۶۸۲۷۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیروانی: تمام بازیکنان از خدایشان است تمدید کنند

مدیر ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال میزبان است اما من می‌گویم اگر قرار باشد جشن قهرمانی را بگیریم استادیوم آزادی باید پر از تماشاگر باشد.

خبرگزاری فارس: افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تا این لحظه همه سالم هستند. همه از حساسیت بازی خبر دارند. تلاش می‌کنیم با بازی خوب دربی را ببریم. محروم و مصدوم هم نداریم.

وی افزود: محدود موقعیت‌هایی در این بازی به وجود می‌آید هر تیمی که استفاده کند می‌تواند نتایج دلخواه را کسب کند. با توجه به شرایطی که ما در جدول داریم و البته شرایطی که استقلال دارد و این روزها خوب نتیجه گرفته در آن روز خاص به نتایج قبل، حال و آینده هیچ ارتباطی ندارد تلاش ما این است در روز دربی بهترین بازی خودمان را داشته باشیم.

مدیر ورزشی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شما از دربی چیست عنوان کرد: من ۱۵ دربی بازی کردم یک بار هم کسی نبود که بگوید کم یا زیاد گل بزنید و یا مساوی کنید. ما پرسپولیس هستیم و قهرمانیم. بهترین بازی‌مان را ارائه می‌کنیم همه هم قسم شدیم و تلاش می‌کنیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. اینکه کاپیتان باشی، استقلال را ببری و قهرمان شوی بهتر از این چیزی نیست.

پیروانی در پاسخ به سوالی دیگر درخصوص اهدای جام قهرمانی در صورت برد مقابل استقلال خاطرنشان کرد: استقلال میزبان است اما من می‌گویم اگر قرار باشد جشن قهرمانی را بگیریم استادیوم آزادی باید پر از تماشاگر باشد. هر اتفاقی بیفتد بازی آخر جشن قهرمانی را می‌گیریم.

مدیر ورزشی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور اینفانتینو آیا قشنگ‌تر نبود که او کاپ قهرمانی را بدهد، گفت: اینفانتینو هم پرسپولیسی است( با خنده) و جو را می‌بیند که پرسپولیس تیم اول ایران است اما تصمیم‌گیرنده افراد دیگر هستند. اگر اینفانتینو نیاید آدم‌های بزرگ دیگری هستند که می‌آیند.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه وضعیت استقلال خوب شده و این تیم به دنبال این است تا امتیازهای عقب‌افتاده را جبران کند آیا روی شرایط روحی بازیکنان کار کرده‌اید؟ خاطرنشان کرد: استقلال با هزینه‌هایی که کرده، مربی خارجی که گرفته و بازیکنی که اخیراً جذب کرده آیا توقع نبود بهتر باشد؟ مطمئناً باید تغییر کند، این تیم طرفداران خودش را دارد و توقع هست تا در بالای جدول قرار بگیرد همانطور که از پرسپولیس توقع قهرمانی است. ما از همه چیز آگاه هستیم و تمام هدف ما برتری در این بازی است.

پیروانی درباره تمدید قرارداد با بازیکنان نیز یادآور شد: ۹۰ درصد تیم از جمله بازیکنان و کادر همه آرزوی قلبیشان این است که تمدید کنند. من خودم بازیکن بودم و شرایط را می‌دانم. تمام بازیکنان از خدایشان است قراردادشان را تمدید کنند و باشگاه هم آماده است. شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه کدام بازیکن را کدام تیم می‌خواهد این افتخار ماست که بازیکنان ما را می‌خواهند.

وی در پایان درباره تمدید قرارداد با مسلمان گفت: باشگاه و کادر او را می‌خواهند، به شایعات گوش نکنید، باشگاه همه بازیکنانش را می‌خواهد و دستش را به سوی آنها دراز می‌کند. او بازیکن خوبی است و برای پرسپولیس زحمت کشیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج