۶۸۲۴۷۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

سیم کارت «عصر اینترنت اشیا» هم از راه رسید

این سیم کارت که نسل جدیدی از سیم کارت های موسوم به iSIM محسوب می شود قرار است در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا و طی روزهای آینده در معرض دید علاقمندان قرار بگیرد.

خبرگزاری مهر: شرکت ای آر ام سیم کارت جدیدی را طراحی کرده که برای برآورده کردن نیازهای کاربران در عصر اینترنت اشیا طراحی شده است.

به گزارش اسین ایج، این سیم کارت که نسل جدیدی از سیم کارت های موسوم به iSIM محسوب می شود قرار است در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا و طی روزهای آینده در معرض دید علاقمندان قرار بگیرد.

این سیم کارت در کنار یک تراشه و همین طور یک پردازنده مستقل و مودم رادیویی عرضه می شود و مهم ترین مزیت عرضه چنین سیم کارتی ایجاد فضای خالی گسترده تر در داخل گوشی و دیگر وسایل الکترونیک کوچک و ظریف به منظور ارائه خدمات و امکانات گسترده تر است.

تولید چنین سیم کارتی موجب خواهد شد تا بتوان ابعاد گوشی های هوشمند را باز هم کوچک تر کرد. این سیم کارت های جدید حتی می توانند کمتر از یک میلی متر مربع فضا اشغال کنند و لذا نصب آنها بر روی حسگرهای کوچک و دیگر ریزمحصولات خاص عصر اینترنت اشیا به سادگی ممکن خواهد بود.

شرکت ای آر ام یک سیستم عامل خاص سازگار با این سیم کارت به نام Arm Kigen OS را هم طراحی کرده که با استانداردهای اکثر شبکه های مخابراتی سازگاری دارد و سازگاری کامل محصولات مجهز به سیم کارت اختصاصی این شرکت با این شبکه ها و دیگر محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا را ممکن می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج