جاباما
۶۸۲۸۷۸
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

هاشمی: آیت‌الله گفت نیازی به ستاد انتخاباتی ندارم

فرزند فقید رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: وقتی موضوع تشکیل ستاد تبلیغات برای انتخابات مجلس خبرگان را با پدرم در میان گذاشتم، ایشان گفتند که من نیازی به ستاد انتخاباتی ندارم و همه مرا می‌‌شناسند. اگر کسی می‌خواهد کاری انجام دهد برود و برای لیست خبرگان مردم کار کند.

خبرگزاری ایلنا: فرزند فقید رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: وقتی موضوع تشکیل ستاد تبلیغات برای انتخابات مجلس خبرگان را با پدرم در میان گذاشتم، ایشان گفتند که من نیازی به ستاد انتخاباتی ندارم و همه مرا می‌‌شناسند. اگر کسی می‌خواهد کاری انجام دهد برود و برای لیست خبرگان مردم کار کند.

یاسر هاشمی رفسنجانی شامگاه روز دوشنبه در سخنرانی افتتاحیه نشست نقد و بررسی و تقدیر از فعالان مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به خاطره‌‌ای از شکل‌‌گیری ستاد انتخابات مرحوم هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان پنجم گفت: وقتی این موضوع را با پدرم در میان گذاشتم ایشان گفتند که من نیازی به ستاد انتخاباتی ندارم و همه مرا می شناسند. اگر کسی می خواهد کاری انجام دهد برود و برای لیست خبرگان مردم کار کند.

وی افزود: ما نیز همین کار را کردیم و نتیجه پیروزی کامل لیست خبرگان مردم در تهران بود.

فرزند آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به تلاش‌‌های صورت‌گرفته برای برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌‌‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: شورای راهبردی کنگره که از نزدیکان آیت‌‌الله هاشمی تشکیل شده بود در دوازده جلسه و پس از بحث‌های مفصل به پیشنهاد آقای جنتی، اعتدال به عنوان محور اصلی این همایش انتخاب شد.

هاشمی با اشاره به نگارش حدود پنجاه مقاله علمی درباره آیت‌‌‌‌‌الله هاشمی و اندیشه‌های وی در راستای کنگره بزرگداشت، تصریح کرد: سایتی که برای کنگره در کنار سایت تخصصی آیت‌‌الله هاشمی که به جرأت می‌توان گفت یکی از بهترین سایت‌ها و جامع‌‌ترین آن درباره آیت‌‌الله هاشمی است، هم طراحی و آماده استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با وجود سخت‌‌‌‌گیری‌‌‌ها تیم امنیتی کنگره که برای حضور مقامات انجام شد من از هرگونه مزاحمتی برای افراد عذرخواهی می‌‌کنم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آیت‌‌الله هاشمی شخصیتی فراتر از زمانه خود بود، همه کسانی که در این مراسم حضور دارند خود کسانی هستند که آنان را باید میزبان این نشست دانست و من به عنوان کوچکترین فرزند خانواده آیت‌‌الله هاشمی مراتب قدردانی خود را از همه ملت ایران و دست‌‌اندرکاران برگزاری کنگره بزرگداشت آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی ابراز می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آیت الله رفسنجانی .....یا شیخ رفسنجانی ؟؟؟؟ایشان اشتباه زیادی داشت .....ولی نفهمید قبله کدام طرف میباشد ؟؟؟؟ در رابطه با احمدنژاد سکوت کرد خیلی سکوت کرد ........؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      دهن ملت رو شما خاندان رفسنجانی سرویس کردید با خاطره گویی که. اه اه اه

    • بدون نام

      برترینها ول کن این رفسنجانی ها نیست انگار. بکش بیرون باو

    • بدون نام

      روحش شاد

    • بدون نام

      دیگه شورش و دراودی هر جا میرین هی بابام اینو گفت بابا اونو گفت دیگه ببند برا ملت هیچ جذابیتی نداره خاطرات شما

    • علی

      این خاطره نویسی به چه درد ملت می خوره هر روز یک خاطره داریم لطفا کل این خاطرات و کتاب بکنین تا هر کی خواست بخونه

    • میثم

      بله درست است ... وقتی با زور و قدرت حرکت می‌کند احتیاج به چیزی دگر نیست ..
      ......... راه باید درست انتخاب شود .... تا مردم اطلاع پیدا کنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج