۶۸۳۱۰۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هشدار پلیس به هنجارشکنی‌ها در مورد حجاب

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به حواشی پیش آمده پیرامون انتشار تصاویری از برخورد پلیس با چند دختر معترض به حجاب اجباری واکنش نشان داد و تاکید کرد که هر فردی که بخواهد اقدام به هنجارشکنی بکند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ به حواشی پیش آمده پیرامون انتشار تصاویری از برخورد پلیس با چند دختر معترض به حجاب اجباری واکنش نشان داد و تاکید کرد که هر فردی که بخواهد اقدام به هنجارشکنی بکند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهد شد.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش که در پلیس امنیت تهران برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره تصاویر منتشر شده پیرامون هنجارشکنی برخی از دختران در نقاط مختلف تهران، اظهار کرد: رعایت شئونات اسلامی در جامعه اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به شهروندان واجب و لازم است اینکه برخی دست به هنجار شکنی و چنین اقداماتی بزنند قطعا با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهند شد. در این زمینه با مقام قضایی نیز هماهنگی‌هایی صورت گرفته است و معنا ندارد که هر کسی بخواهد چنین رفتارهایی از خود نشان بدهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره واکنش‌ها به رفتار یکی از ماموران با یکی از این دختران که حاشیه ساز شده است نیز گفت: ما به مأموران خودمان نیز تذکر داده‌ایم که باید شئونات قانونی را حتما رعایت کنند. مأمور ما نیز باید طبق قوانین و مقررات رفتار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج