۶۸۲۳۲۷
۸۰ نظر
۵۵۴۵
۸۰ نظر
۵۵۴۵
پ

مرد جوان، قربانی خیانت اینستاگرامی همسرش شد

دوستی اینستاگرامی موجب شد زن جوان با همدستی مرد دیگری همسرش را به قتل برساند.

خبرگزاری مهر: ساعت ۲۰:۳۰ شب ۲۸ بهمن ماه سال گذشته، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره فوت مشکوک به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اعلام شد.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به نام سیروس . ط ( ۳۲ ساله) بر اثر اصابت گلوله به ناحیه صورت و پهلو به قتل رسیده است.

با حضور ماموران در محل بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه از بستگان و اعضای خانواده مقتول، برادر زن مقتول به ماموران اعلام کرد: خواهرم به نام سمانه ۳۱ ساله در اتوبان آزادگان با خودرو شخصی ۲۰۶ در حال تردد بوده که خودرواش دچار پنچری می‌شود.

سمانه با همسرش تماس گرفته و از او جهت تعویض لاستیک خودرو درخواست کمک می‌کند، مقتول به نام سیروس نیز پس از گذشت ۲۰ دقیقه در محل حاضر می‌شود که در زمان تعویض لاستیک خودرو، فردی که گویا یک کلاه ایمنی موتورسیکلت به سر داشته به آنها نزدیک، به قصد زورگیری با مقتول درگیر و نهایتا با اسلحه همراه خود اقدام به شلیک کرده و پس از به قتل رساندن سیروس از محل متواری شده است.

در تحقیقات از شاهد صحنه جنایت و در شرایطی که در تحقیقات اولیه از سوی همسر مقتول عنوان شده بود که قاتل یک کلاه ایمنی موتورسیکلت به سر داشته، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که قاتل کلاه ایمنی بر سر نداشته و پس از مشاهده صحنه نزدیک شدن یک دستگاه خودرو سواری به محل جنایت، به سرعت از محل متواری شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات پلیسی، به بررسی دیگر اظهارات همسر مقتول در خصوص پنچرشدن خودرو شخصی پرداختند.

همسر مقتول در اظهاراتش مدعی پنچری لاستیک عقب خودرو ۲۰۶ خود شده بود اما کارآگاهان با بررسی لاستیک‌های خودرو ۲۰۶ اطمینان پیدا کردند که هیچ‌کدام از لاستیک‌های خودرو دچار پنچری نشده است.

همین تناقضات باعث شد تا مأموران به سمانه همسر مقتول شک کنند و او به عنوان مظنون اصلی پرونده شناخته شود.

سمانه پس از بازداشت و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنان اظهارات اولیه خود مبنی بر ارتکاب جنایت توسط یک زورگیر را مطرح می‌کرد اما در ادامه تحقیقات و پس از ارائه دلایل و مستندات از سوی کارآگاهان، چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت.

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: زمانی که محمود(خواستگار سابقم) متوجه اختلافات من با همسرم شد، تصمیم به کشتن او گرفت و عنوان کرد که حتی اگر من با او همکاری نداشته باشم، به تنهایی سیروس را خواهد کشت.

شب جنایت و برابر برنامه محمود، من به اتوبان آزادگان رفتم، به سیروس زنگ زده و به دروغ عنوان کردم که لاستیک خودرو پنچر شده است، سیروس از من درخواست کرد تا داخل ماشین نشسته، درهای ماشین را بسته و منتظر او بمانم.

بعد از گذشت حدود ۲۰ دقیقه، سیروس از محل کارش در منطقه قرچک ورامین به محل رسید و در حالی که قصد تعویض لاستیک خودرو مرا داشت، محمود از پشت یک تپه خاکی خارج شد و طی یک درگیری و با شلیک چند گلوله، سیروس را به قتل رساند.

کارآگاهان اداره دهم آگاهی با شناسایی محل سکونت محمود ۳۶ ساله در خیابان ۲۰ متری افسریه، در تاریخ ۲۹ بهمن امسال و در کمتر از ۲۴ ساعت از زمان وقوع جنایت اقدام به دستگیری عامل جنایت اتوبان آزادگان کرده و در بازرسی از محل سکونتش موفق به کشف یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی شدند که مقتول به وسیله آن به قتل رسیده بود.

محمود پس از انتقال به اداره دهم ویژه قتل و مواجه حضوری با سمانه صراحتا به طرح پیشنهاد قتل سیروس، طراحی و ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

به این ترتیب بود که پس از تکمیل تحقیقات در پرونده بالاخره متهمان به زندان منتقل شدند اما این تمامی ماجرا نبود تا اینکه بعد از گذشت حدودا یک سال از ماجرا محمود مدعی شد که دروغ گفته است و می خواهد اظهاراتش را عوض کند.

او امروز صبح در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران حاضر شد و در زمینه اتهامش گفت: از اول هم قرار نبود من کسی را بکشم. با سمانه در اینستاگرام آشنا شدم و او دوست قدیمی ام بود.

او که فهمیده بود من خیلی خوشبخت شده ام به من گفت تو مرا نفرین کردی تا من بدبخت شوم. گفتم چرا او گفت که شوهرم مرا اذیت می کند و کتک می زند و همیشه نیز در حال مصرف شیشه است.

این ملاقات اینستاگرامی باعث شد یک روز با او قرار بگذارم و در زمینه موضوع با او کامل صحبت کنم. وقتی به من ماجرای کشتن شوهرش را گفت من قبول نکردم و قبول کردم که با گذاشتن یک اسلحه در ماشین مقتول باعث شوم او گیر بیفتد.

روز حادثه نیز به همین دلیل در محل حضور یافتم اما وقتی به آنجا رسیدم مقتول با من درگیر شد و اشتباهی یک گلوله از اسلحه به سمتش شلیک شد اما من فرار کردم و از رمپ کناری اتوبان بالا رفتم تا اینکه یکدفعه از دور دیدم فردی با مقتول درگیر شده است و من فکر می کنم آن فرد کلاه کاسکت دار عامل مرگ مقتول شده است چرا که من بیشتر از یک گلوله آن هم به نحو سهوی شلیک نکردم.

در انتهای پرونده قرار شد تحقیقات بیشتری در رابطه با موضوع صورت بگیرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بأيد و بأيد أين زنهاي كثيف را مجازات سنكيني كنن جون عامل بدبختي دو مرد يك زن زناكاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید طلاق رو آسون کنند و مردهای احمقی که حاضر میشن به حرف زنی آدم بکشند رو بفرستند وسط کویر لوت.ناقص عقلی مردها هم تقصیر زنهاست؟!

      • متفکر

        کارِ افغانیاس

    • سبحان.زاهدان

      لعنت خدا برشما زنهای بیوجدان..مردی باچه شوقی امده دنبال همسرش..وای برشماها...جواب خدا را چه میدهید...این دنیا خیلی بی ارزش است..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو از زندگی اونها خبر داری که نوشتی با شوق اومده؟!! اگه مرد معتاد به شیشه بوده باشه که زندگی زن جهنمی بوده . البته که قتل در هر حالتی محکومه .قانون باید طلاق رو برای زنها آسون کنه

      • شیدا...۱۷ساله...خوزستان

        خخخخ

      • بدون نام

        جوری میگن انگار مردا تو عمرشون از این کارا نکردن قبح این کار کثیف رو شما مرد ها از بین بردین

      • بدون نام

        لعنت خدا بر مردایی که جدای از خیانت دست به قتل هم میزنن
        از خدا میخوام که به این مرد های پر مدعا به جای ادعا های پوچ کمی عقل بده تا انقد آدم نکشن

      • بهزاد

        جناب سبحان زاهدان واقعآ هرکسی این داستان را میخواند اگر صحت هم نداشته باشد، از نحوه صحبت های بین زن و شوهر رد و بدل شده و شوهر با این همه عشق و علاقه درصدد رفع مشکل همسر (زنش)تلاش کرده و نحوه گفتن از ماشین پیاده نشو من دارم میام، قلب آدمی و انسان به درد میاد و به زن های پاک دامن هم متنفر میشه، و قابل باور و هضم نیست، آخه همسری چنین مهربان و زن دوست چرا باید توسط یا همدستی همان زن بیگناه به قتل برسد؟؟ من که زن گرفتم و دو بچه دارم، همین فردا، چون الان عصر است!! به یکی از دادگاه های مدنی مراجعه و دادخواست طلاق می نماید، چون این مرد با این حوصله و ارادت به زنش اینگونه پاداش میگیرد، وای بحال افرادی که حال و حوصله اینچنینی ندارند و هر دقیقه و ثانیه منتظر شلیک گلوله باشند، آخه چرا؟؟ به چه گناهی؟؟ ای بیوجدان گیس بریده، خداوند بزرگ از خلقت زن پشیمان بوده است چنانکه خضرت فردوسی میگوید،
        زنان را ستایی. سگان را ستای. که سگ به از صد زن پارسای. زن و اژدها هر دو در خاک به. جهان پاک از این دو ناپاک به،

    • بهزاد

      با احترام به خوانندگان محترم و باشخصیت خبر داغ بنده تا مدتی اصلا نظر درج نمیکنم و فقط خبرهارو میخونم.
      الان نظرات خبرهای قبلی رو مرور کردم و دیدم باز از طرف من کلی نظر گذاشته شده و به دیگران توهین شده.چندین بار از کسی که این کارو میکنه خواهش کردم و به جون مادرش و به امام حسین قسم دادم که اینکارو نکنه اما توجه نکرد.
      ازین دقیقه به بعد هر نظری با اسم من دیدید بدونید من نیستم و از طرف من گذاشته شده.

    • مصطفی

      آخه این چکاری کردی آقا محمود .هم زندگی خودتو و زندگی سیروس خدا بیامرز رو و زن و بچه هاتو نابود کردی .آبرو خودت و اون زن خیانتکار و خانواده هایتا ن رو بردی.حالا هم که قطعا اعدام در انتظارته .خدا وکیلی میارزید با زن شوهر دار رابطه برقرار کنی .آخه چ........را .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محمود خیانت نکرده؟! و متهم به قتل نیست احیانا؟! آقاست؟! تو رو خدا؟!!

      • بدون نام

        آقا محمود!!!! زن خیانت کار خخخخخ
        یه خورده خودتون رو تحویل بگیرید
        آ قا مصطفی این به اصطلاح آقا طبق گفته خودش خوشبخت هم بوده باز هم مرتکب خیانت شده و خیانت بماند مرتکب قتل شده طوری گفتی آقا فکر کردم کاره ای بوده
        واقعاً چشم مردان عزیز کشور مون به روی تمام جنایت های مردها بسته اس انگار مرد ها مجوز هر کثافت کاری رو دارن

      • بدون نام

        حالا اگر یک نفر مؤدب بود و دیگری را آقا خطاب کرد بهش خرده می گیرید! حالا اگر ناسزا می گفت و دهان خودش و ذهن بقیه را آلوده می کرد خوب بود؟

      • 123

        یعنی واقعا چقدر باید احمق باشن که فک کنن میتونن کسی رو بکشن و بعد برن خوشبخت زندگی کنن

    • بدون نام

      امان ازدست زنان نااهل جاهل.شوهرکش.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امان از مردان بی عقل جاهل و آدمکش

    • بدون نام

      امان ازدست زنان نااهل جاهل.شوهرکش.

    • نسل سوخته

      لعنت برذات خرابت زن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت بر ذات خرابت مرد

    • فرهاد

      زن گثیف مرد دروغگو

    • مهرداد

      چه زنای بی وفایی تف ب ذات کثیفتون ماپسرابه چه امیدی زن بگیریم هروزازاین خبرامیخونم منصرف منصرفترمیشم بهتربه همون دوستای خیابانی وکارای کثیفشون برسن تفتف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدارو شکر که منصرف میشی آدم عاقل زن نمیگیره مخصوصا وقتی زن داشت با زن دیگه ای دوست نمیشه و آگه شد شوهر طرف رو نمیکشه همه این موارد رو در
        نظر داشته باشی رستگار میشی
        تف به روی هر چه آدم کثیف و خیانتکاره زن و مرد هم نداره تا وقتی مرد ها قبح خیانت خودشون رو قبول نکنن این داستان ادامه خواهد داشت

    • بدون نام

      شما گفتی قاتل 29 بهمن امسال دستگیر شده...بعد چند سطر پایینتر گفتین که بعد از حدودا یکسال ایشون اظهاراتش رو عوض کرده! اول خبر هم گفتی 28 بهمن پارسال قتل اتفاق افتاده!

    • بدون نام

      تمام این مطلب هیچ ارزشی ندارد و این چرندیات را بریزید دور .این که من میگم و تمام پسران آویزه گوششان کند این است که تمام مشکلات بر میگردد به این مهریه وسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا مشکلی نیست حق طلاق حق حضانت فرزندان حق سفر حق انتخاب مسکن رو بدین باقی حق ها مال خودتون و مهریه هم مال خودتون
        ماشاءالله روتون زیاده هم زن باید اسیر تون باشه هم این مهریه رو نمیتونید هضم واقعا زن چرا باید تن به ازدواج بده؟ یک فقط یک دلیل براش بیارید

    • اریا

      خدا لعنت کنه هرچی زن هرزه و جانیه این دوتا انگل اعدام حقشونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جانی زن نبوده
        خدا لعنت کنه زن و مرد هرزه و مرد جانی رو

    • محمدعلی عباسی

      هرقتلی که اتفاق میفته جنس ماده طراح قتل است وما مردها زود گول میخوریم خدایا این زنها که مرتکب این جنایتها میشن ازروی زمین بردار به کسی توهین نشه گفتم هوسران وشرور وخلافکار درقدیم هم بیشتر فرمانروایان یا بدست زن کشته شدن یا نقشه زن زنهای خوب هم درایران فرا وانن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از بس شما مردها ناقص عقل هستید . هیچی نمی فهمید

      • بدون نام

        اره واقعا اخه خدا یادش رفته به شما مرد ها عقل و فهم بده اینه که گول میخورید
        به جای عقل تا دلت بخواهد هوس و زیاده طلبی جنسی دارید به همین دلیل همین یک ذره عقل تون تحت تاثیر شهوت زائل میشه و دست به قتل میزنید

      • بدون نام

        چرا خانم ها و آقایان به هم توهین می کنید؟ بالاخره هر مردی باید باید بازنی و هر زنی با مردی ازدواج کند و برای او جسم و جانش را بگذارد. همه را جمع نبندید ، همگی شما از نر و ماده ای به نام پدر و مادر به وجود آمده اید پس لطفاً به جنسیت خودتان و دیگری توهین نکنید. متشکرم

    • شیدا...۱۷ساله..خوزستان

      وا!!! جلل الجالب ! هرکی باشوهرش مشکل داشت باید زرتی بکشش؟چه‌ آدم کشتن راحت شده عا !&

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره شیدا جون راهش همینه خخخ

    • خدا ...عاشقتم

      خدا جفتتونو لعنت کنه..اون زن اگه شوهرش معتاد باشه دادگاه راحت طلاقش رو میده...مردی که شیشه بکشه بفکر پنجری ماشین زنش نیست ..دروغگو...واون مرد پست فطرت بعد یکسال تازه یادت افتاده قاتل نیستی...برید ب حهنم خیانتکارای کثیف

    • بدون نام

      ای
      زن بدجنس
      خبیث .قاتل.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زن هرزه و خیانتکار بوده ولی قتل رو مرد بدجنس خبیث قاتل انجام داده
        عادت کردین تمام کثافت کاری های مرد ها رو ندیده بگیرید ولی اونی که آویزون میشه مرده اس چه خوش تون بیاد چه بدتون

    • بدون نام

      حکم اعدام بهمراه 206 بعضی از سادیستهای این جنس چقدر به راه انداختن دوئل بین دونفر علاقمندند صفحه حوادث پرشده از این مباحث باعث پس لرزه ها میشوند.

    • بدون نام

      زن ها فاسد شدن
      هر چقدر هم زندگی سخت باشه
      قتل راه حل نیست
      پس طلاق واسه چی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منفی زدم بخاطر اینکه گفتی زنها فاسد شدند .مردها از اول فاسد بودند

      • شیدا...۱۷ساله...خوزستان

        بی تربیت

      • بدون نام

        کمال همنشینی اثر کرده
        مرد های فاسد قبح گناه رو از بین بردن و بعضی زنان که زمینه اش رو داشتن منحرف شدن

      • بدون نام

        امان از ول گذاشتن شهوت که آدم را کور می کنه، زن و مرد هم نداره

    • بدون نام

      این جریان رتبارهاچندسال گذشته نوشتید ول کنیدبابا

    • بدون نام

      اینجاشدکابل مسولین بخوابین کوروش خواب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیانت تو کابل نیست ازرونی خودتون
        اشتباه گرفتی داداش

    • بدون نام

      الان من ربطشو به اینستاگرام نفهمیدم ، مثلا اگه ما در قبایل سرخپوستی زندگی می کردیم تیتر اینجوری می شد ، مرد جوان قربانی خیانت دودی همسرش شد

    • بدون نام

      خبر تکراری

    • راستگو

      این حرفها را توی زندان ووکیل های پول دوست یاد میدهند به قاتل اتنا هم یاد داده بودند ولی به سزای عملش رسید

    • بدون نام

      خدا ا ز روی زمین اینگونه زنان هرزه رو برداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و اگه بهتون بر نمیخوره همچنین خدا از روی زمین مردان هرزه و قاتل رو برداره

    • بهار

      تف به روی همچین زنهایی الهی زودتر بمیری زن شماهاچه جنورهایی هستید چطوری دلتون میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهار اگه زن هستی لااقل تو منصف باش در هرزه بودن و کثیف بودن زن شکی نیست ولی مثل قدیم چشمت رو به روی طرف دیگه قضیه که هم خیانتکار و هم قاتل هست نبند مرد هم یک جونور کثیف هست که خداروشکر اعدام خواهد شد و خواهد مرد

    • نفس

      خدایا یعنی واقعا اینقدر جنایت تو ایران ب این راحتی انجام میشه.مردم ما چی بسرشون داره میاد.قبلا میگفتن هیچی نداریم امنیت داریم ولی الان همون امنیت رو هم نداریم.

    • بدون نام

      برترین‌ها
      هزار بار خبر چاپ کن

    • بدون نام

      مثل سگ دروغ میگه رفته زندان بهش یاد دادند این دروغ ها رو سرهم کنه خاک بر سر همچین زنانی حالم بهم خورد

    • محمد

      مرده شور زن فاسد راببرن که مملکتی رو به لجن کشیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرده شور زن و مرد فاسد رو ببره

    • علی

      متاسفانه باز هم پای یک زن در میان است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرده موقع قتل پاهاش رو گذاشته بوده رو شونه هاش برای همین پای مرد در میان نیست خخخخ

    • بیتا

      باعرض سلام من هم مثل آقا بهزاد دیگه نظر نمیدم اگر هم بدم با اسم بیتا نمیدم من به خودم اجازه نمیدم به کسی توهین کنم چون توهین به دیگران نهایت بی شخصیتی خودم هست واون کاربر که با اسم دیگرون نظر میزاره تا اونا رو خراب کنه رو به خدا واگزار میکنم

      پاسخ ها

      • بهزاد

        بیتا خانوم عزیز، خواهر گرامی، بنده هم هیچوقت نه به شما نه به دیگران هیچ توهینی نکردم و نخواهم کرد.در خبر قبل باز با اسم شما به من توهین کردم و من جوابشو الان نوشتم.یکی میخواد بین اعضا تفرقه بندازه.من در جواب توهینها اصلا چیزی نمیگم چون مطمئنم شما و دیگر خواننده ها انقد گُل و محترمید که تصور توهین هم درمورد شما نمیشه.کسی که اینکارارو میکنه به هدفش نمیرسه.

      • بهزاد

        من هم احتمالا ازین به بعد با یه نام دیگه نظر بذارم

      • بیتا

        بهزاد دست از نفهمی و حماقت بردار

    • بدون نام

      تو که با شوهرت مشکل داشتی طلاق میگرفتی بزغاله.بعدشم میرفتی با عقشت مموتی ازدواج میکردی نفهم

    • بدون نام

      این جاست که میگن زن شریک شیطانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد هم خود شیطانه

      • بدون نام

        مرد دقیقا خود خود شیطانه

    • بدون نام

      الان اگه بگیم تف به ذات هر چی ماده هرزه به تیریش قبای مرد ستیزا بر میخوره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عزیز بگو چون اولا شخصیت خودت رو نشون دادی دوما حتماً کسی پیدا میشه برعکس رو بگه

      • بدون نام

        بی شخصیت شمایی که این زن خائن رو محکوم نمیکنی

    • محمدعلی عباسی

      سلام برتمامی کاربران عزیز زن ومرد بخدا بعضی به اسم بعضی نظر میدن خواهشا به همدیگه توهین نکنید ازطرف ینده چتدین بارنوشتن که روحم خبر نداره به سلامتی همتون ارادتمد همه شما عباسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هههه ببین کی چی میگه شما که هیچ فرصتی رو برای توهین به زن ها از دست نمیدی

      • محمد علی عباسی کوهدشت

        راز خجالت بکش.

    • بدون نام

      لاییییک عباسی.

    • بدون نام

      شما از کحامیدونی من نظر دادم کلا پنج بار نظر دادم به کسی هم توهین نکردم بیمارم شاید از اتاق عمل بیرون نیام ازهمتون حلالیت میطلبم ببخشید شاید اخرین بارم باشه اگه کسی نظر داد من نیستم چون دوروزی بیهوشم شاید هم بهوش نیام خداحافظ همتون ببخشید

    • محمدعلی عباسی

      ببخشیید یادم رفت اسمم رو بنویسم درباره عمل جراحی وحلالیت من بودم ارادتمند همگی عباسی

    • بدون نام

      خیانت دامن گیره چوب خدا بدجور صدا داره تشت شیرم نزاشته زنش

    • بدون نام

      بدون نام15/5بنظرم تو یه عقده ای هستی فقط میخوای اینجا زن ومرد روبه جون هم بندازی،

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      خاک بر سرش ... آخه آدم به شوهرش هم خیانت میکنه ؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج