جاباما
۶۸۳۱۰۸
۲۸ نظر
۶۵۴۵
۲۸ نظر
۶۵۴۵
پ

بهترین برند‌های حجاب در جهان

اگر شما هم می خواهید که با بهترین برندهای حجاب در جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: حرکت کردن با دنیای مد محدود به سن، جنس، ملیت و مذهب نیست. مسلمانان هم می‌توانند استایل زیبا و روی مد روز داشته باشند. اگر نگاهی به کمپین های مد یا حتی محصولات برندهای مطرح جهان بیاندازید، خواهید دید که آنها در کلکسیون و طرح های خود به زنان مسلمان و حجاب آنها نیز اهمیت می دهند. حتی برندهایی متولد شده اند که تنها لباس هایی مخصوص زنان محجبه را تولید می کنند. اگر شما هم می خواهید که با بهترین برندهای حجاب در جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1. Haute Hijab

بهترین برند‌های حجاب در جهان
ملانی، موسس و کارشناس سئو برند «Haute Hijab» است. یکی از دلایلی که برند او تا حد زیادی شهرت و محبوبیت جهانی پیدا کرد، استفاده از زنان طراحی بود که در صنعت مد و پوشاک صاحب سبک و ایده های نابی هستند. او جزو اولین افرادی بود که لباس های پوشیده اما منطبق با مد روز را روانه بازار کرد. علاوه بر زیبایی و جذابیت طرح ها، پارچه هایی که او برای محصولاتش به کار می برد از کیفیت بالایی برخوردارند و بسیار هم سبک و راحت هستند که در کل تمام انتظارات یک زن مسلمان را برطرف می کند.

www.hautehijab.com

2. AAB Collection

بهترین برند‌های حجاب در جهان
برند «AAB » یک برند بین‌المللی تولید لباس‌ اسلامی برای زنان است. به گفته موسس آن «نزمین علیم»، این برند تقریبا ده سال پیش شروع به کار و مد اسلامی را به صورت نوین عرضه کرد و تنها برندی است که لباس‌های اسلامی را طبق مد روز تولید می‌کند. او معتقد است که اعتماد به نفس زنان در این لباس ها بالا می رود و احساس قدرت و زیبایی بیشتری می کنند.

www.aabcollection.com

3. Sugar Scarf

بهترین برند‌های حجاب در جهان

برند «Sugar Scarf» یکی از برندهای مد و فشن در مالزی است که به تولید شال و روسری برای زنان می پردازد. این برند هیچگاه دست از تلاش برنداشته و همیشه جدیدترین مدهای روز را روانه بازار کرده است. بنابراین اگر می خواهید قبل از دیگران بدانید که چه مدل شال و روسری مد سال می شود، به سایت یا صفحه اینستاگرام این برند سری بزنید. آنچه این برند را متفاوت از دیگر برندهای اسلامی کرده، در عین به روز بودن، ظرافت خاص طرح های آن است.

www.sugarscarf.com

۴. Duck Scarves

بهترین برند‌های حجاب در جهان
«Duck» یکی دیگر از برندهای مشهور در مالزی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع لباس، کفش، کیف، اکسسوری، وسایل خانه و... فعالیت می کند. اما علاوه بر تنوع محصولات، علت محبوبیت این برند تولید کلکسیونی از شال و روسری های زیبا برای زنان مسلمان است. طرح های این محصولات آنقدر شاد و خلاقانه می باشد که هر زنی دوست دارد آنها را خریداری و به سر کند. این برند نیز جدیدترین مدهای سال را در کلکسیون های خود معرفی می کند.

www.duckscarves.com

5. Aere

بهترین برند‌های حجاب در جهان
برند «Aere»، برندی است که برای زنان مسلمانی که علاقه به مد روز دارند و می خواهند شیک لباس بپوشند راه‌اندازی شده و از آن زمان محصولات خود را در بهترین کیفیت به فروش می‌رساند. این برند سبک مدرن را برای طراحی لباس هایش به کار گرفته و این فرصت را به زنان داده تا در حین پوشیدگی کامل، به زیبایی تمام بدرخشند. علاوه بر آن، در سایت یا اینستاگرام این برند، ایده های جذابی در مورد شیوه لباس پوشیدن و ترفندهایی برای جذابیت بیشتر زنان آمده که طرافداران این برند می توانند از آنها بهره ببرند.

http://www.wearaere.com

6. Amirah Couture

بهترین برند‌های حجاب در جهان

برند «Amirah Couture» اعتقاد دارد که حجاب در کنار مد و فشن زیبا و جذاب می شود، به همین دلیل در طراحی محصولات خود از جدیدترین مدهای جهانی الگو گرفته است. این برند در کشورهای مسلمان بسیاری مانند مصر، فلسطین، عربستان و... طرفدار دارد. یکی از برتری های این برند با دیگر برندهای حجاب، تولید لباس های عروس می باشد که پوشیدن آنها آرزوی هر دختری ست.

www.amirahcouture.com/

۷. Naelofar Hijab

بهترین برند‌های حجاب در جهان

برند «Naelofar Hijab»، از برندهایی است که مد و فشن را به دنیای مسلمانان راه داده است. این برند یکنواختی و سادگی را از حجاب زنان گرفته و با خلاقیت بالای خود، تنوع و زیبایی را جایگزین آن کرده است. از نظر موسس این برند، ظرافت، آزادی و روی مد بودن حق زنان است، به همین دلیل سعی کرده که هنگام تولید محصولاتش، این ویژگی ها را در اولویت قرار دهد. فالوورهای اینستاگرام این برند ۴۰۰ هزار فالوور می باشد که محبوبیت آن را در میان زنان مسلمان تایید می کند.

www.naelofarhijab.com

8. Inayah

بهترین برند‌های حجاب در جهان

یکی از برندهایی که نشان داد زنان مسلمان و محجبه هم می توانند مانند دیگران با مد و فشن پیش روند و در عین پوشیدگی خوش تیپ باشند، برند «Inayah» می باشد. این برند، طبق آنچه زنان مسلمان می خواهند، میان حجاب و مد و فشن تعادل برقرار کرده است. زیبایی، راحتی و روی مد بودن سه ویژگی محصولات این برند است که برای تمام زنان، از هر طبقه اجتماعی و با هر نوع نیازی که دارند، قابل استفاده می باشد. بی شک، محصولات متنوع و رنگارنگ این برند، دل هر زنی را به دست خواهد آورد.

www.inayahcollection.com

9. Purdy Petals

بهترین برند‌های حجاب در جهان

شعار برند «Purdy Petals»، شیکی، زیبایی و فروتنی می باشد، چیزی که در محصولات خود نیز بدان پایبند بوده است. این برند پارچه های متنوعی را مانند پارچه های طرحدار، ساده، ابریشمی و... به کار می گیرد و به وسیله آنها محصولات متنوعی چون لباس های رسمی، لباس های اسپورت، جین و غیره... تولید می کند. نه تنها لباس، بلکه این برند اکسسوری های زیبایی را نیز روانه بازار کرده که تکمیل کننده زیبایی لباس های آن می باشد.

https://purdypetals.com/v4/

۱۰. Diana Kotb

بهترین برند‌های حجاب در جهان

برند «Diana Kotb» برندی است که سبک کلاسیک را در طراحی لباس های زنانه اش انتخاب کرده است. از آنجا که لباس های کلاسیک همیشه طرافداران خاص خود را دارد و هیچگاه از مد نمی افتد، این برند نیز هیچ زمان محبوبیت خود را از دست نداده و همیشه طرفداران خود را روی مد نگه داشته است. برای اطلاع رسانی از جدیدترین کلکسیون ها، کمپین ها و تبلیغات، این برند از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام با هوادارانش در ارتباط است. اگر شما هم به سبک کلاسیک علاقه دارید، حتما از سایت آن دیدن کنید.

www.dianakotb.com

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      مطلب خوب و متفاوتی بود. از اینا بیشتر بذارین حداقل به درد جامعه ما میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلن شوگر حجاب رو از کجا بگیری که اینقد ر مفید واقع شد مطلب /:

      • بدون نام

        چیش به درد جامعه ما میخوره اینجوری رنگ و وارنگ و پیرهن و این همه آرایش بپوشی که گشت ارشاد میگیرتمون

    • بدون نام

      حالم از سبکهای عربی بهم میخوره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که خودمونیم همینیم. دخترای خیابونی رو نبین، محجبه هامون بخوان شیک بپوشین باید همینطوری باشن

      • بدون نام

        عربها فقط به پوشیدگی مو اهمیت میدن و گرنه اکثرا لباسهاشون اندامی و صورتهاشون با آرایشه غلیظه

      • بدون نام

        حالا لباساشون اندامی باشه پوشیده که هست تو چشمای هیزتو ببند تحریک نشی

    • بدون نام

      چقدر زیبا؛ خوشرنگ و پوشیده. واقعا عالی بود. :)

    • بدون نام

      شماره ٥ خيلي پوشيده بود! ولي كلا اگه توو جامعه ي ما هم توو اين زمينه فعاليت ميشد جامعه نشاط بيشتري پيدا مي كرد چادر سياه آدمو افسرده مي كنه

      پاسخ ها

      • فاطمه

        لطف کنید کمی منطقی باشید

    • بدون نام

      اینه مفهومه حجاب, این همه آرایش و تجمل, زنهای بی حجاب از اینا کمتر جلب توجه و خودنمایی میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا خیلی هم زیباست. تو این دوره زمونه به این نمیگن آرایش. شیک پوشی با بی حجابی مورد نظر شما فرق داره

      • بدون نام

        خب پیشنهاد شما اینه که اگه دختری تو جامعه‌ی ما بخواد باحجاب باشه، باید سرتاپا مشکی بپوشه و دلش بپوسه؟

      • بدون نام

        بهتر نیست تفکرتو عوض کنی قرن بیست و یکه عزیزم قرن شش که نیست این همه دختر جوون که از حجاب بیزارن باعثش تفکرات عقب مونده شماست

      • بدون نام

        شما یا مفهوم حجابو نفهمیدین یا خودتونو زدین به اون راه, اصل حجاب پنهان کردن زیباییه برای جلوگیری از جلب توجه و خودنمایی ه اونی که شما طرفدارش هستین پوشیده بودنه نه حجاب داشتن که البته پوشیده بدون و ساده بودن هم با این نوع آرایش و جلوه گریه جنسی منافات داره و من به شخصه به پوشیدگی اعتقاد دارم , خواهشا کسانی که به اسلام و قوانین دینی اعتقاد دارند خودشون رو گول نزنند

      • بدون نام

        دوست عزیز اون اعتقاد شما برای شانزده قرن پیشه الان کی حاضره خودشو هزار جور پنهون کنه که مبادا کسی تحریک بشه یا نخود بزاره تو دهنش که مبادا جنس مخالف تحریک بشه این مفهوم پوشیدگی و حجاب از نظر شما قدیمی و از کار افتادست این همه با حجاب تو کل دنیا مثل شما نیستن چون اگه اسلام رو اینجوری براشون تعریف کنی فحشتم میدن مسخرتم میکنن الان همه حجاب دارن به خودشونم میرسن لباسای قشنگ و رنگی و پوشیده هم میپوشن عین شما نیستن که با یه من سیبیل و ابرو و چهره پر از جوش و چرک و بی حال که حتی یه کرم مرطوب کننده هم نخورده باشه همه ترس و استرس از اینکه میادا چشمتون به پسر بخوره و همینطور لباسای تیره که بوی گند عرق همه جا رو برداشته باشه.در ضمن مردا هم حیوون وحشی نیستن که بخوان برای آراستگی به آدم حمله کنن اونی که هرزه باشه هم تو پنهون شده سرتاپا مشکی رو تصور میکنه هم لخت تو خیابون رو خواهشا جوونا رو از حجاب بیزار نکنین با عقاید هزار سال پیشتون اگه تو ایران هم میشد آراسته بود الان همه عین دخترای مسلمان خارج از کشور به بهترین شکل حجاب رو رعایت میکردن

    • بدون نام

      چه طرح های قشنگ و جالبی بودن

    • سپیده

      بالاخره نفهمیدیم اگه حجاب واسه پوشش زیباییا در برابر نامحرمه پس این چشمای خمار پر آرایش و ناز نگاه جیه!والا ما کم حجابا ازینا ساده تر میگردیم اصلا بی ارایش میریم بیرون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شلختگی شماها دخترا رو از حجاب بیزار میکنه یه بارکی بگو بمیرین دیگه

    • بدون نام

      مثلا من با حجابم اون گل 20 کیلویی رو بزنم برم خیابان انقلاب و چهار راه ولیعصر یا داخل مترو .
      تفریح پلیس هم جور میشه چه برسه به ملت عابر.
      من بمیرم اون رختخواب پیچ اون طوری نمی پیچم دور سرم عین عربها.یعنی تیپ چادر از اون دومی سگ شرف داره.
      سگ برینه به این مدهاشون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرت با این ادب و شعورت

      • بدون نام

        :)))))

      • یکی

        حالا شما روسریتو اینجوری نبند بابا یکم خلاقیت داشته باشید مثلا شالتون یه جور دیگه ببندید به رنگ بندی لباسا دقت کنید اینا به سبک محل زنگیشون طراحی میکنن زورتون نکردن این اینا برین بیرون

    • بدون نام

      شما مثلا باحجابا خودتونم نمیدونین چی میخواین. حتی این طرحای خوبم قبول ندارین واقعا براتون باید تاسف خورد

      پاسخ ها

      • یکی

        چرا خوبم میدونیم جامعه به دو دسته ی با حجاب و بیحجاب تقسیم نمیشه با حجابا هم در مورد شکل راعیت حجاب اتفاق نظر دارن هر ادمی با ادم دیگه فرق داره پس لطفا جمع نبندید

    • بدون نام

      حالا اینا مدل هستن ارایش کردن این همه شما نکنین فقط یک ارایش ملیح و روسری شیک با مانتو بلند که زیاد بدن نما نباشه کجاش اشکال داره.بعضی ها که چادر میپوشن با بلوز زیرش یک باد میزنه تمام بدن شون معلومه اون حجاب نیست واقعا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم با نظر. حجاب این نیست که ادم. حتما خودشو فیتیله پیچ کنه که دماغش معلوم باشه حجاب یک زن. اینه که لباس های موقر بپوشه واینکه متانت شخصیت داشته باشهوخیلی چیز های دیگه.

    • بدون نام

      شماها محجبه ها رو کلا یه جبهه میکنید کی بتون گفته ما باحجابا اعتقاداتمون یکیه ؟ اعتقادات یک نفر (مجموع اعتقاداتش) هرگز با یه نفر یک سان نیست چون که هر کس یه جور قضیه رو میفهمه خود من معتقدم حجاب یعنی بدن نما نبودن لباس ولی بعضیا میگن نه ینی افسرده گی هدف حجاب افسده کردن زنا ودخترا نیست حتی خو خدا هم گفته ااسته و زیبا برید بیرون هدفش در امان موندن از چش چرونا و ادمای هیزه نصف توجه باسه شما مرداست تا یه خانومی قشنگ لباس میپوشه چپ نگاش میکنین منتها فقط به ما گیر میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج