۶۸۱۲۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعتراض تهیه کننده «مادری» به انصراف مجیدی

در حالی که مجید مجیدی به صراحت گفته از ابتدا موافق زمان پخش فیلم «آن سوی ابرها» در شرایط فعلی نبودم و دلیل انصراف از اکران شرایط بد زمان اکران است، تهیه کننده «مادری» فیلمی که با عجله به جای فیلم مجیدی اکران شده، از حرف‌های این کارگردان انتقاد کرد.

آی سینما: در حالی که مجید مجیدی به صراحت گفته از ابتدا موافق زمان پخش فیلم «آن سوی ابرها» در شرایط فعلی نبودم و دلیل انصراف از اکران شرایط بد زمان اکران است، تهیه کننده «مادری» فیلمی که با عجله به جای فیلم مجیدی اکران شده، از حرف‌های این کارگردان انتقاد کرد.

مجید مجیدی در تنها اکران مردمی این فیلم که با حضور محمدرضا گلزار در روز چهارشنبه برگزار شد، گفت: «امروز می خواهم بر خلاف برخی گمانه‌زنی‌ها که مطرح شد صادقانه اعلام کنم که خود من از ابتدا در کنار پخش کننده فیلم موافق زمان پخش این فیلم در شرایط و زمان موجود و تعیین شده نبودم.»

او با اشاره به این که فیلم «آن سوی ابرها» کاملا در هند ساخته شده است و زبان فیلم نیز هندی است، گفت: «نسخه فیلم همراه با زیرنویس برای نمایش آمده شده بود اما من دوست داشتم که همزمان با نمایش نسخه زیرنویس، نسخه دوبله فیلم نیز به نمایش در بیاید اما متاسفانه علیرغم تلاش‌هایی که از سوی دوستان و پخش فیلم انجام شد نسخه دوبله فیلم آن گونه که مد نظر من بود فراهم و اماده نشد و مورد پسند من نبود و لذا تصمیم به توقف اکران فیلم گرفتیم.»

انصراف از اکران فیلم روز سه شنبه گرفته شد و به همین دلیل فیلم «مادری» ساخته رقیه توکلی با عجله و بدون تبلیغات از دیروز روی پرده رفت. کانال تلگرام هفته گزارش داده که تهیه کننده این فیلم در رادیو از انصراف دیرهنگام مجیدی و پخش کننده‌اش انتقاد کرده است.

سیاوش حقیقی در برنامه «سینمامعیار» رادیو با اشاره به حرف‌های مجیدی که از ابتدا مخالف اکران فیلمش در این زمان بوده گفته است: «اگر اینطور بود، چرا ما را سر کار گذاشتید و این‌قدر دیر انصراف دادید؟ ما هنوز هیچ کاری درباره چاپ پوستر و پخش تیزرهای تلویزیونی این نکرده‌ایم.»

این تهیه کننده در ادامه به طعنه گفته است: «به خدا ما هم سرباز نظام هستیم و نیاز به حمایت نهادهای دولتی داریم. فیلم‌های ما مثل فیلم‌های کمدی نمی‌توانند فصل‌های خوب اکران را بگیرند و برای دیده شدن نیاز به حمایت داریم.»

فیلم «مادری» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر (بهمن ۹۵) برای اولین بار رونمایی شد و در اکران امسال نتوانست زودتر از زمان فعلی رنگ پرده سینما را ببیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج