روی سکوها نیز با اتفاقات و صحنه‌های جالبی همراه خواهد بود و بی‌جهت نیست که کانون توجه هفته بیست و چهارم لیگ به رشت معطوف شده است. دیداری که می‌تواند به اندازه یک فصل سوژه و ماجرا در دل خود داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو دیگه به درد کلاس دوم نمیخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج