۶۸۲۷۸۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

رسن: پیروزی در دربی طعم قهرمانی را دو‌چندان می‌کند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پیروزی در دربی طعم قهرمانی را دو چندان می‌کند، گفت: شاید استقلال با تیم نیم‌فصل اولش فرق کرده اما فلسفه ما برای پیروزی، همان است.

خبرگزاری میزان: بشار رسن، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای حضور در جمع سرخپوشان، توانست خیلی زود اعتماد برانکو را جلب و به ترکیب پرسپولیس برسد.

بشار که چند وقت پیش در بازی‌های مقدماتی المپیک در تیم عراق حضور داشت پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در بازی برابر استقلال خوزستان توانست به ترکیب اصلی پرسپولیس دوباره قرار گیرد.

هافبک عراقی سرخپوشان در این بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و عملکرد نسبتا خوبی داشت.

در همین راستا وی توضیحاتی را در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس در آستانه دربی، بازی با استقلال خوزستان و مسائل دیگر توضیحاتی ارائه داد.

*بازی با استقلال خوزستان چطور بود؟

بازی سختی بود. هم حریف انگیزه زیادی داشت و هم ما به دنبال سه امتیاز این مسابقه حساس بودیم. شرایط جوی بارانی هم باعث شده بود بازی سخت شود اما خوشحالم به مهم‌ترین هدفمان که سه امتیاز این بازی بود رسیدیم.

*دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگشتی. فکر می‌کنید بتوانی مانند قبل جایگاهت را حفظ کنی؟

مهم‌ترین موضوع موفقیت تیم است. من تلاش می‌کنم تا همیشه در فرم ایده‌آل قرار داشته باشم تا خواسته‌های کادر فنی را به بهترین شکل در زمین پیاده کنم و بتوانم برای پرسپولیس بزرگ مفید باشم.

*در بازگشتت از اردوی تیم ملی عراق به نوعی ترکیب پرسپولیس فرق کرد و این تیم با دو هافبک دفاعی به میدان می‌رود.این موضوع کار تو را برای حضور در ترکیب اصلی سخت نمی‌کند؟

این نظر سرمربی است که تیم با چه سیستمی به میدان برود. همانطرو که گفتم وظیفه من این است که همیشه خوب تمرین کنم و هر زمان سرمربی صلاح دانست آماده باشم تا به تیم کمک کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

*این پیروزی در آستانه دربی رقم خورد. این موضوع چقدر در روحیه بازیکنان در آستانه این دیدار مهم تاثیر دارد؟

در همه مسابقات فلسفه تیم ما پیروزی است و همیشه برای پیروزی بازی می‌کنیم. فرقی هم نمی‌کند که جایگاه حریف کجای جدول باشد چرا که فلسفه ما مشخص است. با توجه به شرایط موجود کل تیم روحیه خوبی دارند و می‌رویم تا دربی را هم ببریم.

*در مورد دربی صحبت کن.این مسابقه مهم را چطور می‌بینی؟

دربی همیشه حساس است. بازی مقابل ۱۰۰ هزار هوادار در ورزشگاه پُر آزادی واقعا هیجان انگیز است. این مسابقه یکی از بزرگترین مسابقات فوتبال در قاره آسیاست که همه چیز را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد. ما هم می‌خواهیم برویم که مسابقه را برده و با روحیه‌ای عالی به استقبال قهرمانی برویم.

*همانطور که می‌دانی پیروزی در دربی پرسپولیس را قهرمان لیگ می‌کند. نظرت در این باره چیست؟

واقعا هیجان انگیز است. پیروزی در بازی حساس دربی ما را قهرمان لیگ می‌کند و بُرد در این بازی قطعا طعم قهرمانی را دو چندان می‌کند.

*در بازی رفت با وجود اینکه مدت زمان کمی بود به پرسپولیس آمده بودی،فیکس بازی کردی. تجربه حضور در دربی آیا به تو در این بازی کمک می‌کند؟

بازی در دربی رفت تجربه خوبی برای من بود چون جو ورزشگاه در این بازی واقعا خوب بود و هواداران خوشحال بودند. امیدوارم در این بازی هم بتوانیم مانند دربی گذشته با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

*دربی تهران به عقیده خیلی از کارشناسان جنگ هافبک‌هاست. فکر می‌کنی هافبک‌های پرسپولیس بتوانند در این نبرد پیروز شوند؟

تیم ما هافبک‌های خیلی خوبی دارد. فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، وحید امیری محسن ربیع‌خواه و کمال و احمد. همه این بازیکنان بهترین‌ها هستند و قطعا در میانه زمین با وجود این بازیکنان خوب تیم ما مشکلی نخواهد داشت. هافبک‌های پرسپولیس برنده نبرد میانه زمین در دربی خواهند بود.

*همانطور که می‌دانی استقلال کاملا با تیمی که نیم فصل اول با آن روبه‌رو شدید فرق کرده و تیم متفاوتی نشان داده. آیا پرسپولیس مقابل این تیم به مشکل نخواهد خورد؟

استقلال درست است که نتایج خوبی گرفته اما شما می‌توانید نگاهی هم به نتایج ما بیندازید. برای ما سه امتیاز بازی مهم است و فرقی نمی‌کند که استقلال با تیم نیم فصل اولش فرق کرده یا نه چون برای پیروزی به زمین می‌رویم و فلسفه ما همانی است که در نیم فصل اول بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یونس پرسپولیسی

      سبع بشار ان شاء الله التوفیق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج