جاباما
۶۸۱۳۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سلطانی: ویسی حیطه کاری‌اش را بشناسد

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به اظهارات ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: امیر سلطانی،مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره اظهارات عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس مبنی بر اینکه «اصلاً ویسی را اخراج کنند، اما مشکل تیم را حل کنند» گفت: ویسی سرمربی تیم است و قرار نیست اخراج شود. حتی اگر استعفا هم بدهد, مدیریت استعفای ویسی را قبول نخواهد کرد. فقط حرف ما این است که ویسی در مسائل غیر فنی تیم دخالت نکند؛ چند بار هم این موضوع را به او گوشزد کرده‌ایم. بارها از او خواسته‌ایم که تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد و اجازه دهد مدیریت مشکلات باشگاه را با آرامش حل کند.

وی درباره اینکه ویسی گفته بود «مدیریت باشگاه از من خواسته به جای ۲۰ بازیکن, ۱۸ بازیکن به تهران بیاوریم» تصریح کرد: تیم می‌تواند ۲۰ بازیکن را به تهران بیاورد و ما می‌توانیم اگر لازم باشد لیست بازیکنان را منتشر کنیم اما ما یک بخش خصوصی هستیم و آمده‌ایم که ببینیم چرا تیمی که ۳ سال پیش قهرمان لیگ برتر شده, الان به این روز و حال افتاده است. یکی از دلایلی که تیم به این حال و روز افتاده عدم نظارت بر خرج‌های اضافه است. مسلماً همین‌طور خرج‌ها روی هم اضافه شده که الان وضعیت به اینجا رسیده است.

وی ادامه داد: ۲ ماه است که آمده‌ایم و شک نکنید که همه حساب‌های تیم را بررسی و سعی می‌کنیم از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنیم اما در بحث فنی ما با ویسی مشکلی نداریم و ایشان سرمربی تیم خواهد بود. ویسی باید آنقدر تجربه داشته باشد که حیطه کاری‌اش را بشناسد. کدام مربی در امور مدیریتی باشگاه دخالت می‌کند؟ اگر مشکلی وجود دارد به سرپرست تیم بگوید یا با ما تماس بگیرد و بگوید. داریم همه مسائل را حل می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به وضعیت مالی این باشگاه خاطرنشان کرد: در وضیعتی نیستیم که مثل قبل بتوانیم برای این تیم هزینه کرده و همین‌طور هزینه کنیم و تیم را با بدهی به مدیران بعدی بسپاریم. این تیم خصوصی است و باید روی همه هزینه‌ها نظارت داشته باشیم و وضعیت‌ را بررسی کنیم.

وی اضافه کرد: چه لزومی دارد که در سفر‌ها استعدادیاب تیم, حضور داشته باشد؟ مگر قرار است ما در تهران استعدادیابی کنیم؟ اینکه گفته می‌شود ویسی بستگان خودش را در سفرها می‌آورده در حال بررسی است. من ویسی را به جای حاشیه‌سازی به آرامش دعوت می‌کنم.

سلطانی در رابطه با بخش دیگر صحبت‌های ویسی که گفته بود «اصلاً من دزد، قاتل و هر چیزی که شما بگویید، چرا تیم تمرین نمی‌کند؟» به تسنیم گفت: هیچ‌ تهمتی به هیچ‌کسی از لحاظ انسانی و حقوقی نزده‌ایم. ویسی بگوید اینها را چه کسی گفته است؟ ما فقط می‌خواهیم در باشگاه مدیریت‌محور کار کنیم که این موضوع می‌تواند برای عده‌ای سخت باشد. بحث این است زمانی که پولی به باشگاه وارد می‌شود باید زیر نظر مدیریت و هیئت مدیره باشگاه خرج شود و اشخاص در این باره تصمیم نگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج