۶۸۲۲۴۶
۲ نظر
۵۰۸۱
۲ نظر
۵۰۸۱
پ

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.
متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.
جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)
دنباله انیمیشن محبوب «شگفت انگیزان» با عنوان «شگفت انگیزان 2» (Incredibles 2) به کارگردانی براد برد، درست بعد از پایان انیمیشن قبلی را ادامه می دهد. خانواده پار (باب، هلن، وایولت، دش و جک-جک) باید با آندرماینر مقابله کنند، ولی وقتی هلن/دختر کشسان برای نجات دنیا راهی می شود و باب/آقای شگفت انگیز را به عنوان رئیس خانواده تنها می گذارد، این خانواده با چالش بزرگتری روبرو می شود. ساموئل ال. جکسون با صداپیشگی لوسیوس بست/فروزون بازگشته و باب ادنکرک در نقش وینستون دیوور، سرمایه گذاری که می خواهد ابرقهرمانان را بازگرداند، به جمع صداپیشگان این فیلم پیوسته است. این فیلم از کمپانی پیکسار قرار است روز ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ روی پرده سینماها برود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)

جان بویگا در نقش جیک پنتکاست، پسر استاکر پنتکاست با بازی ادریس البا، در دنباله «حاشیه اقیانوس آرام» نقش آفرینی می نماید. استیون اس. دی نایت به جای گیرمو دل تورو، این دنباله را کارگردانی می کند که داستان مبارزه بعدی بین ییگر و کایجو را به تصویر می کشد. جیک که دوباره به تیمی بازگشته که زمانی پدرش فرمانده آن بود، به ماکو موری (با بازی رینکو کیکوچی)، لامبرت (اسکات ایستوود) و آمارا (کیلی اسپاینی) می پیوندد تا بار دیگر دنیا را نجات دهند. جینگ تیان، برن گورمن، آدریا آرجونا و چارلی دی از دیگر بازیگران فیلم سینمایی «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising) هستند که قرار است ۲۳ مارس ۲۰۱۸ اکران شود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)

فیلم اقتباسی استیون اسپیلبرگ از رمان علمی-تخیلی پرفروش «بازیکن یک آماده» اثر ارنست کلاین در سال 2011، تای شرایدن را در نقش وید واتس به تصویر می کشد، بازیکنی که تمام وقتش را در دنیای واقعیت مجازی OASIS با آواتار پارزیوال سپری می کند. وقتی خالق OASIS از دنیا می رود، ثروتش را به اولین نفری که یک تخم مرغ عید پاک پیدا کند، اهدا می کند. وید که با دیگر بازیکنان و یک کمپانی فاسد مبارزه می کند، به جستجوی گنج می رود تا این تخم مرغ را پیدا کند. فیلم «بازیکن یک آماده» (Ready Player One) که نوبت اکران 30 مارس 2018 دارد، مارک رایلنس، الیویا کوک، بن مندلسون، تی. جی. میلر و سایمون پگ را نیز در لیست بازیگرانش دارد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)

فیلم بعدی کلوئه ژائو، فیلمساز چینی-آمریکایی پس از «ترانه هایی که برادرم یادم یاد» در رقابت کارگردانان جشنواره کن ۲۰۱۷، برنده جایزه برتر شد. این فیلم ماجرای کابوی جوانی (با بازی بریدی جاندرو) در کوچگاه پاین ریج را روایت می کند که در تقلای کنار آمدن با این قضیه است که دیگر نمی تواند اسب سواری کند زیرا قبلاً یک اسب موجب شکستن جمجمه اش شده است. فیلم «سوارکار» (The Rider) با چهار نامزدی جایزه ایندیپندنت اسپیریت از جمله جایزه بهترین فیلم بلند و با کسب نقدهای اولیه عالی، قرار است ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ روی پرده سینماها برود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)

جان کرازینسکی در فیلم مهیج «مکانی آرام» (A Quiet Place) با همسرش امیلی بلانت همبازی شده و کارگردانی این فیلم نیز به عهده خودش است. این فیلم درباره خانواده ای است که با ساکت ماندن زنده مانده است، زیرا هر سر و صدایی موجب بیدار شدن موجودی اسرارآمیز و مرگبار می شود. نوآ جوپ و میلیسنت سیموندز نیز در این فیلم نقش آفرینی نموده اند که قرار است 6 آوریل 2018 اکران شود. ولی قبل از اکران عمومی، در روز نهم مارس، این فیلم مهیج در جشنواره فیلم SXSW اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)

دواین جانسون بار دیگر با برد پیتون، کارگردان فیلم «سن آندریاس» همکاری نموده و در فیلمی بر اساس یک بازی دهه هشتادی نقش آفرینی کرده است. جانسون نقش دیویس اوکویه را ایفا می نماید، نخستین شناسی که رابطه ویژه اش با جورج، یک گوریل پشت نقره ای، زمانی به درد می خورد که یک آزمایش ژنتیکی موجب جهش این گوریل صلح جو به موجودی عظیم و خشمگین می شود. نایومی هریس و جفری دین مورگان از دیگر بازیگران این فیلم هستند. «رمپیج» (Rampage) قرار است ۲۰ آوریل روی پرده سینماها برود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)

«گرینگو» (Gringo) نام فیلمی با بازی دیوید اویلوو در نقش هارولد سویینکای تاجر است که قرار است 9 مارس 2018 به نمایش عمومی درآید. هارولد که به مکزیک فرستاده می شود تا فرمول ساخت یک قرص ماریجوانای جدید را تحویل دهد، خود را در میان شرکای تجاری دورو و دغلباز، روسای مافیای مکزیکی مواد مخدر، مزدورها و نیروی مبارزه با قاچاق مواد مخدر می یابد. نش اگرتون این فیلم را کارگردانی کرده و برادرش جوئل اگرتون، و نیز شارلیز ترون، آماندا سیفرید، تندی نیوتن و شارلتو کوپلی نیز در آن نقش آفرینی نموده اند.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)

کایری ایروینگ، ستاره ان بی ای آل استار، در کمدی «عمو درو» (Uncle Drew) درباره یک تورنمنت فوتبال خیابانی در راکر پارک بازی کرده است. دکس (با بازی لیل رل هاوری) تیمش را به رقیبش (با بازی نیک کرول) باخته است. وقتی او می بیند که عمو درو بازی می کند، او را متقاعد می کند که برای این تورنمنت به تیم او بپیوندد، ولی عمو درو یک شرط مهم دارد: می خواهد تیم قدیمی اش را دوباره جمع کند (که شکیل اونیل، کریس وبر، رگی میلر، نیت رابینسون و لیزا لزلی در آن بازی کرده اند) و ثابت کند که قدیمی ها می توانند جدیدها را شکست دهند. «عمو درو» روز ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)

«استخوان مخ دار» (Marrowbone) به کارگردانی و نویسندگی سرجیو جی. سانچز، داستان جک (جورج مک کی) و سه خواهر و برادرش (چارلی هیتون، میا گوث، متیو استاگ) را دنبال می کند که پس از مرگ مادرشان، یک حضور شوم آنها را می ترساند. روز 13 آوریل 2018، این فیلم در سینماهای منتخب به نمایش در می آید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)

در فیلم سینمایی «آخرین ستاره سینمایی» (The Last Movie Star) برت رینولدز در نقش ویک ادواردز بازی کرده است، یک سلبریتی مسن که دعوتنامه ای دریافت می کند تا در جشنواره فیلم آماتوری در نشویل، جایزه دستاورد یک عمر به او اهدا شود. این که نقدهای اولیه مختلطی کسب کرده است قرار است روز ۳۰ مارس ۲۰۱۸، در سینماهای منتخب اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۳)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• قرار است دنباله ای بر فیلم «پاتوق دزدان» ساخته شود. جرارد باتلر، اوشی جکسون جونیور و فیفتی سنت در این دنباله بازی خواهند کرد. (منبع: Deadline)

• آلیسیا ویکاندر قرار است در فیلم «دختر مارش کینگ» به کارگردانی مورتن تیلدوم نقش آفرینی نماید. (منبع: Variety)

• ملیسا مک کارتی در حال مذاکره برای پیوستن به تیفانی هدیش در فیلم اقتباسی «آشپزخانه» به کارگردانی آندرئا برلوف از سری کتاب های کمیک است. (منبع: Deadline)

• رابرت پتینسون به ویلم دافو در «فانوس دریایی» به کارگردانی رابرت اگرز پیوست. (منبع: THR)

• پل کینگ در حال مذاکرات نهایی برای کارگردانی «ویلی وونکا»، اقتباسی جدید از «چارلی و کارخانه شکلات سازی» اثر رولد دال، است. (منبع: THR)

• کریس کلمبوس قرار است فیلمی اقتباسی از روی بازی ویدئویی «پنج شنبه در خانه فردی» از اسکات کاتون، ساخته و آن را کارگردانی و نویسندگی نماید. (منبع: Deadline)

• جیسون استاتهام در حال مذاکره برای بازی در فیلم «بازی قاتل» به کارگردانی دی. جی. کاروسو، اقتباسی از رمان جی بونانسینگا، است. (منبع: Heat Vision)

• در «به شدت خبیث، بسیار شرور»، فیلمی زندگی نامه ای درباره تد باندی با بازی زک افرون، جیمز هتفیلد از متالیکا، قرار است نقش یک پلیس گشت اتوبان یوتا را بازی کند که در سال 1975 باندی را بازداشت کرد. (منبع: Deadline)

• تسا تامپسون قرار است نقش دوریس پین، دزد بدنام جواهرات، را در مستندی به نام «زندگی و جرایم دوریس پین» بازی کند. (منبع: Variety)

• لوبران جیمز قرار است نسخه جدیدی از «مهمانی در خانه» بر اساس فیلمنامه ای از نویسندگان «آتلانتا» یعنی استیون گلاور و جمال اولوری، را تولید نماید. (منبع: THR)

• چد استاهلسکی قرار است کارگردانی فیلمی اقتباسی از سری فانتزی «سندمن اسلیم» از ریچارد کادری را بر عهده داشته باشد. (منبع: Deadline)

• دایان کروگر به جولیان مور در فیلم «پس از عروسی» بارت فروندلیچ پیوست که نسخه بازسازی شده این فیلم از سوزان بیر است. (منبع: THR)

• مایکل کیتون در حال مذاکره برای نقش آفرینی در «ارزش زندگی چقدر است» به کارگردانی دیوید فرانکل بر اساس خاطرات کن فاینبرگ (وکیل) درباره ریاست صندوق 11 سپتامبر است. (منبع: THR)

• دو پاتل قرار است در نسخه مدرن تری از داستان «دیوید کاپرفیلد» اثر چارلز دیکنز به کارگردانی آرماندو یانوچی بازی کند. (منبع: Variety)

• کوین کاستنر، وودی هارلسون، کثی بیتز، کیم دیکنز و جان کارول لینچ قرار است در فیلم بعدی جان لی هنکاک برای نتفلیکس با عنوان «مردان بزرگراه» بازی کنند که درباره یک رنجر تگزاسی است که از بازنشستگی در می آید تا بونی و کلاید را دستگیر کند. (منبع: THR)

• استیون چبوسکی قرار است کارگردانی «سئوس» را بر عهده بگیرد که فیلمی زندگی نامه ای درباره تئودور گیزل، نویسنده کتاب های کودکان است. (منبع: Deadline)

• کیرا نایتلی و مت اسمیت قرار است در «رازهای رسمی» که درباره کاتارین گان، جاسوس وزارت اطلاعات بریتانیا است، نقش آفرینی نمایند. (منبع: THR)

• لئا سیدو در فیلم «داستان همسر من»، فیلم جدید ایلدیکو انیادی (کارگردان)، بازی خواهد کرد. (منبع: THR)

• استفانو سولیما در حال مذاکره برای کارگردانی فیلمی اقتباسی از روی بازی ویدئویی «ندای وظیفه» است. (منبع: Variety)

• پایپر پرابو به جرارد باتلر، مورگان فریمن و جیدا پینکت-اسمیت در «فرشته سقوط کرده است» پیوست که سومین فیلم در سری فیلم های «المپوس سقوط کرده است» می باشد. (منبع: Heat Vision)

• جیم رش و نت فاکسون قرار است فیلم «باتسو و دیوار» را کارگردانی کنند که درباره وارن "باتسو" هاردینگ، صخره نورد افسانه ای است. (منبع: THR)

• ایزابل هوپر، ماریسا تومی، گرگ کینیار، ژرمی رنیه و آندره ویلمز قرار است در «یک تعطیلات خانوادگی» از ایرا ساکس (نویسنده و کارگردان) نقش آفرینی نمایند. (منبع: Variety)

• کریستوفر واکن و الیزابت دبیکی در فیلم اقتباسی جوزپه کاپوتوندی از رمان چارلز ویلفورد با عنوان «ارتداد پرتقال سوخته» بازی خواهند کرد. (منبع: THR)

• آرنولد شوارتزنگر به مایکل فسبندر و دیوید هسلهاف در کمدی اکشن دیوید سندبرگ با عنوان «خشم کونگ» پیوست. (منبع: Heat Vision)

• آز پرکینز قرار است نویسندگی و کارگردانی فیلم مهیج اقتباسی «سری پر از شبح» اثر پل ترامبلی را انجام دهد. (منبع: Deadline)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لئا سیدو عشقققق مننننن لطفا درباره فیلماش بیشتر بزارین

    • فاطمه

      beast of burden هم جدیده
      همین سه روز پیش اکران شد و نقش اولش دنیل ردکلیف هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج