۶۸۱۴۷۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

عیدی بازنشستگان تا ۱۵ اسفند پرداخت می‌شود

مدیرعامل تامین اجتماعی با اعلام پرداخت عیدی بازنشستگان تا ۱۵ اسفندماه، از دریافت ۶ هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت در روزهای آینده خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: مدیرعامل تامین اجتماعی با اعلام پرداخت عیدی بازنشستگان تا ۱۵ اسفندماه، از دریافت ۶ هزار میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت در روزهای آینده خبر داد.

سیدتقی نوربخش در جلسه ای با اعضای کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهارداشت: با دریافت این بخش از مطالبات سازمان، عیدی بازنشستگان تا ۱۵ اسفند پرداخت می‌شود و حدود ۳ هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد نیز پرداخت خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: محدودیتی برای تعامل با تشکل های بازنشستگی و کارگری نداریم و آماده دریافت نظر این عزیزان هستیم. نوربخش با بیان اینکه رسیدگی به خواسته‌های بازنشستگان و ارتقاء خدمات به این عزیزان همواره در اولویت سازمان تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: نمایندگان و اعضای تشکل‌های بازنشستگان نیز بهترین ارتباط را با این سازمان دارند و همواره خواسته‌ها و دغدغه‌های اقشار مختلف بازنشستگان را به مدیریت سازمان منتقل می‌کنند.

نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی ماهانه ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت حقوق بازنشستگان و ارائه خدمات درمانی به جامعه زیرپوشش هزینه می‌کند، اظهارداشت: منابع مربوط به دریافت حق بیمه در این سازمان ماهیانه ۵۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه منابع مورد نیاز برای بخش مستمری و تعهدات کوتاه مدت بخش اصلی هزینه های سازمان تامین اجتماعی را تشکیل می دهد، گفت: ماهانه ۴۵۰۰ میلیارد تومان مستمری و تعهدات کوتاه مدت توسط این سازمان پرداخت می‌شود و خوشبختانه این تعهدات به شکل مناسب و بدون هیچگونه تاخیری درحال انجام است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: مقرری بیمه بیکاری، مرخصی زایمان، غرامت دستمزد ایام بیماری و وسایل کمک پزشکی مهمترین تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جمعی از کارگران

      کاش عیدی کارگران خدماتی ابفار روستایی استان کرمان هم پرداخت میشد یا دو ماه حقوقشان پرداخت میشد ...بخدا بیایید از نزدیک بررسی بکنید تا آیا واقعا من کارگر خدماتی یا حجمی شب با شکم گرسنه میخوایم...از مشقت زندگی و شرمندگی بچه ام به مردن راضیم...با تشکر وسپاس

    • خسرو

      باسلام من این 847000تومان رو میدم به اقای نوربخش ایشون هزینه های عید منو مدیریت کند.خدا ازشون نگذره واقعا ظلم میکنن.

    • بدون نام

      سازمان تأمین اجتماعی در حال ورشکستگی است آقای روحانی پشت میکروفون حاتم بخشی میکنید وکارشناسی نشده قول میدهید به مردم.بجای این خالی بندی ها وضیعت کارگاهای ورشکسته هرکدام کلی کارگر داشتن و در حال حاضر تعطیل شدن روشن کنید که حتی قادر به پرداخت بدهی حق بیمه کارگران خود نیستن چرا کمکشان نمی کنید..بابا چطوری به شما باید گفت سرتان را کردیدزیر برف جایی رو نمی بینید فکر میکنید مردم هم نمی بینند.اگر کارگاهی نباشد یعنی حق بیمه ای هم نیست.چون کارگری هم وجود ندارد.واگر حق بیمه ای هم نباشد یعنی تأمین اجتماعی هم نخواهد ماند. این کارها رو که نکردید.لاعقل بدهی دولت به تأمین اجتماعی که مبلغ 60 هزار میلیارد است بدهید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج