۶۸۰۹۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: از مردم تبریز خاطره‌ای جز خوبی ندارم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در تبریز خاطراتی جز خوبی مردم این شهر ندارم. مردم تبریز فوق‌العاده مهربان و خونگرم هستند اما محیط استادیوم آنها خیلی نیاز به بازنگری دارد.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی پیکان مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ما تیمی هستیم که توانستیم در اهواز با یک بازی خوب، خودمان را امیدوارکننده‌تر از گذشته به جدول برگردانیم و در تبریز مقابل تیمی خوب که بازی خوبی ارائه می‌کند، امیدواریم روزنه‌های خیلی خوبی برای آینده پیکان ایجاد کنیم تا بتوانیم نگاه خیلی امیدوارکننده‌تری نسبت به بازی‌های آینده داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در بازی قبلی مقابل فولاد ۷ بازیکن را به علت مصدومیت یا محرومیت در اختیار نداشتیم. در این بازی ۳ تای آنها را در اختیار داریم اما ۴ بازیکن در تیم ما غایب خواهند بود. امیدوارم تجربه و جوانی تیم ما باعث شود نتیجه خوبی کسب کنیم و عملکرد موفقی داشته باشیم.

سرمربی تیم پیکان در مورد افت این تیم پس از شروع خیلی خوب و اینکه این افت به علت مصدومیت بازیکنان بوده یا جوانی تیم گفت: برای تیم جوانی مانند پیکان که تازه می‌خواهد پوست‌اندازی کند و در راه‌های بزرگی قدم بگذارد مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد. این است که تیم‌ می‌تواند فشارهای روانی را تحمل کند و ظرفیت روانی و امکاناتی دارد یا خیر؟ ما در این زمینه به تجربیات گران‌بهایی رسیده‌ایم که می‌تواند برای آینده پیکان با ارزش باشد. در ظرفیت روانی و امکاناتی تیم به تجربیات خوبی رسیده‌ایم و این تجربیات در آینده به ما کمک می‌کند. شاید علت این نوسانها همین دو عاملی بوده که ذکر کردم.

جلالی در پاسخ به این پرسش که چه شناختی که از گسترش فولادی که همانند پیکان مدتی دچار افت شده است دارد تصریح کرد: روند مشابه ما را گسترش فولاد داشته است. این تیم فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده که پس از تغییراتی که در کادر فنی این تیم ایجاد شد روند گسترش فولاد مثبت بوده است. با توجه به وقفه‌های لیگ برتر این نوسانات کم طبیعی است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که گفت زمانی که شما در تراکتورسازی بودید به شما ظلم شد آیا الان نتایج این تیم را پیگیری می‌کنید یا خیر، خاطرنشان کرد: ما در هر دوره‌ای که کار می‌کنیم بازخوردهایی از آن دوره برای ما می‌ماند و تجربیات و خاطراتی را رقم می‌زنیم. در تبریز خاطراتی جز خوبی مردم این شهر ندارم. مردم تبریز فوق‌العاده مهربان و خونگرم هستند اما محیط استادیوم آنها خیلی نیاز به بازنگری دارد. همان زمان که من در تراکتورسازی بودم تیم در بالای جدول حضور داشت اما مشکلاتی ایجاد شد که برای ما مشکل‌ساز شد. من خودم در تبریز این مشکلات را لمس کردم و فکر می‌کنم همین مسائل برای مربیان بعد از من نیز کم و بیش ایجاد شد. رسول خطیبی و تونی الیویرا هم دچار این مشکلات شدند.

سرمربی تیم پیکان با بیان اینکه مسائلی که در ورزشگاه تراکتورسازی وجود دارد باید آسیب‌شناسی شود، اظهار داشت: تراکتور با ظرفیتی که دارد می‌تواند در ایران و آسیا خیلی بزرگی کند اما این تیم به جز قهرمانی در جام حذفی به مقام دیگری دست نیافته است. باید فضای ورزشگاه‌ها را آسیب‌شناسی کنند و این فضا نیاز به رسیدگی دارد وگرنه از نظر من تبریز یکی از شهرهای ایده‌آل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج