۶۸۳۰۳۲
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

گرشاسبی: پس از شکست استقلال جشن می‌گیریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه لغو ضیافت بازیکنان این تیم و استقلال کار خودش بوده، گفت: نیازی به شمردن افتخارات تیمی که در لیگ یک‌بار شکست خورده، نیست.

خبرگزاری مهر: حمیدرضا گرشاسبی در آستانه دربی هشتاد و ششم پایتخت مقابل استقلال تهران، مسائل پیرامون این دیدار و حاشیه هایی که در خصوص عدم تمدید قرارداد محسن مسلمان با این باشگاه به گوش می رسد را تشریح کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که اصرار زیادی به شفاف سازی امور اداری و مالی این باشگاه داشت، روند چند ماه اخیر سرخ پوشان را مثبت ارزیابی کرد به پرسش های خبرنگار مهر پاسخ داد.

نشست دربی برای فرهنگ سازی بود

گرشاسبی در خصوص نشست اخیر مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس با معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد درباره دربی هشتاد و ششم پایتخت گفت: همواره سعی داشتیم مسائل مربوط به باشگاه پرسپولیس راصریح و شفاف بیان کنیم. فکر می کنم بهترین راه همراه کردن مردم با برنامه های باشگاه این است که آنها را در جریان ریز و درشت مسائل قرار دهیم. در این جلسه که تنها مدیران دو باشگاه حضور داشتند، به سوالات رسانه ها پاسخ دادیم و از آنها خواستیم تا در برنامه های فرهنگی جهت استفاده هر چه مناسب تر از بستر ورزش ما را کمک کنند.

ناهار مشترک را خودم کنسل کردم نه کسی دیگر

وی درباره اینکه قرار بود بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و استقلال نیز در این نشست حضور داشته باشند، تصریح کرد: پیشنهاد داده بودند که بازیکنان هم باشند اما صریح و قاطع اعلام کردم صلاح نیست قبل از دربی که بسیار حساس هم هست بازیکنان و کادر فنی باشند. خودم این موضوع را اعلام کردم و خوشحالم که روی موضع خودمان هم ایستادیم تا تنها مدیران هر دو باشگاه در جهت شفافیت درون باشگاهی و فرهنگ سازی پاسخگو باشند. بنابراین قرار برگزاری ضیافت مشترک بین بازیکنان کنسل شد و خودم اعلام کردم تا شائبه ای هم به وجود نیاید.

با شایستگی قهرمان شدیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه راجع به تبریک هایی که پرسپولیسی ها پیش از بالابردن جام قهرمانی رقابت های لیگ برتر بیان می کنند، گفت: من هم به آنها تبریک می گویم. قهرمان شده ایم و این شایستگی را با توجه به نتایجی که کسب کرده ایم، نشان دادیم. خدا را شکر می کنم که در بسیاری از مسائل اداری و مالی باشگاه هم توانسته ایم روند مثبتی را طی کنیم. تیمی که تنها یک بار در لیگ برتر شکست را تجربه می کند، دیگر نیازی به شمردن افتخارات متوالی اش نیست.

برای مدیران استقلال احترام قائلم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص صحبت های حسن زمانی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال که آبی پوشان را برنده دربی هشتاد و ششم پایتخت دانسته اند، اظهار داشت: هر کس می تواند اظهارات شخصی اش را بیان کند. من برای ایشان و سایر مدیران استقلال احترام خاصی قائلم. هدف و برنامه ما این است که بازیکنان تیم با تاکتیک های کادر فنی بار دیگر باعث شوند تا هواداران از دیدن بازی تیم لذت ببرند. فکر می کنم وقتی قهرمان شده ایم دیگر لزومی ندارد وارد مباحث دیگر شویم. توانایی های خودمان را در زمین مسابقه نشان داده ایم.

خودجوش جشن برد دربی و قهرمانی را می گیریم

وی درباره ممانعت سازمان لیگ از برگزاری جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر گفت: به قوانین داخلی احترام می گذاریم. فکر می کنم هیچ تیمی در دنیا بدش نیاید که در حضور اینفانتینو، رئیس فیفا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. با این حال ان شاءالله پس از پیروزی در دربی، جشن خودجوشی را با هوادارانمان می گیریم.

جام را رسماً انتهای فصل می گیریم

گرشاسبی تصریح کرد: از مسئولان سازمان لیگ خواسته ام حالا که نمی توانیم در دربی جام را بالای سر ببریم، در آخرین بازی با شکوه هر چه بیشتر این کار را انجام می دهیم. همچنین جشن قهرمانی درون خانوادگی بسیار بزرگ و باشکوهی را برای پرسپولیس در نظر گرفته ایم.

محرومیت پرسپولیس را از طریق اینفانتینو پیگیر هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص احتمال برگزاری جلسه مدیران سرخابی با رئیس فیفا تصریح کرد: به مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادیم تا بتوانیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم. قرار است فدراسیون فوتبال عدم رضایت خود از برگزاری بازی تیم های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا با نمایندگان عربستان در کشورهای ثالث را با اینفانتینو بررسی کند. ما هم می خواهیم لایحه دفاعیه جامعی را به ایشان بدهیم تا استدلال های محکم خود در خصوص رأی غیرمنصفانه کمیته انضباطی فیفا برای محرومیت باشگاه پرسپولیس را بیان کرده و آن را لغو کنیم.

پول را تمام و کمال از طارمی گرفتیم

گرشاسبی در خصوص دریافت مبلغ رضایت نامه مهدی طارمی از این بازیکن ملی پوش و باشگاه الغرافه قطر اظهار داشت: پول را تمام و کمال گرفتیم، مشکلی نیست.

بعد از دربی با هر ۶ نفر تمدید می کنیم

وی در خصوص بحث تمدید قرارداد ۶ نفر باقیمانده از بازیکنان پرسپولیس گفت: از لحاظ روان شناسی ورزشی کار درستی نبود تا در آستانه بازی مهم و حساسی همچون دربی ذهن بازیکنانمان را درگیر کنیم به همین خاطر این موضوع را به بعد از بازی با استقلال موکول کردیم. با هر ۶ نفر انشاءالله قرارداد را تمدید خواهیم کرد.

سرخ ها در جشن خودجوش حاضر باشند

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان اظهار داشت: از هواداران هر دو تیم به خصوص هواداران پرسپولیس می خواهم تا فرهنگ اصیل ایرانی را در مقابل چشمان رئیس و مدیران فیفا به نمایش بگذارند. از هواداران پرسپولیس هم می خواهم تا در جشنی که قرار است پس از بردن استقلال برای قهرمانی در لیگ بگیریم، شرکت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف عتیبی نژاد

      اگه شدی که انشالا نمی شی

    • خالد بهزادی

      انشاالله بازی را بدون شک پرسپولیس می بره چون از سال 90 به فقط یکبار شکست خوردیم

    • بدون نام

      بزن ستاره دوم به افتخارش

    • کرمان آبی

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    • بدون نام

      به همین خیال باش

    • بدون نام

      کور خوندی؟!!!!!!!

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

    • تاجی

      پاشو بختک افتاده روت داری خواب اجق وجق میبینی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به همبن خیال باش پرسپولیس سرور استقلاله
        منتظر دومین ستاره پرسپولیس باش

    • بدون نام

      پرسپولیس سرور استقلاله بزن به دومین ستاره پرسپولیس
      عشق پرسپولیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله بازی رو از استقلال می بریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج