۶۸۱۶۶۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال به دنبال ششمین پیروزی در هفته ۲۴

آبی پوشان تهران در حالی امروز در هفته بیست و چهارم به میدان می‌روند که معمولا در هفته‌های بیست و چهارم ادوار گذشته لیگ برتر عملکرد خیلی خوبی نداشته‌اند.

خبرگزاری مهر: هفته بیست و چهارم در ادوار گذشته لیگ برتر برای آبی پوشان خیلی هفته خوبی نبوده و آبی ها در این هفته ها کمتر نتیجه لازم را گرفته اند. استقلالی ها در ادوار گذشته لیگ برتر ۱۶ بازی داشته اند که ۵ بار در آنها پیروز شده اند و در صورت پیروزی امروز مقابل فولاد، ششمین پیروزی این تیم در هفته های بیست و چهارم در همه ادوار لیگ برتر است. آنها از ۱۶ بازی در هفته های بیست و چهارم ادوار گذشته ۵ پیروزی، ۷ مساوی، ۴ شکست، ۲۱ گل زده و ۱۵ گل خورده داشته و ۲۲ امتیاز از ۴۸ امتیاز ممکن را کسب کرده‌اند که این یعنی کمتر از نیمی از امتیازات موجود.

* میهمانی‌های زیاد

آبی پوشان بیش از دو برابر بازی هایی که در هفته بیست و چهارم در خانه داشته اند را بیرون از خانه تجربه کرده اند. این تیم در هفته های بیست و چهارم تنها ۵ بار در خانه به میدان رفته و در قبال این ۵ بازی، ۱۱ بار هم خارج از خانه به میدان رفته اند. آبی پوشان امروز برای دوازدهمین بار در هفته بیست و چهارم خارج از تهران به میدان می روند که این اتفاق در نوع خود جالب توجه است.

* تنها یک پیروزی خانگی

استقلالی ها از ۵ بازی خانگی شان در هفته های بیست و چهارم تنها یکبار پیروز شده اند که این آمار هم در نوع خود جالب توجه است. تنها پیروزی خانگی استقلال در هفته های بیست و چهارم مقابل سپاهان بوده است. این اتفاق در سال ۸۳ روی داد و آبی پوشان با هدایت امیر قلعه نویی گلزنی علی سامره و رضا عنایتی سپاهان را در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر یک شکست دادند. این تنها پیروزی خانگی استقلال در همه هفته های بیست و چهارم بوده است.

* دو دربی

در هفته های بیست و چهارم تاکنون دو بار دربی برگزار شده که در هر دو دربی بر اساس قرعه آبی پوشان میزبان بوده اند. استقلال در هر دو دربی که در هفته بیست و چهارم برگزار شده مغلوب رقیب سنتی اش شده است. آنها یکبار در فصل ۸۲-۸۱ در هفته بیست و چهارم با سرخ پوشان دیدار داشته اند که با نتیجه دو بر یک مغلوب شده اند و یکبار هم در ۹۱-۹۰ در این هفته مقابل پرسپولیس قرار گرفته اند که در آن بازی با هت تریک ایمون زاید با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شده اند.

* فولادی ترین هفته

آبی پوشان در هفته های بیست و چهارم بیشترین تقابل را با تیم فولاد خواهند داشت. آنها قبلا دو بار در هفته های بیست و چهارم با فولاد دیدار کرده اند که هر دو بازی گذشته هم در اهواز بوده است. امروز سومین بازی استقلال با فولاد در اهواز در هفته های بیست و چهارم برگزار می شود. فولادی ها در هر دو بازی گذشته که در فصل های ۸۴-۸۳ و ۹۴-۹۳ بود مغلوب تیم فولاد شده اند. در صورتی که امروز هم فولاد استقلال را شکست دهد این سومین باری خواهد بود که در هفته های بیست و چهارم این اتفاق در اهواز خواهد افتاد.

استقلالی ها در این هفته ها با تیم های سایپا، پرسپولیس و ابومسلم هر یک دو بار و با تیم های استقلال خوزستان، استقلال اهواز، صبا باطری، سپاهان و استیل آذین هر کدام یکبار بازی کرده اند.

* بهترین و بدترین نتیجه

آبی پوشان دوبار در هفته های بیست و چهارم حریفان خود را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرده اند و این می تواند بهترین نتیجه این تیم در این هفته ها باشد. آنها یکبار ۸۷/۱۲/۱۱ و با ۳ گل آرش برهانی، سیاوش اکبرپور و علیرضا عباسفر تیم استقلال اهواز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند و یکبار هم در ۹۱/۱۱/۱۰ با همین نتیجه و با گل های ویسنته آرزه، فرزاد حاتمی و فرهاد مجیدی موفق به شکست دادن پیکان تهران شده اند.

ضعیف ترین نتیجه آبی پوشان در این هفته نیز به شکست ۳ بر ۲ این تیم در دربی موسوم به دربی «ایمون زاید» باز می گردد.

* اولین، آخرین و بهترین گلزن

​اولین گلزن استقلال در هفته های بیست و چهارم فراز فاطمی است. او در هفته بیست و چهارم اولین فصل لیگ برتر موفق شد در دیداری که با نتیجه یک -یک مساوی به پایان رسید دروازه ابومسلم را باز کند تا این اولین گل آبی پوشان در این هفته ها باشد.

آخرین بار هم لئوناردو پادوانی در هفته بیست و چهارم فصل گذشته برای استقلال گلزنی کرد. این گل در دیدار مقابل سایپا به ثمر رسید و آبی پوشان در آن دیدار با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

بهترین گلزنان استقلال در هفته های بیست و چهارم رضا عنایتی و سید مهدی سید صالحی با ۲ گل زده هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا آمار باخت های لنگ رو نمیذاری لنگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج