جاباما
۶۸۳۰۳۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آغاز ثبت نام اینترنتی در کاروان‌های حج ۹۷

ثبت نام در کاروان های حج ۹۷، از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه هشتم اسفند ۹۶ بر اساس اولویت ها آغاز می شود.

خبرگزاری مهر: ثبت نام در کاروان های حج ۹۷، از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه هشتم اسفند ۹۶ بر اساس اولویت ها آغاز می شود.

آن دسته از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری (اولویت های اول و دوم) تا ۱۳۸۵/۱۰/۳۰ که در زمان تعیین شده نسبت به تکمیل اطلاعات خود و دریافت کد رهگیری اقدام نموده‌اند، می بایست پس انتخاب کاروان می بایست حداکثر طی۷۲ ساعت به همراه اصل قبض، شناسنامه وکارت ملی به مدیرکاروان مربوطه مراجعه و تایید ثبت نام نمایند.

در صورت عدم مراجعه بموقع به کاروان ثبت نام اولیه به صورت سیستمی ابطال شده و ظرفیت خالی کاروان ها طبق برنامه زمانبندی دراختیاردارندگان سایر اولویت ها قرارخواهد گرفت.

فراخوان اولویت های سوم تا ششم از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری صرفا جهت فراهم شدن امکان مراجعه آنها به سامانه جهت تکمیل اطلاعات و نیز اطلاع از ظرفیت های خالی احتمالی و درصورت تمایل رزرو دراین ظرفیت ها است، از اینرو مطلقاً ظرفیت جدیدی در سطح استان برای پذیرش این افراد باتوجه به شیوه فراخوان متصور نمی شود و تاکید می گردد ثبت‌نام قطعی از این افراد منوط به وجود ظرفیت خالی است.

نکات مهم

دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع مربوط به ثبت‌نام عمومی سال های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۳ با مبالغ مختلف ۱۸۰۰۰، ۲۰۰۰۰، ۲۵۰۰۰ و ۲۷۰۰۰ تومانی می‌بایست قبل از انجام پیش‌ ثبت‌نام به دفتر حج و زیارت استان مربوطه مراجعه و نسبت به بروزرسانی و تبدیل قبض خویش به قبض جدید یک میلیون تومانی (با حفظ سابقه) اقدام نمایند. ضمناً دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری ۸۰۰۰۰۰ تومانی مربوط به سالهای ۱۳۷۷ و ۱۳۷۸ نیز با لازم است با مراجعه مستقیم به یکی از شعب بانک ملی می‌بایست با بهره‌مندی از مزایای مالی مربوطه قبوض خود را به قبض ودیعه‌گذاری یک میلیون تومانی تبدیل نمایند. بدیهی است تا این فرآنید طی نشود امکان انجام پیش ثبت‌نام برای دارندگان این گونه قبوض ممکن نخواهد بود.

در صورتی که اطلاعات قبض ودیعه گذاری زائر دارای مغایرت بانکی باشد و به صورت سیستمی موفق به ثبت نام نگردد لازم است به همراه اصل مدارک به یکی از مدیران کاروانهای شهرستان خود مراجعه تا نسبت به درج اطلاعات وی در سامانه مربوطه بمنظور بررسی وپیگیری سیستمی موضوع ، مراجعه نماید .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اول دیه همشون بگیرید بعد بفرسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج