۶۸۱۶۷۲
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

قیمت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس فاش شد

احتمالا خیلی از شما تا رسیدن یک‌شنبه و رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در رویداد Unpacked بارسلونا، صبر ندارید. سال گذشته، سامسونگ با کنار گذاشتن روند همیشگی خود، در این رویداد بدون معرفی پرچم‌دار جدیدی حاضر شد و صفحه‌ نمایش Infinity گلکسی اس ۸ را فقط با یک ویدیو در معرض نمایش گذاشت و این ال جی بود که که با گوشی جی ۶ فصل جدید گوشی‌های هوشمند را در MWC شروع کرد.

دیجی رو - احمدرضا هراتی: احتمالا خیلی از شما تا رسیدن یک‌شنبه و رونمایی از گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در رویداد Unpacked بارسلونا، صبر ندارید. سال گذشته، سامسونگ با کنار گذاشتن روند همیشگی خود، در این رویداد بدون معرفی پرچم‌دار جدیدی حاضر شد و صفحه‌ نمایش Infinity گلکسی اس ۸ را فقط با یک ویدیو در معرض نمایش گذاشت و این ال جی بود که که با گوشی جی ۶ فصل جدید گوشی‌های هوشمند را در MWC شروع کرد.

امسال، سامسونگ شروع‌کننده MWC ۲۰۱۸ خواهد بود. به تازگی اوان بلس که اطلاعات فوق‌العاده موثقی را در اختیار می‌گذارد، قیمت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را به یورو، در توییر منتشر کرده است. بلس می‌گوید که گلکسی اس ۹ ۸۴۱ یورو(۱۰۳۷ دلار) قیمت خواهد داشت و گلکسی اس ۹ پلاس که دارای صفحه‌ی بزرگ‌تر و دوربین دوگانه است با قیمت ۹۹۷ یورو(۱۲۳۰ دلار) عرضه خواهد شد. البته این به این معنی نیست که قیمت این گوشی‌ها در ایالات متحده و اروپا به این شکل خواهد بود، بلکه فقط تبدیل یورو به دلار بر اساس نرخ ارز امروز این رقم را نشان می‌دهد و بی‌شک قیمت آن‌ها در اروپا، ایالات متحده و دیگر کشور‌ها متفاوت خواهد بود. به طور مثال، این قیمت‌ها در یک برگه‌ی تبلیغاتی لو رفته که در پایین آن را مشاهده می‌کنید، ۸۴۹ یورو و ۱۰۰۰ یورو ذکر شده‌اند. اگر همه‌ی این‌ها را در کنار این واقعیت که گلکسی اس ۹ پلاس قیمتی مشابه با آیفون ۱۰ دارد، بگذاریم، احتمالا در ابتدای عرضه‌ی این گوشی‌ها در بازار ایران باید منتظر قیمت‌های ۸ رقمی باشیم!

قیمت گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس فاش شد

از ویژگی‌های شاخص گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس می‌توان به این موارد اشاره کرد: بلندگوهای استریو، تشخیص چهره‌ی پیش‌رفته که با اسکنر عنبیه ترکیب می‌شود و دوربین پشت مجهز به دیافراگم متغیر f/1.5 و f/2.4 و قابلیت تصویربرداری اسلوموشن فوق آهسته و عکس‌برداری در نور کم. علاوه بر این، اسکنر اثر انگشت زیر دوربین قرار گرفته است تا پیدا‌کردن آن با لمس راحت‌تر باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به نظر این قیمت منطقی نیست و در صورت صحت، سامسونگ در فروش محصولاتش موفق نخواهد بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج