۶۸۱۴۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

بازی خیره کننده فرهاد اصلانی به خاطر پونه

از روز چهارشنبه فیلم «به خاطر پونه» به کارگردانی هاتف علیمردانی روی پرده رفته است.

بازی خیره کننده فرهاد اصلانی به خاطر پونه

روزنامه تماشا: از روز چهارشنبه فیلم «به خاطر پونه» به کارگردانی هاتف علیمردانی روی پرده رفته است. این فیلم مورد قبول گروه قبلی وزارت ارشاد نبود و به همین خاطر تنها با موافقت اصولی توانست در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر نمایش داده شود اما در همان بخش هم به شدت مورد توجه منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت. «به خاطر پونه» فیلمی است که با هزینه شخصی ساخته شده و به سینمای مستقل تعلق دارد و به همین خاطر باید سینمادوستان را به دیدن این فیلم و حمایت ازت آن دعوت کرد.

علیمردانی کارگردان این فیلم درباره اینکه چرا از دولت و نهادهای دولتی برای ساخت این فیلم کمکی دریافت نکرده و وامی نگرفته به «تماشا» می گوید: «من بلد نیستم با پول دولت فیلم بسازم و تا حالا هم از دولت پول نگرفته ام. اصلا نمی دانم این پول دولتی را باید از چه طریقی به دست آورد و راه های گرفتن این وام ها چطور است؟ البته اینهات رانت می خواهد که من ندارم و خودم را هیچ وقت درگیر ارتباطات این شکلی هم نمی کنم.»

بازی خیره کننده فرهاد اصلانی به خاطر پونه

از او می پرسیم که هزینه ساخت این فیلم چقدر است و فکر می کند مورد استقبال قرار بگیرد یا نه؟ می گوید: «هزینه تولیداین فیلم تقریبا ۴۰۰ میلیون شده و نمی دانم که برمی گردد یا نه. من اصلا نمی توانم مردم کشورم را پیش بینی کنم چون به شدت آدم های غیرقابل پیش بینی هستند. اصولا در سینمای ایران نمی توان از قبل پیش بینی کرد که فیلمی می فروشد یا نه اما به هر حال ما تمام تلاشمان را کردیم کهفیلمی بسازیم که مردم از دیدن آن راضی باشند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.»

علیمردانی ویژگی اصلی این فیلم را بازی های آن می داند: «خب اصلی ترین ویژگی «به خاطر پونه» بازی هنرمندانه فرهاد اصلانی است که از سطح سینمای ایران بالاتر است و همینطور هانیه توسلی که هنرمندانه در این فیلم ایفای نقش کرد.»

گویا مشکلات و سختی های کار در بخش مستقل برای این کارگردان جوان و آینده دار درس عبرت نشده و در حال حاضر مشغول ساخت فیلم بعدی اش با هزینه ای کاملا شخصی است. او به «تماشا» می گوید: «فیلم بعدی ام را هم دارم در بخش مستقل می سازم و «مردن به وقت شهریور» نام دارد که همین الان که دارم با شما صحبت می کنم مشغول ضبط هستیم.»

در پایان بد نیست بدانید که فیلم «به خاطر پونه» در مورد مرد شکاکی است که واقعیات زندگی را قبول نمی کند و فقط ساخته و پرداخته ذهن خویش را می پذیرد. با اینکه زن تلاش بسیاری می کند که شک همسر خویش را برطرف کند، شک شوهرش بیشتر می شود. فرهاد اصلانی و هانیه توسلی هم از بازیگران اصلی آن هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خراب بازی فرهاد خان اصلانی هستم
      همهیشه بهتر از همیشه

    • هومن ابراهیمی

      من با این فیلم عاشق فرهاد اصلانی شدم. این نشان میدهد که هیچ شکی اشتباه نیست

    • ادمين

      فرهاد اصلاني بي نظيره تمامي فيلم هاش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج