۶۸۲۲۷۴
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

مطهری: دراویش از رافت پلیس سوء‌ استفاده کردند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر گروهی بخواهند خیابانی را ببندند باید با انها برخورد شود و باید بیش از این با دارویش برخورد می‌شد و متاسفانه شورای تامین و وزارت کشور به خوبی نتوانست با دارویش برخورد کند.

خبرگزاری فارس: علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم ختم شهدای اغتشاشات خیابان پاسداران تهران در جمع خبرنگاران گفت: دراویش از نظر فکری مشکلاتی با جمهوری اسلامی ایران دارند اما در اتفاق اخیر از رافت بیش از حد پلیس و بسیج سوء استفاده کردند.

وی ادامه داد: اگر گروهی بخواهند خیابانی را ببندند باید با انها برخورد شود و باید بیش از این با دارویش برخورد می‌شد و متاسفانه شورای تامین و وزارت کشور به خوبی نتوانست با دارویش برخورد کند.

مطهری در پاسخ به این سوال اگر اینکه دراویش تابع قانون باشند جمهوری اسلامی با اینها مدارا خواهد کرد گفت: اگر تابع قانون باشند جمهوری اسلامی با انها کاری نخواهد داشت.

علی مطهری در پاسخ به سوالی درباره موضوع دختران خیابان انقلاب و ترویج بی حجابی در جامعه گفت: این مسائل نباید زیاد رسانه ای شود چرا که ما در حال حاضر مشکلی برای حجاب نداریم چرا که بانوان ما با این گروه همکاری نخواهند کرد، بنابراین این مسئله مشکل مهمی نیست و رسانه ها نباید به آن بپردازند.

یکی از ابز ارهای این گروها برای پیشبرد اهداف شان این است که موضوع بد حسابی در رسانه ها مطرح شود و بگویند این یک مشکل برزگ در جامعه است.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر این که می گویند جمهوری اسلامی خانم ها را مجبور به داشتن حجاب در جامعه می کند چقدر صحت دارد گفت: این درست نیست چرا که خانم های ما خودشان انتخاب کرده اند امروز هم در جامعه اجبار جدی برای حجاب ندارد.

خانم ها امروز در جامعه به راحتی آن طور که خودشان می خواهند ظاهر می شوند و اجباری برای حجاب وجود ندارد.

البته بسیاری از خانم حجاب را به خوبی رعایت نمی کنند و با سخت گیری هم نمی توان حجاب را اجباری کرد. اما این گروه مروج بی حجابی به دنبال ترویج برهنگی در جامعه هستند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا نظام واقعا با تفکر دراویش مشکل دارند یا خیر گفت: این گروه از لحاظ فکری انحرافاتی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب مطهری خداییش معلومه با خودت چند چندی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میشه بکن دراویش چی میخواستن اصلا چرا در گیر شدن علت اختلاف چی هست و سابقه دراویش چند ساله تو ایران

    • بدون نام

      چه عجب بالاخره یک موضع موافق مردم گرفتید .

    • بدون نام

      اگر شورای تأمین وزارت کشور به خوبی برخورد نکرد چرا یازخواست نمی شوند

    • بدون نام

      تو چی چی میگی

    • بدون نام

      اصلا اینها دراویش نما بودن میخواستند که با این اسم جعلی مردم رو منحرف کنند اینها وامثال اینها فقط نوکران ابر قدرتها هستند

    • محمود

      اگه اين اسمش رافته پس خودت چرا تو شيراز عوض رافت (!) شكايت كردي؟! ضمناً اگه جريمه و كتك و گشت ارشاد و هل دادن از بالاي پست برق اجبار نيست پس لطف كنين اجبار رو با رسم شكل و دو مثال توضيح دهيد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج