جاباما
۶۸۳۱۱۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کنسرت اصفهان باز هم لغو شد

خواننده موسیقی ایرانی با انتشار متنی اعتراض آمیز از لغو کنسرت روز هفدهم اسفند ماه در اصفهان خبر داد و دلایل آن را توضیح داد.

خبرگزاری مهر: محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو کنسرت روز هفدهم اسفند ماه خود در شهر اصفهان گفت: از ردیبهشت ماه امسال که مجموعه کنسرت های «کویر» در تهران آغاز شد رایزنی های لازم را برای برگزاری این برنامه ها در شهرستان انجام دادیم.

کنسرت اصفهان باز هم لغو شد

وی با اشاره به اینکه هنرمندان فعال در عرصه موسیقی فقط می توانند در ایامی محدود کنسرت برگزار کنند، بیان کرد: نمی دانم چه موضوعی اتفاق افتاده که از ابتدای سال جاری تاکنون در اغلب موارد یا به طور کلی مجوزی برای کنسرت هایم در شهرستان ها صادر نشد و یا اگر هم مجوزی دادند به قدری دیر بود که فرصت اطلاع رسانی و تبلیغات را از دست دادیم.

این خواننده توضیح داد: من نمی دانم چرا رویه صدور مجوز برگزاری کنسرت ها برای برخی از گروه ها بسیار راحت و بدون مشکلی انجام می گیرد اما نوبت به من و تعدادی دیگر از گروه ها که می رسد این چنین با مشکل مواجه می شویم. من باز هم از مخاطبان اصفهانی عزیز عذرخواهی می کنم که دوباره با چنین مشکلی مواجه شدیم.

معتمدی ضمن ارایه این گفتگو، متنی را در فضای مجازی منتشر کرده که در مشروح آن آمده است: «دوستان ارجمند اصفهانی! متاسفانه علیرغم درخواستی که برای کنسرت در تاریخ ١٧ اسفند در شهر اصفهان داده بودیم مجوز صادر نشد و باز هم توفیق دیدارتان را نخواهیم داشت. از ابتدای امسال این چندمین بار است که درخواست بنده برای اجرا در اصفهان به در بسته می خورد.

همانطور که در جریان هستید در سال های اخیر اکثر کنسرت هایی که قصد برگزاری آن را در شهر های مختلف داشته ام مجوز اجرا نگرفته اند و این اتفاق نه از سوی دفتر امامان جمعه بلکه در ادارات محترم ارشاد شهرستان ها که تحت مدیریت دولت محترم می باشند انجام گرفته است. در برخی موارد نیز صدور یک مجوز ساده را تا چند روز قبل از کنسرت به تعویق می اندازند که هم بگویند مجوز را صادر کردیم و هم فرصت کافی برای اطلاع رسانی را از ما بگیرند.

سربسته بگویم که متاسفانه بنده و بسیاری دیگر از هنرمندان این کشور توسط کارتل موسیقی کشور، به قصد حذف شدن به نفع دوستانی دیگر و به روش های ناجوانمردانه در حال ضربه خوردنیم. انتظار ما از دولت چه بود و چه شد!؟ کلید را دو کار آید / در گشودن زبهر ساکنین عمارت و قفل نمودن به روی اغیار! »

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      خشک مقدس ها در اصفهان جایی ندارند. ما اونهارو نمیخوایم حتما باید تظاهرات کرد تا اینو داد بزنیم؟

    • بدون نام

      شما چرا دوزاریتون نمی افته دم کیو باید ببینید

    • بدون نام

      ما اصفهانیان بد بخت شدیم از بی کنسرتی چیکار کنیم؟؟من از امشب پا برهنه می خوابم!!

    • بدون نام

      همش زیرسر این امام جمعه اصفهانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج