۶۸۲۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

باشگاه ستار‌ه‌داران؛ مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸

راننده‌ها و سرنشینان ترجیح می‌دهند سوار خودرویی شوند که از هر لحاظ قابل‌اعتماد باشد، کاملاً مشخص است چنین خودرویی باید توسط خودسازانی مطمئن ساخته شود.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: راننده‌ها و سرنشینان ترجیح می‌دهند سوار خودرویی شوند که از هر لحاظ قابل‌اعتماد باشد، کاملاً مشخص است چنین خودرویی باید توسط خودسازانی مطمئن ساخته شود. بهمین دلیل جی‌دی پاوِر (J D Power) که مرجع مهمی در صنعت خودروسازی به‌حساب می‌آید تحقیقاتی را برای قابل اطمینان‌ترین خودروسازان منتشر می‌کند که در ادامه با هم نگاهی به فهرست ۲۰۱۸ این مرجع معتبر خواهیم داشت.

در اولین نگاه به مستندانی که منتشر شده می‌توان گفت میزان اعتماد کلی به خودروسازان در مقایسه با سال گذشته میلادی افزایش ۹ درصدی داشته است. در سال ۲۰۱۸ نیز خودروسازانی که تولید انبوه دارند سعی به کم کردن فاصله خود با خودروهای لاکچری دارند و میانگین امتیاز مشکل‌های تجربه شده در سال ۲۰۱۸ چیزی معادل ۱۴۲ مشکل به ازای هر یک‌صد خودرو بوده است که حکایت از افزایش ضرایب ایمنی و بالا رفتن کیفیت قطعات خودروها دارد.

فهرست مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸ از نگاه جی‌دی پاور از قرار زیر است:

۱۰. لینکلن

باشگاه ستار‌ه‌داران؛ مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸

لینکلن در سال گذشته توانسته بود امتیاز ۱۵۰ مشکل به ازای هر ۱۰۰ خودرو را کسب کند اما در سال جاری میلادی این امتیاز به ۱۳۳ مشکل به ازای ۱۰۰ خودرو کاهش داشته است، این امر باعث شد لینکلن که سال میلادی گذشته در ردیف دوازدهم این جدول قرار داشت به رتبه دهم ارتقا پیدا کند.

۹. تویوتا

باشگاه ستار‌ه‌داران؛ مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸

وقتی صحبت از خودروسازان قابل اطمینان مطرح می‌شود همیشه نام تویوتا به گوش می‌خورد، تویوتا سال گذشته میلادی آمار بهتری را در این زمینه کسب کرده بود ۱۲۳ مشکل به ازای ۱۰۰ دستگاه خودروی ساخت دست تویوتا گزارش شده بود، اما سال ۲۰۱۸ این آمار مقداری کاهش داشته و ۱۲۷ مشکل به ازای ۱۰۰ خودرو گزارش شده است.

۸. بی‌.‌ام‌.‌و

باشگاه ستار‌ه‌داران؛ مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸

برند معتبر بی‌.‌ام‌.‌و نیز سال گذشته میلادی در رتبه هفتم با تعداد ۱۳۹ مشکل به ازای ۱۰۰ خودرو قرار گرفته بود اما کاملاً مشخص است بی‌.‌ام‌.‌و سال جاری میلادی را با جدیت بیشتری شروع کرده و ۱۲۷ مشکل به ازای یک‌صد خودرو گزارش شده است. در نتیجه بی.‌‌ام‌.‌و و تویوتا مشترکا در رتبه هشتم فهرست جی‌دی پاور قرار گرفتند.

۷. هیوندای

باشگاه ستار‌ه‌داران؛ مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸

اگر نگاهی به فهرست خودروسازان قابل اعتماد دنیا در سال گذشته داشته باشید چشم شما به هیوندای در مقام ششم این فهرست خواهد افتاد، جالب اینجاست که هیوندای در سال ۲۰۱۸ نیز مقام ششم این فهرست را با ۱۲۴ مشکل به ازای یک‌صد دستگاه خودرو داشته است. البته آمار هیوندای در سال گذشته میلادی ۱۳۳ مشکل به ازای ۱۰۰ دستگاه خودرو بود.

۶. شورولت

باشگاه ستار‌ه‌داران؛ مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸

سال گذشته میلادی شورولت را در مقام هشتم این فهرست با امتیاز ۱۴۲ مشکل به ازای ۱۰۰ خودرو شاهد بودیم، امسال این خودروساز قدیمی و پرآوازه توانسته است با ۱۲۴ مشکل در مقابل ۱۰۰ دستگاه خودروی تولید شده به مقام ششم این فهرست ارتقا دهد.

۵. کیا

باشگاه ستار‌ه‌داران؛ مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸

سال گذشته میلادی کیا تا مرز حضور در این فهرست بالا آمد و با کسب امتیاز ۱۴۸ مشکل به ازای ۱۰۰ خودرو در مقام یازدهم این فهرست قرار گرفت، در سال میلادی جاری شاهد پیشرفت چشم‌گیر کیا بودیم و این خودروساز توانست با ۱۲۲ مشکل به ازای ۱۰۰ دستگاه خودرو، مقام پنجم این فهرست را از آن خود کند.

۴. اینفینیتی

باشگاه ستار‌ه‌داران؛ مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸

اینفینیتی که برند زیر مجموعه نیسان برای ساخت خودروهای لاچکری است در سال گذشته میلادی با ۲۰۳ مشکل به ازای ۱۰۰ خودرو در قعر این جدول قرار داشت. اما وضعیت اینفینیتی در سال جاری میلادی فرق می‌کند و این برند خوشنام ژاپنی توانست خود را به مقام چهارم این فهرست با ۱۲۰ مشکل به ازای ۱۰۰ خودرو ارتقا دهد.

۳. بیوک

باشگاه ستار‌ه‌داران؛ مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸

بیوک همیشه به عنوان یکی از تولید‌کنندگان انبوه خودرو به‌حساب می‌آید که انصافاً خودروهای قابل اعتمادی راهی بازار می‌کند با تکیه بر این سابقه بیوک توانست در سال گذشته میلادی با امتیاز ۱۲۶ خرابی به ازای ۱۰۰ خودرو در مقام چهارم جای بگیرد، سال ۲۰۱۸ نیز بیوک را با ۱۱۶ خرابی به ازای صد خودرو در مقام سوم این فهرست شاهد هستیم.

۲. پورشه

باشگاه ستار‌ه‌داران؛ مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸

سالیان سال است که پورشه را در رتبه‌های بالای این فهرست شاهد هستیم، سال گذشته پورشه امتیاز ۱۱۰ خرابی را در مقابل ۱۰۰ دستگاه کسب کرده بود که این امتیاز در سال جاری به ۱۰۰ خرابی ارتقا پیدا کرده است.

۱. لکسوس

باشگاه ستار‌ه‌داران؛ مطمئن‌ترین خودروسازان ۲۰۱۸

رانندگان خودروهای لکسوس کمترین مشکلات را با این برند لاچکری دارند و سال ۲۰۱۸ میلادی، هفتمین سالی است که لکسوس با افتخار تمام سکوی اول این فهرست را از آن خود می‌کند. برند لکسوس که زیر مجموعه لاکچری خودروهای تویوتا به‌حساب می‌آید در سال ۲۰۱۸ امتیاز ۹۹ خرابی را به ازای یک‌صد دستگاه خودرو از آن خود کرده است.

در پایان این فهرست پیشنهاد می‌کنیم نظرهای شخصی خود را با ما در میان بگذارید و برای ما و سایر کاربران بگویید کدام خودروسازان از دیدگاه شما به‌عنوان قابل‌اعتماد‌ترین خودروسازان شناخته می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقازاده ها خودشون تو اروپا و آمریکا سوار همین خودروها میشن

    • mohsen

      فقط پراید
      وقتی صفرش رو آوردم خونه دیدم 7 مورد ایراد داره
      تازه وقتی به نمایندگی بردم دوتا از ایرادها با گارانتی رفع شد بابت یکیش ازم پول گرفتن(دزدا) و چهار مورد بقیه رفع نشد

    • بدون نام

      بنظرم رتبه اول ایران خودرو با خودروی ۴۰۵ که شامل ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ خرابی به ازای یک خودرو میباشد البته یادم رفت بگم از آخر رتبه اوله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج