جاباما
۶۸۱۸۸۹
۳ نظر
۵۰۱۸
۳ نظر
۵۰۱۸
پ

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

فال روزانه یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶


چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است


دوست عزیزی که 6 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی به شدت اجتماعی هستید و خیلی راحت و سریع با دیگران ارتباط برقرار می کنید. هوش و ذکاوت شما و علاقه ای که به افزایش بخشیدن دانش خود نشان می دهید، در کنار مهارتی که در برقراری روابط اجتماعی دارید شما را نزد دیگران بسیار محبوب می کنند و می توانید از روابط خود چه در زمینه ی حرفه ای و چه در زندگی شخصیتان بهره ببرید. شایدایده های خلاقانهای که برای افزایش درآمد خود در سر دارید نتیجه ی مورد نظرتان را نداشته باشند و پول در آوردن در این سال جدید برایتان کمی سخت تر از همیشه باشد، اما به هیچ وجه نباید میدان را خالی کنید. سرمایه گذاری در زمینه ی سهام، طلا و یا املاک می تواند برای شما بسیار موفقیت آمیز باشد. در زمینه ی حرفه ای فرصت های کافی برای اثبات خودتان و توانایی هایتان را در اختیار خواهید داشت و پیشرفت شما قطعی خواهد بود. آنهایی که متأهل هستند یکی از بهترین سال های زندگی مشترک خود را تجربه خواهند کرد و آنهایی هم که هنوز مجرد هستند، به ویژه آنهایی که عشق خود را پیدا کرده اند به احتمال زیاد تا پیش از پایان امسال به خانه بخت خواهند رفت. اردیبهشت، تیر و آذر بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید و نگاهی به دور و برتان می اندازید احساس می کنید که خانه تان به شدت به تغییراتی هر چند کوچک نیاز دارد. حالا که سال نو هم دارد از راه می رسد و مهمان های زیادی از راه دور و نزدیک به دیدنتان خواهند آمد و رفت و آمد زیادی در انتظارتان است بد نیست همزمان با خانه تکانی عید به فکر اضافه کردن برخی اشیای تزیینی و یا خلاص شدن از شر برخی وسایل اضافه و به درد نخور باشید. شاید هم بتوانید رنگ دیوارها یا روکش مبل ها را عوض کرده و حال و هوای تازه ای به خانه تان بدهید. این تغییرات هر چه که باشند شما از نتیجه ی نهایی راضی خواهید بود و به ذوق و خلاقیت خود افتخار خواهید کرد.

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

امروز به طور غیر منتظره ای یکی از دوستانی که برای مدت ها ارتباطتان با او قطع شده بوده است و یا حتی عشق سابقتان با شما تماس خواهد گرفت. این تماس به احتمال زیاد برای برقراری دوباره ی رابطه و دوستیتان نخواهد بود و این شخص در واقع برای تقاضای کمک و راهنمایی در مورد موضوعی که برایش اهمیت بسیار زیادی دارد به سراغ شما آمده است. این شخص هر کسی که باشد آدم بسیار خوش شانسی است و روز خوبی را برای تماس گرفتن با شما انتخاب کرده است، چون در حال حاضر از توانایی فوق العاده ای برای تجزیه و تحلیل مسائل مختلف برخوردار هستید و حس درونیتان شما را قادر می سازد با راهنمایی هایتان او را در مسیر درست قرار دهید.

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

ثروتی که مدت ها انتظارش را کشیده اید اگر همین حالا به شما نرسیده باشد هم تنها در چند قدمیتان قرار گرفته است. تمام تلاش هایی که کرده اید بالاخره دارند به شکلی معجزه آسا و باورنکردنی به نتیجه می رسند. شاید این موفقیت به شکل برنده شدن در یک مزایده یا مناقصه باشد، و یا شاید بتوانید هنر دستتان را به قیمتی خیلی بیشتر از آن که انتظارش را داشته اید به فروش برسانید. در هر صورت استعداد ذاتی و شانس خوبی که دارید نتایج فوق العاده ای را برایتان به همراه خواهد داشت. از این تغییرات خوشایندی که دارند در زندگیتان ایجاد می شوند لذت ببرید و حتی اگر وقتش را دارید موفقیت خود را با دوستان و عزیزانتان جشن بگیرید.

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

امروز هیجان و احساسات وجود شما را در بر گرفته است و میل شدیدی به برآورده کردن نیازهای عاطفی خود احساس می کنید. شاید این وضع ناشی از آن باشد که این اواخر فشار کاری زیادی را تحمل کرده و وقت زیادی برای رسیدگی به روابط عاطفی خود نداشته اید. در هر صورت هنوز هم دیر نشده است و می توانید از این احساسات عاشقانه ی امروز خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. یک شب رمانتیک برای خودتان و همسرتان فراهم کنید و هر کاری که برای احساس نزدیکی بیشتر بین شما لازم است انجام دهید. فراموش نکنید که روابط زناشویی بخش خیلی مهمی از زندگی مشترک را تشکیل می دهند و نباید نادیده گرفته شوند.

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

شما قدرت درونی فوق اعاده ای در اختیار دارید که تنها به کمی توجه و توان بخشی نیاز دارد تا به قدرتی فوق العاده تبدیل شده و به شما توانایی واقعیت بخشیدن به غیرممکن ها را بدهد. شما گاهی می توانید آنچه در ذهن دیگران می گذرد را با تکیه به حس ششم خود بخوانید و این حساسیتی که نسبت به افکار و احساسات دیگران دارید گاهی برایتان دردسرساز می شود، اما اگر یاد بگیرید از آن به درستی استفاده کنید یکی از بزرگترین نعماتی که در اختیار دارید خواهد بود. به ویژه در روابط عاطفیتان این توانایی ذاتی این فرصت را به شما می دهد تا مشکلاتی که پیش می آیند را پیش از آنکه به معضلی بزرگ تبدیل شوند حل کنید.

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

امروز شاید تصمیم بگیرید به جای شرکت در کلاس خصوصی در یک کلاس عمومی ثبت نام کنید و یا به جای استفاده از وسیله نقلیه شخصیتان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. شاید در حالت عادی از این عادت ها نداشته باشید، اما امروز خواهید دید که انجام این کارها و قرار گرفتن با دیگران در یک گروه می تواند خیلی لذت بخش تر از خلوت خودتان باشد. از همه ی اینها گذشته بودن در کنار دیگران فرصت های بهتری برای پیشفت و یادگیری در اختیار شما قرار می دهد. به طور کلی امروز برای شما روز جالب و پرهیجانی خواهد بود، فقط باید خودتان را برای چند غافلگیری کوچک هم آماده کنید.

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

شما این اواخر به سختی کار کرده اما به نتیجه ی مطلوبتان نرسیده اید و حالا به این فکر افتاده اید که مبادا تمام این تلاش هایتان بیهوده بوده باشند. تغییراتی که در محل کارتان ایجاد شده باعث شده است که شما در مورد موقعیت خودتان دچار شک و تردید شده و به این فکر بیفتید که آیا اصلا این کار برای شما مناسب است یا باید به فکر کار دیگری برای خود باشید. شاید چند روزی اوضاع به همین منوال پیش برود، اما وقتی بفهمید که مقامات بالا دستی شما به فکر ترفیع رتبه و موقعیتتان هستند خیالتان راحت خواهد شد و از تغییرات به وجود آمده خیلی هم خوشحال و راضی خواهید بود. همیشه برای کنار آمدن با تغییرات کمی زمان لازم است!

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

شما امروز سرشار از اعتماد به نفس و شور و هیجان هستید. تعجبی ندارد که اطرافیانتان با دیدن رفتار شما واکنشی مشابه نشان می دهند. لبخندی که از صبح روی لبهایتان قرار گرفته به شدت واگیردار است و همه آنهایی که در مقابلتان قرار می گیرند هم با خنده و برخوردی خوب با شما روبرو خواهند شد. شما امروز در انجام هر کاری می توانید موفق باشید، اما کارهایی که به صورت گروهی انجام می دهید، برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب از شانس بیشتری برخوردار هستند. بعدازظهر امروز زمان فوق العاده ای برای یک دیدار عاشقانه خواهد بود و می توانید طرف مقابلتان را همان طوری که می خواهید تحت تأثیر قرار دهید. فرصت را از دست ندهید!

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

امروز حس ششم شما خیلی قوی شده و می توانید ذهن اطرافیانتان را به راحتی بخوانید و بفهمید که چه احساسی دارند و حتی می توانید آن را به درستی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. اما متأسفانه این مهارت ها را در رویارویی با افکار و احساسات خود نمی توانید به کار بگیرید! برخی خاطرات تلخ گذشته و بحران های دشواری که پشت سر گذاشته اید در ذهنتان زنده شده اند و شما نمی دانید که چطور باید با آنها روبرو شوید. تا زمانی که با این مشکلات خود مواجه نشوید و این مرحله را یک بار برای همیشه پشت سر نگذارید مجبور خواهید بود هز از گاهی با این وضع مواجه شوید. پس به جای فرار از بحران با آن روبرو شوید!

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

انتظار می رود که به زودی رابطه ی عاطفی جدیدی را آغاز کنید و این رابطه به احتمال قوی با شخصی خواهد بود که او را از قبل می شناسید و به تازگی وارد زندگیتان نشده است. شاید این شخص یکی از همکلاسی های دانشگاهتان و یا یکی از همکارانتان باشد که تا به حال توجه چندانی به او نداشته اید، اما به یکباره و با دیدن احساس و توجهی که به شما دارد نظرتان را به خود جلب می کند. بهر حال امروز برای شما روز عشق خواهد بود، پس چشم هایتان را خوب باز کنید. امروز در خرید کردن بهتر است که دقت بیشتری به خرج بدهید، چون به احتمال زیاد به محض بازگشت به خانه از آنچه خریده اید پشیمان خواهید شد!

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

امروز انگار اصلا پاهایتان روی زمین نیستند و در آسمان ها سیر می کنید. این لزوما کار بدی نیست، اما روی عملکرد شما تأثیر خواهد گذاشت و ممکن است باعث شود نتوانید هیچ یک از کارهایتان را به خوبی به انجام برسانید. درست است که خیلی دوست دارید غرق در عالم خیال و رویا شده و حداقل در رویاهایتان همان طوری زندگی کنید که آرزویش را دارید، اما به نفعتان است که فعلا زیاد در دنیای تخیلی خود فرو نروید، چون پروژه ها و کارهای مهمی دارید که باید انجام شوند. حتما برای فرار از روند تکراری زندگیتان و روزمرگی آزاردهنده ای که دران گرفتار شده اید چاره ای بیندیشید، اما انتظار نداشته باشید که بتوانید نقشه فرارتان را همین امروز عملی کنید.

فال روزانه ۰۶ / ۱۲ / ۱۳۹۶

امروز قلب و احساس شما نسبت به مغز و منطتان قدرت خیلی بیشتری را در اختیار دارند. به آنچه حس درونیتان به شما می گوید اعتماد کنید. اگر در تجارت و بازاریابی فعالیت می کنید خودتان را برای یک روز و پر از سفارش های کوچک و بزرگ آماده کنید. دلیل این شکوفایی ناگهانی چیزی نیست جز رفتار خود شما! شما با مشتریان طوری رفتار می کنید که اعتمادشان جلب شده و احساس می کنند که نیازهایشان مورد توجه قرار گرفته اند و این رفتار شما برگ برنده تان خواهد بود. امروز هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد، توصیه می کنیم دیدار با عشقتان را حتما در برنامه ی روزانه خود قرار دهید، چون او هم مثل بقیه به شدت تحت تأثیر شما قرار خواهد گرفت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش الکی و دروغه

    • بدون نام

      فالها سرکاری شما مردم گذاشتید سرکار بعدآ به فالگیرها میگید رمال خودتان رمال هستید.

    • شیدا...۱۷ساله...خوزستان

      چِـــــرت و بی ربط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج