۶۸۲۶۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بدهی دقیق باشگاه پرسپولیس مشخص شد

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید وقتی وارد این باشگاه می‌شود انگار وارد دادگاه شده است.

خبرآنلاین: حمیدرضا گرشاسبی درباره بدهی‌های باشگاه پرسپولیس گفت: ما از صبح که وارد باشگاه می‌شویم انگار وارد یک شعبه دادگاه شده‌ایم. پیشکسوتان و عزیزانی که به دنبال مطالبات‌شان هستند به ما مراجعه می‌کنند. ۲۰ میلیارد بدهی بازیکنان خارجی از ۱۶ سال پیش را پرداخته‌ایم که ۵ میلیارد باقی مانده است. ۱۰ میلیارد بدهی حدود ۱۰۰ بازیکن و مربی داخلی را نیز پرداخته‌ایم که ۶ میلیارد تومان باقی مانده است. ۱۳۰ میلیارد هم بدهی مالیاتی داریم. من عذر می‌خواهم که نتوانستیم در این مدت آن‌طور که باید کار فرهنگی کنیم.

سرپرست پرسپولیس درباره پرونده طارمی و ریزه‌اسپور تصریح کرد: یکی از وظایف من این است که تمامی مسائل جاری باشگاه را دنبال کنم. مشکل طارمی و آن محرومیت‌ها پیش آمد. البته کار ما به آقای اردوغان نکشید و با رده‌های پایین‌تر حل شد. در نهایت با توافق دو باشگاه و دادن ۵۰ هزار یورو از ۷۵۰ هزار یورو ختم شد.

گرشاسبی ادامه داد: ما می‌توانستیم طارمی را از ادامه فعالیت در فوتبال ساقط کنیم اما دید دیگر این است که او جوان و ملی‌پوش ماست و ما طوری او را تنبیه کردیم که ساقط نشود. ما در انتقال او به صلاح باشگاه عمل کردیم. ما بدون این که شان باشگاه خدشه‌دار شود از او خواستیم که در تیم بماند و اشتباهاتش را جبران کند اما او درخواست داشت تا فوتبالش را در باشگاه دیگری حضور داشته باشد. ما حدود ۳ میلیارد تومان از انتقال طارمی به‌دست آوردیم. شکایت‌ها از طارمی در کمیته اخلاق است ولی من به این کمیته نرفتم. افرادی در این ماجرا از خارج از باشگاه به تیم ضربه زدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج