۶۸۲۱۵۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان: پرسپولیس در آسیا باید تغییر تاکتیک دهد

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در آسیا باید تغییر تاکتیک دهد و امید دارم شاگردان برانکو از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

خبرگزاری میزان: حمید درخشان در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: شاگردان برانکو مقابل استقلال خوزستان با احتیاط بازی کردند و سرمربی پرسپولیس از بازیکنان اصلی خود به دلیل برگزاری بازی دربی تهران استفاده نکرد تا مصدوم یا محرومی در آن بازی نداشته باشد و به بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود بازی داد.

وی درباره دربی ۸۶ پایتخت هم خاطر نشان کرد: بازی استقلال و پرسپولیس همیشه متفاوت‌تر از بازی‌های دیگر لیگ برتر بوده و بازی بسیار خاصی خواهد بود و زیبایی خاص خود را نیز خواهد داشت. باید اذعان کرد هرتیمی که از آمادگی روحی و روانی بسیار بالایی در این مسابقه برخوردار باشد، برنده واقعی این میدان است. استقلال و پرسپولیس هردو در شرایط خوبی به سر می‌برند و امید دارم شاهد بازی با کیفیتی از هر ۲ تیم باشیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم تصریح کرد: پرسپولیس در این بازی‌ها ثبات و روند رو به جلویی نداشت و تصور می‌کرد می‌تواند در بازی دوم تیم السدقطر را مثل گذشته شکست دهد که این اتفاق نیفتاد. پرسپولیس در این بازی‌ها نیاز به تغییر تاکتیک دارد و امید دارم شاگردان برانکو از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

وی درباره بهترین خاطره خود از دربی هم گفت: بهترین خاطره من برد ۳ بر صفر و ۲ بر ۱ مقابل استقلال در زمانی است که سرمربی‌ تیم پرسپولیس بودم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایی هست بیژن حیدری تا کی باپول هدایتی سراستقلال میبری بچت بسوزه تا ببینی سوختن یعنی چی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهمت و نفرین نزنید. فوتبال ما قرمز و آبیش و رنگای دیگش هیچ پخی نیستن و یه مشت مریض رو دور خودشون جمع کردن که مدام با هم درگیر باشن

    • بدون نام

      استاد درخشان پرافتخار ترین و شریف ترین مربی فوتبال ایران اظهار نظر کارشناسی فرمودن . نه که خودشون کلکسیون افتخارات و جام های مختلف رو دارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین مربی پرسپولیس بودن ایشون البته به چشم استقلالیا

    • بدون نام

      آقای درخشان هم بای تغییر تاکتیک بده و دست از منم منم و کارم درسته و پرسپولیس با من فلان میشد و نشستن زیر پای مربیای دیگه و جانشین هر مربی که نتیجه نمیگیره شدن و امثالهم برداره . خیلی زشته این کارا و مردم متوجه میشن هر چند شما فکر کنید فوتبال حرفه ای همینه. چرا فقط زشتی های حرفه ای رو یاد میگیرین؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج