۶۸۲۳۳۹
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

انهدام باند تهیه و توزیع کوکائین در شهرک غرب

رئیس پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۱۰۰ گرم کوکائین و دستگیری سه تن از توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرک غرب خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ علی کربلایی گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی با همدستی تعدادی افراد در محدوده سعادت آباد فعالیت گسترده ای در توزیع مواد مخدر دارد، بررسی موضوع و صحت و سقم اطلاعات بدست آمده در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت.

وی گفت: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و تحقیقات در خصوص شناسایی مخفیگاه آنان ادامه یافت تا اینکه مشخص شد فرد موصوف با همدستی دو تن دیگر در مخفیگاهشان اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند.

سرهنگ کربلائی بیان داشت: پس از پایش های اطلاعاتی، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و متعاقب آن دستور دستگیری متهمان و ورود به مخفیگاهشان اخذ شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعزام دو تیم از ماموران انتظامی به مخفیگاه متهمان توضیح داد: ماموران انتظامی موفق شدند در دو عملیات پلیسی جداگانه ، متهم اصلی و دو همدستش را دستگیر و جمعاً در بازرسی از مخفیگاه آنان ۱۰۰ گرم کوکائین کشف کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک تصمیم عاقلانه هم که نظام گرفت عرضه انجامش رانداشت وان توزیع تریاک بین معتادین طبق قانون زملن شاه بود که هفتاددرصدمعضلات این مشگل حل می شد ولی مافیای فعال داخل سیستم اینقدرسم پاشی مغرضانه کرد که همه مخالف شوندوطوری مطرخ کزدکه قراراست باکوپن بین همه مردم موادتوزیع بشه خوب درامدمافیایی قطع می شدکه موادرانیروی انتظامی کشف ودراختیاراینذسیستم قرارمیدهدودرون جامعه باعوامل خاص توزیع وپول باداورده اش احتمالا درماجراجویی های برون مرزی صرف می شود خوب به ماچه ربطی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج