۶۸۲۸۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فشنگچی: خوشحالم از افاضلی یاد می گیرم

نفت تهران آرام آرام از منطقه خطر و سقوط دور می شود و آن طور که سرمربی تیم می گوید بازیکنان باتجربه این تیم نقش مهمی در نتایج خوب نفت در این هفته ها داشته اند.

ورزش سه: نفت تهران در هفتمین هفته پیاپی با سرمربی جدیدش شکست نخورد و تا حدودی خودش را از منطقه خطر دور کرد. امیرحسین فشنگچی بازیکن چپ پای تیم نفت یکی از بهترین بازیکنان تیمش در هفته های اخیر بوده است. فشنگچی درباره شرایط تیم نفت گفت:« وضعیت تیم خیلی بهتر شده ، ما نیم فصل اول نتایج بدی گرفتیم و شرایط روحی افتضاحی داشتیم. اما با آمدن آقای افاضلی و تغییر مدیریت جدید تیم از نظر روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کرد. من در ده پانزده سال اخیر مربیان زیادی داشتم اما فقط از دو سه مربی چیزی یاد گرفتم و واقعا خوشحالم در سی ، سی و یک سالگی شرایطی پیش آمده که می توانم یاد بگیرم.»

او در این رابطه که آیا نفت کاملا از منطقه خطر سقوط دور شده گفت:« هنوز نمیشود گفت، ما هنوز در منطقه خطر هستیم و این هفته یک بازی شش امتیازی با استقلال خوزستان داریم و اگر در این بازی برنده شویم فکر کنم بتوانیم از خطر سقوط فرار کنیم.»

او همچنین اضافه کرد:« ما در نیم فصل اول مشکلات خیلی زیادی داشتیم. با محسن بنگر که حرف می زدم می گفت در این بیست سالی که فوتبال بازی می کند چنین شرایطی را ندیده است. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. الان به شرایط متوسط خوبی رسیده ایم و در حدود ۶۰۰-۷۰۰ پاس در هر بازی می دهیم. تیم ما بازیکنان خیلی خوبی دارد، هرچند نیم فصل اول را از دست دادیم اما در همین هفته ها توانستیم تا حدودی شرایط را عوض کنیم.»

فشنگچی که سابقه بازی در پرسپولیس و حضور در دربی پایتخت را هم دارد گفت:« این یک شعار نیست و واقعیت است که هر زمان ما پرسپولیس و استقلال قوی داشتیم تیم ملی و لیگ کیفیت بالاتری داشته است. استقلال الان به آن شرایط خوب رسیده و تیم خوبی دارد، پرسپولیس هم که شرایطش مشخص است و با اختلاف امتیازی بالا صدرنشین و احتمالا قهرمان است.» او بااشاره به شکست پرسپولیس برابر السد گفت:«این شکست برای هرتیمی ممکن است پیش بیاید. پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد و من فکر می کنم بازی پنجشنبه مسابقه قشنگی از آب دربیاید.»

بازیکن سابق پرسپولیس از خاطراتش در دربی ها می گوید:« یکی از خاطراتم آن بازی است که در دقیقه ۳ سانتر کردم و محمد نوری گل زد اما داور به اشتباه آفساید گرفت و ما بازی را یک بر صفر باختیم. در همان بازی یک پنالتی روی من اتفاق افتاد که داور نگرفت.»

او درباره بهترین خاطره اش از دربی ها گفت:« همان بازی سه بر دو بهترین خاطره من است. آن یک بازی استثنایی بود و در ده دقیقه همه چیز عوض شد. مثل بازی های کامپیوتری انگار چند جان اضافه به ما داده شد و توانستیم بازی دو صفر باخته را سه بر دو ببریم.» فشنگچی اضافه کرد:« بدی دربی استرسی است که دارد. اگر ده تا دربی هم بازی کرده باشی بازهم از تونل که وارد زمین می شوی ، ابتدا زمین را دو رنگ می بینی و ضربان قلبت می رود روی ۱۲۰... ما قبل از دربی به الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ۶ گل به الشباب زدیم اما بازهم برای دربی استرس داشتیم.»

هافبک سابق پرسپولیس در انتها گفت:« بازی کردن در دربی با تمام این استرس ها و چالش هایش واقعا لذتبخش است و واقعا خیلی دوست دارم یک بار دیگر این شانس را داشته باشم که در دربی بازی کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج