جاباما
۶۸۲۴۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حمله هواداران پائوک به سرمربی المپیاکوس

تماشاگران پائوک پیش از شروع دیدار با المپیاکوس، اشیایی به سمت سرمربی این تیم پرتاب کردند که موجب لغو بازی شد.

ورزش سه: المپیاکوس در دور رفت سوپر لیگ یونان موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل پائوک به برتری برسد که با توجه به رقابت دیرینه این دو تیم و مسابقات جنجالی بین آنها، تماشاگران المپیاکوس به دلیل آتش‌بازی و آشوب‌هایی که داشتند به دو بازی بدون حضور هواداران‌شان محکوم شدند.

اما امشب تماشاگران پائوک صدرنشین اتفاقات بازی نیم‌فصل اول مقابل المپیاکوس را تلافی کردند و پیش از شروع مسابقه‌ای که قرار بود از ساعت ۲۱ در چارچوب هفته بیست و سوم سوپر لیگ یونان برگزار شود، جنجال زیادی برپا کردند.

هواداران رادیکال پائوک که حضور پُر شوری در تومبا استادیوم داشتند، قبل از آغاز بازی و در لحظه ورود تیم‌ها به زمین به شکلی هماهنگ که در سراسر ورزشگاه اتفاق افتاد، کاغذهای سفید و مشکی رنگی که به رنگ پیراهن این تیم است را به هوا پرتاب کردند که صحنه جالبی را رقم زد، اما ادامه این اتفاقات موجب تنش شد.

حمله هواداران پائوک به سرمربی المپیاکوس


پرتاب شدن یک رول دستمال کاغذی از سوی تماشاگران پائوک به سمت زمین که با صورت اوسکار گارسیا، سرمربی اسپانیایی المپیاکوس برخورد کرد و موجب آسیب دیدگی شدید او از ناحیه بینی شد، لحظاتی شروع مسابقه به وقفه انداخت.

در ادامه کوین میرالاس، بازیکن المپیاکوس هم با رفتن به سمت تماشاگران پائوک به بیشتر شدن این حواشی دامن زد و از سوی دیگر انتقال اوسکار گارسیا به بیمارستان به علت مصدومیت شدید، موجب شد تا با شدت گرفتن آشوب‌ها، داور دستور به لغو برگزاری این مسابقه بدهد.

گفتنی است، در این مسابقه کریم انصاری‌فرد در ترکیب ابتدایی المپیاکوس حضور داشت اما احسان حاج‌صفی بعد از دو بازی کامل برای این تیم جزو فهرست قرار نگرفته بود.

حمله هواداران پائوک به سرمربی المپیاکوس

حمله هواداران پائوک به سرمربی المپیاکوس

حمله هواداران پائوک به سرمربی المپیاکوس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج