۶۸۳۰۸۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تصاویر هواوی پی ۲۰ در دنیای واقعی

بار تصاویر هواوی پی ۲۰ (Huawei P۲۰) اما اینبار در دنیای واقعی منتشر شد. این تصاویر که ظاهرا به نمونه‌های اولیه تولیدی گوشی شبیه است، از طراحی تمام شیشه‌ای و براق گوشی خبر می‌دهد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: بار تصاویر هواوی پی ۲۰ (Huawei P۲۰) اما اینبار در دنیای واقعی منتشر شد. این تصاویر که ظاهرا به نمونه‌های اولیه تولیدی گوشی شبیه است، از طراحی تمام شیشه‌ای و براق گوشی خبر می‌دهد.

ما حالا دیگر می‌دانیم که هواوی قصد ندارد گوشی های سری هواوی پی ۲۰ خود را در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ بارسلونا معرفی کند. در عوض آن‌ها در تاریخ ۲۷ مارس (۷ فروردین ۹۷) میزبان یک رویداد خبری جداگانه در پاریس فرانسه هستند تا در آنجا از این محصولات شگفت انگیز پرده بگشایند. با این حال طی هفته‌ها و روزهای گذشته، به خصوص وقتی که گلکسی اس ۹ سامسونگ گل سرسبد جدید امسال معرفی شده است، گاه و بیگاه شاهد نشت اطلاعات و عکس‌های جدیدی از این محصولات هستیم.

در تازه‌ترین نشست اطلاعات، تصاویر هواوی پی ۲۰ در دنیای واقعی قابل مشاهده هستند. این تصاویر جدید که قاب پشت و رو و حاشیه‌های کناری گوشی را به خوبی نمایش می‌دهند، خبر از طراحی متفاوت این محصولات می‌دهند. به نظر می‌رسد که این گوشی ها از طراحی تمام شیشه‌ای همراه با فریم فلزی برخوردارند.

تصاویر هواوی پی ۲۰ در دنیای واقعی

تصاویر هواوی پی 20 پنل جلویی بدون لوگو را نشان می‌دهند

این تصاویر هواوی پی 20 که به تازگی منتشر شده‌اند، خبر از طراحی قاب جلویی تمام صفحه گوشی با نسبت ابعاد صفحه به بدنه 18:9‌می‌دهند. این نمایشگر اکثر نقاط قاب جلویی گوشی را در بر گرفته است. در حالی که شایعه شده که قسمت بالایی قاب جلو از یک تکه بریده شده شبیه به آیفون ایکس اپل برخوردار است که قرار است از دوربین جلو میزبانی کند، اما این تصاویر نمی‌توانند به وضوح این تکه را نشان دهند. همچنین اسم کمپانی یا نام گوشی نیز بر روی قاب جلویی به چشم نمی‌خورد و تنها بر روی قاب پشتی نام هواوی ثبت شده است.

بر روی پنل پشتی، سه سنسور دوربین همراه با یک فلاش LED به چشم می‌خورد. در قسمت چپ، دو سنسور دوربین به شکل افقی کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که یک فلاش LED و یک سنسور دیگر نیز آن‌ها را همراهی می‌کنند. این لنز‌ها همگی برند لایکا هستند، زیرا لوگو این شرکت را می‌توان در سمت است قاب مشاهده کرد.

تصاویر هواوی پی ۲۰ در دنیای واقعی

همانطور که گفته شد در قسمت پایین پنل پشتی، برند هواوی به چشم می‌خورد. در اینجا یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون همراه با درگاه USB نوع C برای شارژ سریع و همچنین شیارهای مخصوص اسپیکر نیز وجود دارد.

مشخصات فنی

پیشتر مشخصات فنی این گوشی افشا شده بود که خبر از دوربین سه گانه متشکل از لنز‌های ۱۲ + ۱۶ + ۱۶ مگاپیکسلی همراه با OIS و دیافراگم f/۱.۸ می‌داد. همچنین گفته شده است که دوربین سلفی این گوشی نیز از یک لنز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۰ بهره می‌برد. اگرچه هنوز هیچ یک از این اطلاعات توسط هواوی تایید نشده‌اند، اما ظاهرا غول چینی قصد دارد در زیر قاب این گوشی از تراشه کایرین ۹۷۰ خود استفاده کند که به یک واحد پردازشگر عصبی (NPU) مجهز است. به نقل از این کمپانی، عملکرد کایرین ۹۷۰ حدود ۲۵ برابر بهبودیافته‌تر از نسل پیشین خودش است.

همراه با مدل اصلی هواوی پی ۲۰، این کمپانی قصد دارد یک مدل بزرگ‌تر به نام پی ۲۰ پلاس را نیز عرضه کند. انتظار می‌رود این دو گوشی در دو نسخه متشکل از رم ۶ گیگابایتی / حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و همچنین رم ۸ گیگابایتی / حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شوند و کاربران قادر به اضافه کردن ۲۵۶ گیگابایت فضا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی نیز باشند. بر اساس شایعات قبلی، مدل اصلی پی ۲۰ از یک باتری ۳۳۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و مدل پرو آن از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند خواهند بود. هر دو مدل همچنین از اندروید ۸.۱ اوریو و رابط کاربری EMUI ۸.۱ در راس آن بهره‌مند خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج