۶۸۳۰۷۴
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

روشن: محرومیت حسینی به سود شفر شد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: افشین پیروانی پسر خوبی است اما ظاهرا وی ۲ ستاره و قدمت استقلال را ندیده است.

خبرگزاری فارس: حسن روشن در خصوص ارزیابی‌اش از دربی ۸۶ و روند دو تیم طی هفته‌های اخیر صحبت‌های زیر را انجام داد.

بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

به نظرم باید بازی زیبا و خوبی از آب در بیاید.

دلیل شما چیست؟

اول از همه مربیان دو تیم خیالشان از بابت فصل آینده راحت است و می‌دانند که سرمربی می‌مانند. چه این بازی را ببرند و چه ببازند. من نگران یک چیز هستم که چون قرار است رئیس فیفا به تهران بیاید و بازی را ببیند طبیعتاً اگر خدای ناکرده هواداران یکی از دو تیم احساسی شوند و به خاطر اینکه مثلاً تیمشان گلی دریافت کرده نارنجک پرتاب کنند یا صندلی بیاندازند آنوقت همه چیز به ضرر ما می‌شود. خداکند تماشاگران در آن بازی واقعاً احساساتی نشوند که برای فوتبال ما خیلی بد است.

از نظر فنی تحلیل‌تان چیست؟

هر دو تیم شرایط یکسانی دارند و اعتقادم بر این است که آمادگی دو تیم در یک سطح است اما پرسپولیسی‌ها کمی اشباع هستند چون آنها تقریباً قهرمانیشان مسجل است و ممکن است این موضوع روی عملکرد این تیم تأثیر بگذارد.

شما نقطه قوت پرسپولیس را در کدام خط می‌بینید؟

نقطه قوت پرسپولیس مهاجمانش بودند که البته استقلال هم با جذب بازیکن خارجی (تیام) شرایطش را کاملاً تغییر داد به خصوص که این بازیکن در ۲ بازی گذشته گل هم زده است.

تأثیرگذار ترین بازیکنان دو تیم را کدام بازیکنان می‌دانید؟

رحمتی و بیرانوند. این دو نفر کاملاً در روند بازی تأثیرگذار هستند البته تجربه رحمتی بیشتر است. این را هم بگویم که نبود حسینی به نفع استقلال شده است.

چطور؟

چون این بازی، بازی تجربه‌هاست و شرایط دو تیم به گونه‌ای است که بازیکنان باتجربه تأثیرمستقیم روی نتیجه بازی دارند.ضمن اینکه حسینی در بازی رفت بازی کرد و اتفاقی نیفتاد.

کُری‌های طرفداران دوتیم طی روزهای اخیر به خاطر شرایط استقلال و پرسپولیس جالب شده و البته می‌بینیم که روز گذشته مدیران دو باشگاه هم کُری‌هایی برای هم خوانده‌اند. به طور مثال افشین پیروانی مدعی شده که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است و از استقلال انتظار می‌رفت با این همه هزینه نتایج بهتری بگیرد. شما اینگونه کُری‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من قبول دارم که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است ولی استقلالی‌ها نسبت به گذشته زیادتر شده‌اند. مثلاً اگر ۳۰ سال پیش طرفداران پرسپولیس ۶۰ به ۳۰ بودند (۱۰ درصد عموم مردم هستند که طرفدار فوتبال نیستند) الان پرسپولیسی‌ها مثلاً ۵۲ به ۴۸ هستند و اگر مثلاً ۱۰ سال جلوتر برویم قطعاً طرفداران دو تیم به گونه‌ای مساوی می‌شوند اما در مورد صحبت افشین پیروانی هم بگویم که او پسر خوبی است ولی بداند که اول از همه باشگاه مهم است بعد تیم. او باید اول قدمت دو تیم را ببیند، فکر می‌کنم او ۲ ستاره استقلال را ندیده است. اگر پیروانی این حرف را زده قطعاً خواسته به تماشاگران این تیم روحیه بدهد. پیروانی خوب می‌داند استقلال ۲ بار قهرمان آسیا شده ۲ ستاره سنگین روی سینه‌اش چسبیده است ضمن آنکه پرسپولیس مثل گروهبانی است که حالا تبدیل به استوار شده و یک ستاره گرفته است. برای فیفا وضعیت استقلال به مراتب بالاتر از پرسپولیس است. اتفاقاً من خیلی خوشحال هستم که پرسپولیس در این یکی دو سال توانسته قهرمان شود و خودش را مدعی معرفی کرده است. استقلال در یک دهه اخیر شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشته و به مراتب عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است. من روز گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کردم که افتخار می‌کنم در آن باخت ۶ تایی‌ها حضور داشتم چون ۱۶ سالم بود ولی همه افتخارم به خاطر این است که وقتی ما آن شکست را خوردیم مدیرعامل باشگاه ما فردای باخت یک تاج گل بزرگ به باشگاه پرسپولیس فرستاد، از هم سن و سال‌های من که بپرسید همه این موضوع را تائید می‌کنند، فوتبال یعنی این و قشنگی‌اش همیشه در ذهن‌ها باقی می‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوستاره سنگین خوب اومدی

    • saeed asadi

      اقای روشن کاش میگفتی ستاره ها چجوری با چند بازی اومد رو پیرهن تیمتون کاش میگفتی ای اف سی ستاره هاتون قبول نداره

    • sherwin

      آقای روش بعضی وقتا خیلی یک طرفه به قاضی میره اما انصافا این مصاحبه اش از شخصیت بالایی برخوردار بود همچون صحبت های چند سال اخیر آقای پروین سلطان فوتبال ایران

      به افتخار بزرگ ترهای فوتبال ... هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآ

    • مهرداد س

      دو ستاره جعلیه بابا خودتون هم میدونید . ای تف سی برای ستاره پرسپولیس شرح داد که برای ۱۰ قهرمانی در لیگ ایران هست اما ستاره های کاغذی شما فقط بخاطر اینکه در لدگو ثبت رسمی شده تعریف دیگه ای برای ای اف سی نداره
      خودتون که بهتر میدونید اینها برای ای اف سی ارزشی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدجورسوختی سوسک توله

    • بدون نام

      ستاره ها برای تاج بود نه استقلال

    • pesar bad

      چقدر احمق و بدبخت هستن این لنگیا خخخخ خدایا اینارو بزار بمونن تا شاد بمونیم دو ستاره استقلال کجا و ستاره جعلی پرسپولیس کجا اون ستاره ای ک ای اف سی قبول نداره ستاره جعلی پرسپولیسه تمام اسیا استقلال رو به عنوان یکی از قدرت های اصلی اسیا قبول دارن ولی تیم لنگ رو ب عنوان عروس اسیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمق وبدبخت تو هستی که نمیدانید با چهار تیم فهرمان شدین وستاره ستاره میکنین. از این بعد ستاره بگیرین این گویو واین میدان

      • ساسان

        مرهبااااا.خوب لنگیارو کوبیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج