۶۸۱۷۲۳
۶۶ نظر
۵۰۳۶
۶۶ نظر
۵۰۳۶
پ

مادر زن دامادش را با ضربات سنگ کشت

اعضای خانواده زن جوان به کشتن و انتقال جسد داماد خانواده اعتراف کردند.

خبرآنلاین: اعضای خانواده زن جوان به کشتن و انتقال جسد داماد خانواده اعتراف کردند.

پنجم آذرماه زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۰۱ تجریش به مأموران اعلام کرد که همسرش به نام یعقوب ۳۶ ساله از خانه خارج شده و دیگر مراجعتی به خانه نداشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدان افراد" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همسر فقدانی پس از حضور در اداره یازدهم پلیسی در اظهاراتش عنوان کرد: " من و همسرم سرایدار یک مجتمع مسکونی در منطقه الهیه هستیم؛ دوم آذرماه برادرم به همراه مادرم برای میهمانی از شهرستان به خانه ما آمدند تا اینکه حدود ساعت ۷ بعداز ظهر تصمیم به بازگشت به خانه شان را گرفتند؛ زمانی که برادر و مادرم قصد خارج شدن از خانه را داشتند، یعقوب از آن‌ها خواهش کرد تا از آنجاکه موتورسیکلت وی خراب شده و روشن نمی‌شود، او را تا قسمتی از مسیر برسانند و پس از آن هر سه نفر از خانه خارج شدند. ساعتی از رفتن یعقوب گذشت، اما از او خبری نشد تا اینکه با برادرم تماس گرفتم؛ برادرم عنوان کرد که یعقوب را در حوالی پارک وی پیاده کرده و دیگر خبری از وی ندارد. نهایتا پس از چند روز بی خبری تصمیم گرفتم تا موضوع را به پلیس خبر دهم.

با آغاز تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که فقدانی اعتیاد به مصرف موادمخدر دارد و همین موضوع علت اصلی درگیری و اختلاف شدید وی با همسر و خانواده همسرش است.

با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده که نشان از احتمال وقوع جنایت داشت، کارآگاهان با هماهنگی بازپرس پرونده اقدام به دستگیری همسر فقدانی و همچنین مادر و برادرهمسر فقدانی کرده و تحقیقات پلیسی از آن‌ها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

در شرایطی که این سه نفر در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از سرنوشت دامادشان بودند، اما در ادامه، محمد علی (برادر زن فقدانی) عنوان داشت که جسد یعقوب را مخفیانه و بدون آنکه اهالی مجتمع محل زندگی خواهرش از این موضوع اطلاع پیدا کنند به منطقه‌ای روستایی در شهرستان تاکستان منتقل و آنجا زیر خاک پنهان کرده، اما علت مرگ یعقوب را مصرف موادمخدر عنوان داشت.

محمدعلی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت۹ صبح به بازار رفته بودم که خواهرم با من تماس گرفت و درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر به خانه بازگردم؛ زمانی که وارد خانه شدم، با جسد یعقوب مواجه شدم؛ برای آنکه خواهرم از ساختمان اخراج نشود، تصمیم گرفتم تا جسد یعقوب را مخفیانه خارج و به بیابان منتقل کنم.

با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص مرگ فقدانی، تحقیقات برای مشخص شدن علت اصلی مرگ وی (علیرغم اظهارات اولیه‌ی محمد علی مبنی بر مرگ فقدانی) در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و سرانجام مشخص شد که یعقوب با ضربات سنگ وارد شده از سوی مادرزنش به قتل رسیده است.

همسر یعقوب در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: من با یعقوب درگیر شده بودم؛ در حالی که یعقوب گلوی مرا گرفته و به شدت فشار می‌داد، مادرم در حمایت از من با تکه سنگی چند ضربه به سر یعقوب زد. یعقوب روی زمین افتاد نفس نمی‌کشید، بلافاصله با برادرم تماس گرفته و او نیز پس از مدت کوتاهی به خانه آمد؛ آن‌ها جسد یعقوب را شبانه در صندوق عقب ماشین قرار داده و با خودشان بردند؛ من نیز چند روز پس از این ماجرا به کلانتری رفته و طرح شکایت کردم.

با توجه به اعتراف صریح متهمان پرونده مبنی بر ارتکاب جنایت و انتقال جسد دامادشان به منطقه‌ای روستایی در شهرستان تاکستان، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اخذ نیابت قضایی به شهرستان تاکستان اعزام شده و با راهنمایی محمدعلی ، صبح امروز موفق به کشف جسد مقتول شدند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر کدام از متهمان به معاونت و مشارکت در جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیتا

      باید از این مادر یک تن دیس طلا بسازن همه معتاد ها رو باید کشت تا آیند ای پاک برای بچه هامون بسازیم مسئولین که کاری نمی کنند پس ما مادر ها وپدر ها باید ریشه معتادین رو خشک کنیم

      پاسخ ها

      • متفکر

        کارِ افغانیاس

      • بهزاد

        خانوم بیتا با ابن طرز تفکری که تو داری مطمئن باش فرزندانت در آینده معتاد خواهند شد تا خدا تورو در معرض امتحان قرار بده ببینه میتونی فرزندتو بکشی؟

      • بدون نام

        بهزاد حرف اضافه نزن! بيتا نگفت مادرا بچه هاي معتادشون رو بكشن

      • بدون نام

        اره به جای تندیس خودش رو دار بزنید تا همه بدانن تندیس چه حیوانیه خودش که اعدام خانوادهاش زندان بیتا خانم خودت هم دست کمی ازاینها نداری مطمئن باش توهم همسرت رومیکشی بچه جرمی کشته شده معتادی بدان که اگه به مواد مخدر تعتیاد داشته اولین مقصر زن افریته خودش است هرروز ازیکی یاید بترسم مادر زن که فکر کنم مادر فولادزره دیوی دخترت رو میبردی خونه خراب شده خودت یا دامادت رو تحمیل کلانتری میدادی دامادت رو کشتی مواد مخدر بهانه است دنبال ریشه بگردید

      • بدون نام

        چقدر شبیه داعشیا حرف میزنی

      • بهزاد

        بدون نام ۱۸:۱۰ پس میتونیم بچه های دیگرانو بکشیم؟اونا خانواده ندارن؟حرفی میزنیا.بچه هرکس براش عزیزه حتی اگه معتاد باشه

    • گل یخ

      بازم اعتیاد!! بازم قتل!!چراکسی جلوی وروداین موادلعنتی رونمیگیره همه جوونامون دارن الوده میشن.یه معتادفقط خودشو بیچاره نمیکنه کنارش زن وبچه اش پدرومادر وخیلی های دیگه اسیب میبین.

      پاسخ ها

      • بیتا

        بهزاد درست نیست که شما بجای اکثر جامعه نظر بدین آیا شما وکیل و وصی مردم هستین اگه نیستین لطفاً از این غلط ها نفرما اصلا تورا چه به این حرفا، خودت را جمع کن در تصور واهی تو هر توهمی باشد مربوط بخودت است در کار دیگران دخالت بیجا نکن تو خودت از معتادها بدتری، کسی شب و روزت بجای کار و زحمت و رفاه خانواده در این سایت ها بگردد و به دیگران که نمیشناسد انتقاد و اعتراض کند یکی احمق بیش نیست، احمق ها از رویه عقده ای که دارند میخواند خودشان را روشنفکر احمق معرفی میکنند و مجیز میگویند و چاپلوسی های بیجا آنان را لو میدهد، بهتر این است دهانت را ببندید و افکار توخالی و پوچ که براتون عقده ای سنگین و خطرناک و شوم است درست کنید که نمیتوانید و نميشود، ....

      • به بهزاد

        در این فقره موضوع شما مستدل مطابی بگو که قابل تامل صرفنظر از هر گونه اغراق خودخواهی و تکبر نادرست که خیلی تابلوی و عیان است در خانواده های پرجمعيت روستایی اینچنبن اظهاراتی بیان میدارند است که بابستی عکس آن را اثبات کنید که درتوان تو نیست اینجا یک مجموعه فرهنگی است حداقل فرهیخته نیستین ادا و ادوار فرهیخته ردگی را در نوار که بیشتر تابلو میشوی، من بر اساس تجربه ای که در زندگی و وکالت چندها که گرفنار همسر نالایق یا معتاد بدون مسئولیت بوده و از نزدیک بچه این افراد که از ولگردی و خوشگذرانی گرفتار این غول اعتیاد شده و بچه های بی گناه آنان در کوچه و پس کوچه و راهروی دادسراها بزرگ شده که همان در جوانی آلوده قتل و تجاوز و کارهای خلاف میشوند از داشتن اینگونه پدران است بهزاديان خان در مواردی که نه به شما ربطی دارد و نه اطلاعی مغید و راهکار خروج از این فلاکت نداربد دخالت نکنبد اگر خود جز آنان نیسنید

      • بهزاد

        کار بر ۰۰:۲۳ و خانم بیتا لطفا دست از جهالت و حماقت بردارید، مخصوصا تو ای وکیل چینی که ادعای وکالت داری اما در مورد این خبر حتی نتونستی نظر قانونی بدی و از کسی که ترویج قتل و آدمکشی میکنه حمایت میکنی.عقده هاتو اینجا بروز نده.
        اما خانوم بیتا شما در یکی از نظراتون گفتین به بچه هام گفتم اگه بخواین دنبال مواد برین بهتره کثافت توالتو امتحان کنین، این نشون میده که یه خبرایی هست توو زندگی شما.حرف منم اینه که چون توو زندگی خودت این موارد وجود داره و نحوه ی برخورد با اونو بلد نیستی و با حماقت و جهالت میری جلو از کشته شدن یه فرد دیگه خوشحال نشو و ترویج قتل و خشونت نکن.بیکاری و عدم بیکاری من هم به تو ربطی نداره.مگه نون پدرتو میخورم؟یا از نفقه ی تو میخورم؟که احتمال میدم به علت نشوز نفقه هم نداری.خدا به داد شوهر و بچه هات برسه که با نادونی و جهالتت اونارو به اعتیاد کشوندی.

      • بدون نام

        بیتا بچه دار نشو که توطئه کائنات رو در نطفه خفه کنی:)

    • آرش

      ای بابا چقدر اوضاع جامعه خراب شد هر ماه یکی دوتا خبر در مورد اعتیاد و به دنبالش قتل خانوادگی نوشته میشهخدایا خودت کمک کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیتاخودت ....فقط پاسخت رادادم
        روانی مردستیزفاسد.

      • بیتا

        اقابهزاد دراین وقت صبح میخاستم نفرینت
        کنم اما دلم نیامد.چون بخاطر کلمه نشوز از
        شما شاکی هستم.حداقل بیشترتوضیح بده
        چون برداشت بدی من وفرزندانم از ان کرده
        وحتی دعوایمان شد.من بخاطر حرفای نادرستم ازشماعذرخواهی نمودم اماممکن است حلالت نکنم چون تنهایی فرزندان راتا
        الان رسانده ام.واین رادرک کردم معتادبیمار
        وبعضامجرمند.

    • بدون نام

      مادر زنه کار خیلی خوبی کرده دخترشو از بدبختی بزرگ نجات داده چون معتاد جماعت زندگی همه رو به فلا کت می کشند جایی که مسئولین بی خیال پخش موادوبدبختی جوونا هستند چاره ای نمیمونه فقط خدا کنه اعدامش نکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        17.41بینام
        انشاا...این بلاسرت بیاد تادرمرگ دیگران اظهار
        شادی نکنی روانی ماده.

      • نانا

        آقای بی نام و آقای بهزاد انگار اینکارهرهستیدا چون حرف از کشتن و از بین بردن معتادا میشه دردتون میاد و عکس العمل نشون میدید .والا مگه شما رو میگن به خودتون میگیرید یه خورده بیشتر فکر کنید میبینید مردم حق دارن نتونن این دست آدما رو تحمل کنن .

      • بهزاد

        کاربر نانا یکی داره از طرف من نظر میذاره و به همه توهین میکنه.دیگه خسته شدم

    • رسول 10 ساله از تهران

      بگم گیج شدم باور میکنید همین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گيج نمي شدي عجيب بود

      • دل

        رسول اشغال تو فقط خفه خون بگیری دیگر گیج نمیشوی پر حرفی و پرو بازی گیج کرده

      • شیدا...۱۷ساله...خوزستان

        رسول من واسه روانشناسی میخونم...خودم درمانت میکنم غصه نخور

    • بهزاد

      مادر زن رسول بوده

    • رامین

      شیدا خانم کجایی

    • میکائیل 25 ساله از خوزستان

      شیدا خانم بازم از افغانی ها حمایت کن

      پاسخ ها

      • شیدا...۱۷ساله...خوزستان

        بروبابا ...چ ربطی داره ؟؟؟؟اگه خودش عقل داشت معتادنمیشد!

    • میکائیل 25 ساله از خوزستان

      بدون نام که در مورد من حرف میزنی تو اصلا هویت نداری که من بخوام در موردت حرف بزنم شرط می بندم افغانی هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازم نظر احمقانه گذاشتی

      • سالار

        افغانی ها مقصر اصلی هستند ولی انسان های بی اراده ميرن دنبال مواد که البته بمیرند بهتر هست تا زنده باشند

    • بهار

      اخه چه حرفیه که شما میزنید معتاد یه بیما ر کجای دنیا بیمارو میکشند اینا حق کشتنش رونداشت مثال الان تموم شد نخیر تازه بدبختیاشون شروع شد

      پاسخ ها

      • امیر

        هرزنی. ازکسی دیگه خوشش میاد میگه شوهرم متعاد بود هر جیزش بده برا خودش واسه زن هرزه توجیه خوبییه من متعادم سه تا زن دارم دنبال چهارمیشم ده تا کارگرم زیر دستم کار میکنن

      • امیر

        هرزنی. ازکسی دیگه خوشش میاد میگه شوهرم متعاد بود هر جیزش بده برا خودش واسه زن هرزه توجیه خوبییه من متعادم سه تا زن دارم دنبال چهارمیشم ده تا کارگرم زیر دستم کار میکنن

      • بدون نام

        این جا خاورمیانه ست امکان و هزینه لازم برای جمع کردن بزهکاران نیست.اول و اخرش اعدامه!!

    • بیتا

      بهزاد معلومه کل خاندانت معتاد ومواد فروش هستند که ناراحت شدی من به بچه هام گفتم اگه قراره برین مواد مصرف کنید پس حتما کثافت دست شوئی رو هم امتحان کنید چون معتاد ها بیمار نیستند خودمون رو گول نزنیم

      پاسخ ها

      • مرزنشین

        سلام بیتا خانم
        معتاد فقط قربانیه قربانی که همه اطرافیانش رو قربانی میکنه ولی در اصل اون وارد کننده مواد مخدر را باید کشت اما کسی زورش نمیرسه بیشتر بگم سانسور میشم همینم معلوم نی چاپ کنند

      • بهزاد

        مطمئن باش که بچه هات در آینده معتاد میشن تا خدا امتحانت کنه یا اینکه بچه هات معتاد میشن تا دیگران بچه هاتو بکشن تا ببینی بازم سر نظرت هستی؟.درضمن تو که در شبکه های اجتماعی فتوا به قتل میدی مرتکب جرم شدی و الان پلیس فتا میتونه تورو بعنوان فرد معاون در قتل و ترویج قتل دستگیر کنه.

      • بهزاد

        بیتا
        درد وبلای خانواده وبستگانم بخوره توسرت.
        البته مجبورم کردی.تاحالا کسی رانفرین نکردم
        اما تودست بردارنبودی وقیح.

      • بیتا بزرگه

        حالا کی خواست بچه دار بشه؟! اون هم چند تا!

    • بدون نام

      مادر از دخترش دفاع کرده اگر دفاع نمیکرد که اون مردک معتاد داشته گلوی زن جوان رو محکم فشار میداده که هدف از اینکار جز قصد خفه کردن طرف مقابل چی هست مادر فقط بچه اش رو نجات داده از روی غریزه مادری پس می‌نشست نگاه میکرد که اون معتاد جلوی چشماش دخترش رو پر پر کنه

    • مانی

      کاش خانوادها عاقلانه تر ب موضوع نگاه کننن بجای جنایت

    • بدون نام

      مادر زن منم اخرش همینکارو با من میکنه من میدونم

      عههه الان یادم اومد من که زن ندارم اصن معتادم نیستم

    • بدون نام

      کاربر بهزاد
      نفرین بود ???
      نظر بود ??

    • بدون نام

      برترین‌ها
      نظر من راچاپ کن

    • بدون نام

      لعنت براین زن ومادر زن فاسدجانی.دیگرجایی
      برای دفاع از این عروسک های شیطانی جنایت کارنمانده.اخه عوضی اگر معتاد بود
      طلاق می گرفتی.تو خودت حتما شیشه زدی
      ....

    • بدون نام

      چیزی که فراوان بشه همین میشه جامعه داره معتاد میشه جلوی مرزهای شرقی رو بگیرید.

    • iliya

      خانوادها نباید اجازه بدون تفرزندمعتادشونشکیل خانواده بده چون چندتا معتاد دیگه متولد میشن و غیر قابل جبران

    • بدون نام

      کاربر بیتا
      لاییییییک

    • بدون نام

      نظر من چاپ نمیشه چرا

    • بیتا

      اون کاربر00:09من نبودم حرفم هم عوض نمیشه معتاد ها اگه می خواستن ترک کنند حتما اینکار رو میکردن حالا که میبینن جامعه ما هر کاری که معتادین میکنند میگند از روی خماری بوده وحمایت میشن ترک نمیکنند من خودم دو تا برادر دارم که معتاد هستند زندگی شون نابود شد بچه هاشون اواره پدرم هر بار اینارو ترک میداد منوخواهرهام کمک مالی میکردیم پدرم حتی یک بار که برادرم یخ چالش رو به خاطر اعتیادش فروخته بود یخچال خودش رو برد برای زن داداشم ما که اعتراض کردیم به پدرم که برادرمون ادم بشو نیست پدرم گفت بچه هاش گناه دارن هوا گرمه اب خنک ندارن بلاخره از قصه برادرهام دق کرد ومرد به خاطر همینه که میگم کسی که قراره بمیره معتادین هستند نه پدر مادر های بی گناه من اگه بچه‌ها م بخان معتاد بشن به هیچ وجه همایتشون نمیکنم چون اونا دارن بچه های برادرم رو میبینند هم دایی شونرو اونا دارن میبینند که بچه‌های داییشون با حسرت دارن زندگی دیگرون رو میبینند الان هم اصلا معلوم نیست که کدوم گوری هستند فعلا که بچه‌ها ش دارن نفس راحت میکشن فقط وفقط به خاطر بچه‌ها ش الهی که بر نگردن چون طاقت اشکاشون رو ندارم بازم میگم معتاد ها بیمار نیستند خودمون رو گول نزنیم بیتا هستم ودیگه با این اسم نظر نمیدم چون به جای من نظر گذاشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازین دقیقه به بعد هرکی به جای دیگران نظر بده لعنت خدا به روح مردگانش.لعنت به جد و آبادش.استخوون مردگانش توو دهن سگ

    • ریحانه

      حق با بیتا خانم هست هر کس که معتاد تو خانواده داره این رو درک میکنه از بس گفته شده اونا کاراشون دست خودشون نیست خودشون رو راحت کردن

    • اعزرائیل

      اون کسی که به جای دیگرون نظر میزاره معلومه که تو یه خانواده بی فرهنگ بزرگ شده وروی تربیتش هیچ تلاشی نشده واقعا برای این جور ادمها متاسفم شما ها گناهی ندارید کسی نبوده که شما هارو تربیت کنه

    • بیتا

      اقای بهزاد شما که دم از فرهنگ ودرک بالا میزنی باید میفهمیدی که من به شما توهین نکردم انقدر شعور دارم که تواین جا به نظرات کسی توهین نکنم چون هرکس نظری داره منم چون تو خانوادم برادر هام معتاد بودن وباعث مرگ پدرم شدن از معتاد ها بدم میاد الهی همشون نابود بشن تا بچه ای اشک نریزه

      پاسخ ها

      • بهزاد

        بیتا خانوم محترم شما هم مطمئنید که اون نظرهارو من گذاشتم؟یه سر به خبرهای دیگه بزنید ببینید از طرف و با اسم من چقد توهین شده به دیگران.اون کاربر بدون نام در حق کسایی که از طرف دیگران نظر میذارن خوب حرفی گفته.اونایی که از طرف دیگران نظر میذارید حرمت مرده هاتونو لاقل نگه دارید.

    • بدون نام

      هرکسی یه نظری داره هم نظرات بیتا خانم وهم آقا بهزاد همشون خوبند باهم دیگه مهربان باشیم مگر ما بچه هستیم که زود قهر کنیم منتظر نظرات خوب خانم بیتا هستیم

      پاسخ ها

      • بیتا

        بهزاد تو یه احمقی.والسلام

    • بدون نام

      چرا اگر حرف حساب دارید با فحش و دعوا می دهید؟ این نشانۀ تربیت خانوادگی است. اوّل یک لیوان آب بخورید، سپس یک نفس راحت بکشید، کمی فکر کنید، بعد نظر بگذارید لطفاً :)

      پاسخ ها

      • بهزاد

        دوست گرامی بنده میدونم بیتا خانوم شخص محترم و باشخصیتی هستن و اهل بی احترامی نیستن و ایشون این توهین رو ننوشتن و کسی میخواد بین خواننده های خبر تفرقه بندازه.همانطور که از طرف من نظر گذاشته

    • بیحوصله

      فکر کنم کاره رسوله ک بجا همه نظر میده
      رسول جان گیج جون اگه تویی ایقد لوس بازی درنیار همه رو بجون هم انداختی

    • بدون نام

      ۱۰ تا بگیر خخخخ

    • بدون نام

      قتل غیرعمد بوده .تیترهای غلط انداز نزنید .زن ستیزها حمله می کنند:|

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      اینجور خانواده ها بی فرهنگی خودشونو نشون میدن .....

    • سالار

      خدا لعنت کند این افغانی ها را که کشور ما را با این مواد مخدر شان نابود کردن

    • سالار

      خدا لعنت کند کسی که این مواد را وارد میکنند که هم جوانان و مردم ايران را معتاد کنند و نیروهای امنیتی و نظامی عزیز ما درگیر این نامرد ها بشن و به شهادت برسند که ضرر بزرگی برای ایران هست که در سال چقدر بودجه بابت این کار پرداخت میشود

    • mahdiii

      چقد شما بیکارید!!!قضاوتهای الکی،بحثای بیخودی.مشکلات جامعه ما که تنها اینا نیست.مشکل دیگه پسوندمون شده.حالا هی بکوبیم به همدیگه که چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج