۶۸۱۴۴۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نشان لاک‌پشت پرنده برای گلی امامی و غریب‌پور

روز ششم اسفند با اهدای نشان ویژه لاک‌پشت پرنده به گلی امامی و بهروز غریب‌پور، از این دو چهره مؤثر در فرهنگ و کتاب کودک و نوجوان ایران تقدیر می‌شود.

روزنامه شرق: روز ششم اسفند با اهدای نشان ویژه لاک‌پشت پرنده به گلی امامی و بهروز غریب‌پور، از این دو چهره مؤثر در فرهنگ و کتاب کودک و نوجوان ایران تقدیر می‌شود. در این آیین، گلی امامی به‌عنوان مترجمی پیشرو که بخش مهمی از کتاب‌های مهم ادبیات نوجوانان ایران را به فارسی ترجمه کرده و بهروز غریب‌پور به‌عنوان هنرمند، نویسنده و مدیر فرهنگی‌ نشان ویژه دریافت می‌کنند. لاک‌پشت پرنده فهرستی است از کتاب‌های بر‌تر هر فصل، برای کودکان و نوجوانان ایرانی. این کتاب‌ها را گروهی از منتقدان، کار‌شناسان و نویسندگان کودک و نوجوان، با بررسی کتاب‌های هر‌ فصل، انتخاب می‌کنند.

در این مراسم همچنین بیش از ۵۰ نویسنده، تصویرگر و‌ مترجم حضور دارند که با کودکان و نوجوانان و والدینشان دیدار و گفت‌وگو و کتاب‌هایشان را برای آنان امضا می‌کنند. همچنين در آیین اهدای نشان‌های لاک‌پشت پرنده، نشان طلا و نقره به پدیدآورندگان کتاب‌های برگزیده و نشان ویژه به چهره‌های مؤثر کتاب کودک در چند دهه اخیر اهدا می‌شود و افزون‌براین به کتاب‌های برگزیده سال ٩٥ نیز نشان‌های طلایی و نقره‌ای اهدا می‌کنند. كتا‌ب‌هاي برگزيده از بين اين آثار قرار است انتخاب شود: آسفالتی‌ها/ شهری که راه افتاد/ یعقوب را دوست داشتم/ سه‌گانه پتش‌خوارگر/ خوابی پر از گوسفند/ همایش پرندگان/ مجموعه بازی با ابزارهای ساده (سنگ/ طناب/ چوب)/ کودک باتلاق/ آتش‌خوارها/ پرواز/ گروه داوری لاک‌پشت پرنده شامل علی‌اصغر سیدآبادی، فرمهر منجزی، محمود برآبادی، توزنده‌جانی، حاجی‌نصرالله، حریری، فاطمه زمانی، گیسو فغفوری، حدیث لزرغلامی، حدادیان، نلی محجوب، مریم محمدخانی، خوشکار، میرغیاثی و معصومه انصاریان است. ششمین دوره اهدای نشان طلا و ‌نقره لاک‌پشت پرنده از ساعت ۱۸ در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج