۶۸۲۶۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گزارش فیبا از بسکتبال ایران

فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به عملکرد تیم ملی ایران برابر عراق پرداخته است.

ایسنا: تیم ملی بسکتبال ایران در یک دیدار جذاب توانست برابر تیم ملی عراق به برتری برسد و انتقام شکست دور رفت از مسابقات انتخابی جام جهانی را بگیرد. ستاره‌های ایران در این مسابقه ۸۳ بر ۵۳ حریف خود را مغلوب کردند و به صدر گروه D تکیه زدند. فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به این پیروزی ایران اشاره کرده و نوشته‌است:

با رهبری حامد حدادی و صمد نیکخواه‌بهرامی ایران قدرت واقعی خود را برابر عراق نشان داد و به برتری رسید. تیم ملی ایران نتیجه دیدار رفت را به خوبی جبران کرد. عراق در شروع مسابقات انتخابی ایران را شوکه کرد و در اردن برابر این تیم برنده شد اما در بازی برگشت حدادی با ۱۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ توپ‌ربایی و ۲ بلاک شات بهترین بازیکن بود و در کنارش صمد نیکخواه بهرامی نیز با ۱۶ امتیاز و ۷ پاس منجربه‌گل دیگر بازیکن موثر تیم ملی نام گرفت.

دفاع خوب ایران به خصوص در نیمه دوم باعث شد مهره‌های کلیدی عراق عملکرد خوبی نداشته باشند. در این میان دیماریو میفیلد بازیکن تبعه شده عراق نیز عملکرد خوبی نداشت و تمام امتیازهایش را در نیمه نخست کسب کرد.

علی رغم اینکه ایران در کوارتر اول ۲۲ بر ۲۱ از عراق عقب بود اما در این مسابقه سرشار از انرژی و انگیزه بود. ایران اوج قدرت خود را از کوارتر دوم نشان داد و در ادامه مسابقه تیمی با سطح بسیار بالا بود. ایران زمانی که ۴۳ بر ۲۳ از عراق پیش‌ افتاد ثابت کرد که دست نیافتنی است و برنده بازی خواهد شد.

ایران با این پیروزی با فاصله در صدر گروه چهارم انتخابی جام جهانی ایستاد و عراق هم که چند وقت پیش ایران را برده بود به رده چهارم سقوط کرد.

حالا ایران خودش را برای کسب دو پیروزی در پنجره سوم مسابقات آماده می‌کند. ایران در تهران به مصاف قزاقستان می‌رود و در دوحه برابر قطر بازی خواهد کرد. عراق هم در پنجره سوم برای باقی ماندن در رقابت‌های انتخابی تلاش خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج