جاباما
۶۸۱۲۹۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تشریح فاینانس صنعت هوایی ایران با فرانسوی‌ها

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از بررسی مسئله فاینانس صنعت هوایی ایرانی با شرکت‌های فرانسوی در سفر اخیر خود به این کشور خبر داد و گفت: در این سفر ضمن حضور در همایش‌ها و سمینارهای مختلف در زمینه شناخت توانمندی‌های متقابل با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی اروپایی از جمله شرکت‌های ایرباس، ای تی آر و یک گروه فاینانسر دیدار و گفتگو کردیم.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از بررسی مسئله فاینانس صنعت هوایی ایرانی با شرکت‌های فرانسوی در سفر اخیر خود به این کشور خبر داد و گفت: در این سفر ضمن حضور در همایش‌ها و سمینارهای مختلف در زمینه شناخت توانمندی‌های متقابل با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی اروپایی از جمله شرکت‌های ایرباس، ای تی آر و یک گروه فاینانسر دیدار و گفتگو کردیم.

فرزانه شرفبافی در ادامه از حضور و سخنرانی در کنفرانس یورو مانی در این سفر خبر داد و گفت: کنفرانس یورومانی طی چند دوره برگزارمی شود و اعتبار خوبی را در اروپا داراست.

مدیرعامل "هما" با اشاره به اینکه از حضور تیم عالی‌رتبه اقتصادی ایرانی با هدف انجام مذاکرات اقتصادی و تصمیم‌گیری برای خط اعتباری فرانسه در ایران در این سفر دعوت شده بود گفت: بخش عظیمی از این تصمیم‌گیری مربوط به حیطه بانکی و بخش دیگری پیرامون قراردادهای موجود در صنعت هوایی بود که به صورت مجزا و دقیق مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

شرفبافی در این باره اضافه کرد: مسئله فاینانس صنعت هوایی ایرانی به عنوان موضوع اصلی مورد بررسی در یکی از پنل‌های کنفرانس مذکور مورد بحث قرار گرفت و گزارشی از وضعیت فعلی این صنعت در کشور و همچینن سرعت رشد آن طی سال‌های اخیر ارائه شد.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود رشد تقاضای سفرهای هوایی ایران را از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۵، ۴ برابر اعلام کرد و گفت: این رشد و سرعت توسعه تا کنون در هیچ کجای دنیا دیده نشده که خود مهر اطمینانی بر انجام سرمایه‌گذاری در صنعت هوایی ایران برای هر یک از فاینانسرها خواهد بود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان این نکته که تمامی اعضا در این کنفرانس نسبت به عدم تأثیر تصمیمات ترامپ و نگرش تهدیدآمیز وی بر همکاری ایران و اروپا اتفاق نظر داشتند گفت: به اعتقاد حاضران الزاما خروج آمریکا از برجام نباید خروج اروپا از برجام را به همراه داشته باشد که خود نشان‌دهنده نگاه حمایتی این کشورها از برجام و تمایل آن‌ها بر ادامه همکاری‌ها خواهد بود.

به گفته شرفبافی کنفرانس یورو مانی ضمن بررسی مشکلات کلیدی در شرایط خوبی برگزار و نتایج مهم و قابل قبولی را نیز به همراه داشت.

وی درخصوص جلسه برگزار شده بین تیم ایرانی و بخش خصوصی فرانسه در سفارت ایران با حضور اصحاب رسانه فراسوی بیان کرد: همه افراد معتقد بودند که تا کنون کنفرانسی در این سطح در حوزه فاینانس بین ایران و فرانسه برگزار نشده بود.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی نسبت به این که پروازهای آمد و شد در ۲ سفر انجام شده به پاریس توسط هواپیماهای ایران ایر انجام گرفت گفت: با توجه به محدودیت‌های پروازی در فرودگاه اورلی پاریس برای پروازهای شبانه تصمیم داریم تا از ۲۷ مارس پروازهای "هما" را به فرودگاه شارل‌دوگل انتقال دهیم.

براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی، این مقام مسئول همچنین با تأکید بر ضرورت انجام پرواز مستقیم از ایران به تولوز فرانسه نیز بیان کرد: با توجه به تقاضای موجود برای پروازهای مکرر گروه‌های اقتصادی و پزشکی در این مسیر تلاش داریم تا پروزهایی را حسب تقاضا به صورت دربستی در این مسیر قرار دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج