۶۸۱۵۵۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

خیز شفر و برانکو برای جنگ بزرگ

در فاصله چند روز تا رویارویی بزرگ فصل دو تیم مطرح پایتخت باید در تقابل با تیم های خوزستانی به پیشواز دربی بروند، جدالی که به نظر می رسد هر دو مربی آن را فدای تقابل آتی خواهند کرد.

ورزش سه: پرسپولیس و استقلال پنجشنبه هفته جاری باید دربی ۸۶ پایتخت را برگزار کنند، جدالی که نتیجه آن سوای از شرایط دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برای هواداران برخوردار است .

برد و باخت در این بازی قطعا روی آینده برانکو و شفر روی نیمکت های دو تیم تاثیرگذار خواهد بود به همین خاطر در جدال امروز با استقلال خوزستان و فولاد دو مربی اروپایی بیشتر به فکر استراحت دادن به مهره های کلیدی خود بعد از بازی های فشرده این چند هفته هستند. تصمیمی که نشان می دهد آنها رقابت با خوزستانی ها را فدای برد در دربی خواهند کرد.

پرسپولیس که با اختلاف امتیاز فاحش در صدر جدول استرسی از بابت نزدیک شدن رقبا به خود ندارد این روزها به دنبال تامین خواسته طرفدارانش در راه قهرمانی زودهنگام و ثبت رکوردی جالب توجه در تاریخ لیگ برتر است. قهرمانی در فاصله شش هفته تا پایان فصل رکوردی است که پروفسور و شاگردانش می توانند با دست به دست هم دادن چند عامل به ثبت برسانند آن هم مقابل استقلال خوزستانی که تاکنون نتوانسته طعم برد در آزادی مقابل سرخ ها را بچشد.

بنا به اخبار رسیده از اردوی پرسپولیس سرمربی کروات در بازی امروز علاوه بر محرومان و مصدومانی که در اختیار ندارد به چند مهره دیگر خود نیز استراحت خواهد داد که از جمله آنها می تواند به گادوین منشا مهاجم نیجریه ای اشاره کرد همین طور علیرضا بیرانوند گلر اول و ملی پوش تیم که جای خود را به رادوشویچ خواهد داد. بیرانوند که دلایل زیادی برای نیمکت نشینی اش مطرح شده قطعا برای بازی با استقلال استراحت خواهد کرد ضمن این که نیمکت نشین کردن منشا نیز بیشتر به مانند شوکی می ماند که برانکو به او در آستانه دربی بزرگ پایتخت وارد خواهد کرد تا دیگر نمایش ناامیدکننده مصاف با السد تکرار نشود.

کنار گذاشتن بیرانوند و منشا را اضافه کنید به محرومیت سیدجلال حسینی، مصدومیت شجاع خلیل زاده تا عملا چهار مهره کلیدی پرسپولیس برای دربی در استراحت مطلق به سر ببرند ضمن این که خبر می رسد برانکو در بازی امروز هیچ بعید نیست به برخی مهره های دیگر تیمش نیز یک نیمه استراحت بدهد از جمله فرشاد احمدزاده یا کمال کامیابی نیا که ممکن است زودتر از آن چه پیش بینی می شود تعویض شوند.

اما چند صد کیلومتر آن طرف تر در اهواز وینفرد شفر هم بنا دارد تا با استراحت دادن به مهره های کلیدی خود تیمش را برای دربی ۸۶ آماده نگه دارد. پیرمرد آلمانی که مصدومان زیادی در اردو دارد در آخرین لحظات سیدمهدی رحمتی را نیز در جمع آنها دید تا در غیاب کاپیتان اول راهی اهواز شود. پیش از رحمتی نفراتی مثل بویان، برزای، زکی پور و نورافکن هم مصدوم بودند و غایب اصلی جنگ با فولاد تا کلکسیون آسیب دیده ها کامل شود.

این تنها تغییرات مد نظر شفر برای جنگ با فولاد نخواهد بود چون خبر می رسد مربی آلمانی با اشراف کامل بر شرایط خطرناک برخی از مهره های کلیدی خود در راه محرومیت احتمالی به نفراتی همچون مجید حسینی و وریا غفوری نیز استراحت خواهد داد تا در ساختار تدافعی استقلال سونامی بزرگی ایجاد شود و زمینه برای حضور نفراتی مثل پادووانی، سهرابیان و ادامه بازی کردن خسرو حیدری در ترکیب اصلی ایجاد شود. درست مثل ساختار تدافعی، ساختار تهاجمی آبی ها نیز امروز شخم زده خواهد شد تا با نیمکت نشینی نفراتی مثل جپاروف و تیام شاهد حضور علی قربانی و جابر انصاری باشیم.

اتفاقات رخ داده در اردوی سرخابی ها در آستانه بازی های امروز با دو نماینده خوزستانی ها در لیگ برتر کاملا نشان می دهد که شفر و برانکو کاملا نیم نگاهی به جدال حساس روز پنجشنبه دارند و از حالا در صدد بالا بردن شانس خود برای چشیدن طعم برد در دربی هستند. جدالی که برای پیرمرد آلمانی جنبه انتقامی و برای پروفسور کروات حساسیتی در راه ثبت رکوردی جاودانه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نیاز به اینکارها نیست چون طبق شنیدها قراره همایشی .نشستی.دیزی خوری قبل از دربی انجام بشه که همیشه خروجی اون برد تیم استقلال..

    • بدون نام

      لنگی جان اون لنگه ک با فساد و تبانی و لابی بعد از نیم قرن غار نشینی سر دراوردید کل دنیا تبانیاتون و فسادتونو فهمیدن علنی شده. استقلال نابود گر شده احساس ترس میکنی داری بهانه جور میکنی لنگی حقیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج