۶۸۲۲۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توصیه‌ پلیس به رانندگان محور‌های هراز و فیروزکوه

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش سنگین برف در محور‌های هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: رانندگان قبل از سفر‌های زمستانی حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی، زنجیر چرخ، سوخت کافی، پوشاک مناسب و مواد خوراکی همراه داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش سنگین برف در محور‌های هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: رانندگان قبل از سفر‌های زمستانی حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی، زنجیر چرخ، سوخت کافی، پوشاک مناسب و مواد خوراکی همراه داشته باشند.

سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: در پی بارش سنگین برف شب گذشته ماموران پلیس راه و دستگاه‌های امدادی و خدماتی نسبت به اجرای طرح ویژه ترافیکی و اعمال ممنوعیت‌های تردد و خدمت رسانی به مسافران در جاده به حالت آماده باش در آمدند.

وی تصریح کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ به منظور تردد از گردنه‌های "هراز" و "فیروزکوه" الزامی است و با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از رانندگان خواست قبل از سفر‌های زمستانی سیستم گرمایشی خودرو، برف پاکن و وضعیت آج لاستیک‌های خودرو را کنترل کرده و حتماً تجهیزات ایمنی زمستانی، سوخت کافی، پوشاک مناسب و مواد خوراکی همراه داشته باشند.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ محبی از آمادگی کامل مأموران پلیس راه برای ارائه خدمات به شهروندان و رانندگان خبر داد و از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و نهایت همکاری در تامین نظم و امنیت جاده با تیم‌های مستقر در محور‌ها را داشته باشند همچنین جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به شماره ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ و سامانه گویای وضعیت راه‌ها (۱۴۱) تماس حاصل فرمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج