۶۸۰۸۸۶
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

بنزین سه نرخی نمی‌شود

نماینده مردم بابل در مجلس در خصوص سه نرخی شدن قیمت بنزین گفت: مجلس نرخ‌گذاری نمی‌کند و تنها سیاست‌های کلان بودجه را ابلاغ می‌کند؛ در کمیسیون تلفیق و انرژی هم پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت قرار نگرفت.

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس در خصوص سه نرخی شدن قیمت بنزین گفت: مجلس نرخ‌گذاری نمی‌کند و تنها سیاست‌های کلان بودجه را ابلاغ می‌کند؛ در کمیسیون تلفیق و انرژی هم پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت قرار نگرفت.

حسین نیازآذری در ارتباط با پیگیری‌های مجلس برای بودجه سال آینده، اظهار کرد: سه هفته است که بودجه در صحن علنی در حال رسیدگی بوده و مجلس در ارتباط با وجوهات درآمدی بودجه اظهارنظر کرده است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بررسی هزینه‌های بودجه در برنامه کاری ما قرار دارد، تصریح کرد: بودجه رویکرد مناسبی دارد، چالش‌ها و مشکلاتی هم در روند رسیدگی وجود دارد که با تعامل دولت و مجلس توانستیم به بخشی از نیازمندی‌های کشور با توجه به شرایط موجود در راستای رفاه و معیشت مردم، مباحث مربوط به محیط زیست و تامین آب توجه مناسبی داشته باشیم.

نماینده مردم بابل در مجلس در ارتباط با سه نرخی شدن قیمت بنزین گفت: مجلس نرخ‌گذاری نمی‌کند و سیاست‌های کلان بودجه را ابلاغ می‌کند اما در کمیسیون تلفیق و انرژی پیشنهاد دولت مبنی بر افزایش حامل‌های انرژی مورد موافقت مجلس قرار نگرفت و براساس روال قبلی ادامه می‌یابد.

وی در پاسخ به سؤالی در ارتباط با مشکلات کشاورزان به ویژه فروش برنج که این روزها برنج‌کاران با آن مواجه هستند، بیان کرد: مجلس نسبت به بخش کشاورزی حساسیت ویژه‌ای دارد، بحث واردات بی‌رویه و غیرضروری از مواردی است که نمایندگان حساسیت ویژه‌ای به این موضوع داشته و دارند و از دولت انتظار می‌رود که مدیریت مناسب داشته باشد.

نیازآذری خاطرنشان کرد: در ایام شب عید باید دولت زمینه‌سازی مناسبی برای دسترسی مناسب و ارزان محصولات کشاورزی را در برنامه کاری خویش قرار دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه تورو خدا بیا بشو. مسخره ها. حالا باز نزدیک سال نو شد ، خوابایه جدید برامون دیدن.

    • بدون نام

      معنی لغات عوض شده نمیشود یعنی میشود

    • بدون نام

      گند زدید به مملکت .نمی توانید جمش کنید.سرمردم و فکر مردم رو هر روز میبرید.به یارانه .یا بنزین و......خجالت چیز خیلی خوبی است برای ....

    • تبریز

      شنیدین میگن وقتی کسی غرق میشه دست وپاشو همه جا میاندازه...‌

    • رفیعی

      برین خودوت گول بزنیذ مسخرها من یه جاخوندم دارن تجدیدپزیر میگرن بعدا پسماند میگفت بعدا فروش اب بود به خاطربدهی دولت وشمافکرمیکند کسی که یارانه نمیگره وبازنشست مشکلی نداره شماهمش مصرف تعین میکند که

    • بدون نام

      تعارف نکنین تو رو خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج