۶۸۳۱۷۹
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

در نقد برچسبی که علی کریمی به کی‌روش زد

علی کریمی با کش دادن دعوا با کی‌روش مسئله را به سمتی‌می برد که می‌تواند عوارضش دامن تیم‌ملی را بگیرد.

علی کریمی همیشه به انجام مصاحبه‌ها یا رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی مشهور بوده است. او یک ستاره محبوب است با طغیان های باورنکردنی.از همان روز اولی که او در فوتبال ایران مطرح شد و با داور ژاپنی کتک‌کاری کرد، بگیرید تا وقتی بعد از تعویضش توسط برانکو در بازی با پرتغال به ساک پزشک تیم مقابل دیدگان میلیون‌ها هوادار لگد زد تا روزی که لوگوی برنامه ۹۰ را در نشست خبری به زمین کوبید. برخوردهایی که در اکثر مواقع باعث شده علی کریمی از آنها پشیمان شود و گاه مثل ماجرای برنامه ۹۰ برای آن عصبانیت از بینندگان برنامه عذرخواهی کند.

تازه‌ترین رفتار غیرقابل پیش‌بینی کریمی، نسبتی بود که او در شوی مهرداد میناوند به کارلوس کی‌روش داد و سرمربی تیم ملی را به خاطر استفاده از شبکه اجتماعی و ارسال پیامک به عادل فردوسی‌پور "لات کوچه خلوت" نامید. کلید واژه‌ای که بر خلاف کلید واژه "اتهامات بزدلانه" که با تحریف آشکار به "بزدل" تبدیل شد، از سوی بسیاری از رسانه‌ها و افراد نادیده گرفته شده و کسی به کریمی به خاطر استفاده از این واژه عجیب علیه سرمربی تیم ملی انتقادی وارد نکرد. البته این سوال مطرح است که چطور علی کریمی که خود در این مدت بیشترین استفاده را از فرصت شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام برای انتقاد از بخش‌های مختلف اجرایی کشور اعم از دولت، فدراسیون و سرمربی تیم ملی داشته، اینگونه کی‌روش را مورد خطاب قرار می‌دهد و او را نامحترمانه "لات" معرفی می‌کند.

یا سوال دیگری که از کریمی مطرح است اینکه در روزگاری که استفاده از شبکه‌های اجتماعی به روال معمول و عادی در جهان بدل شده و روسا یا وزاری خارجه کشورها از قابلیت شبکه‌های اجتماعی برای رساندن حرف‌هایشان به طرف مقابل استفاده می‌کنند، چرا کریمی از این ترکیب تند و مشمئزکننده علیه سرمربی فعلی تیم ملی استفاده کرده است؟

کریمی باید بداند اگر یکسری از رفتارهای او در گذشته به دلیل جوانی بازخورد آن چنانی نداشته اما از او در سن چهل سالگی برخی رفتارها دور از انتظار است و شاید جامعه دیگر کریمی را برای تداوم دعوا صد روز تا جام جهانی و به خطر انداختن یک دنیا دل بستن به موفقیت تیم ملی در جام جهانی، با یک عذرخواهی ساده نبخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسیح

      علی کریمی اسطوره هستش نیازی به عذرخواهی نداره کسی ک باید عذرخواهی کنه کیروشه با دوستان رسانه ایش ک این مطلبو مینویسن

    • بی نام

      برو بابا
      جواب توهین رو با توهین میدن
      اونموقع که کی روش به مخالفاش لقب مار و عقرب و..
      میداد شما چرا نقد نمیکردین...

    • بدون نام

      علی کریمی چیزی نگفته حالا تو اومدی این وسط از کی روش و فدراسیون دفاع میکنی .معلومه تو آدم تاج و دار و دسته اش هستی

    • بدون نام

      نویسنده‌عزیز:ممنون‌که‌تواین‌آشفته‌بازارمافیایی،جسارت‌نوشتن‌چنین‌مطلبی‌روداشتی.بدبختی‌اینجاست‌که‌این‌باباهمه‌جاچارتابچه‌بیمنطق‌ومثل‌خودش‌سرخورده‌روداره‌که‌بابضاعت‌خودشون‌به‌شمابتازن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی مسخره تشریف دارید با این تفسیرت

    • بدون نام

      اقای کی روش باید قید این مردم وتیم ملی ایران را بزند مردم ما در خوش استقبالی وبه بد بدرقه بودند معروف هستند چرا باید مرد بزرگی همانند اقای کی روش بماند و حرف امثال اقای کریمی را بخورد که بجز شرارت ودرگیری با این وان هنر دیگری ندارد وهمانطوری بماندو به کارش ادامه بدهد،معلوم نیست که جناب کریمی برای حذف کی روش از کجا خط میگیرد اما این را باید خوب بداند پس ازرفتن اقای کی روش تیم ملی دیگر ان ابهت لازم را نخواهد داشت،و تنها دلخوشی مردم از بین خواهد رفت، اقای کی روش برو ،برو به جای که قدر تورا خوب بدانند ، ازبکستان مبارکت باشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیس

    • مجتبی

      نویسنده حالش زیاد خوب نیست

    • بدون نام

      دعوا و مناظره و بحثی که پایان هدفمندی نداشته باشه 2هزار نمیارزه، اینا سال هاست باهم مشکل دارن و تنها حاصلی که این مباحث داشته تشویش فکر و ذهن مردم جامعه بوده که خودشون به اندازه کافی بدبختی دارن
      بهتره این حرفا بین خودشون حل بشه و به افکار عمومی کشیده نشه، چرا که هردو طرف ماجرا هم راست میگن هم دروغ و اینام دردی از مشکلات ورزش کشور دوا نمی کنه

    • بدون نام

      اىن اقا كه در باره على كريمى عزيز مطلب بيهوده نوشته جرا اسم خودش را ننوشته ، بهتره خفه بشه ، برترينها هم نبايد اين مطالب اشخاص بى نام و نشان را بنويسه.

    • بدون نام

      به تو چه ربطی دارد که دارید از کیروش طرفداری میکنید. در ضمن برات متاسفم که دارید باز هم با این نوشته هات بین آنها را خراب میکنید تا از آب گل آلود ماهی بگیرید. خیلی مسخره تشریف دارید که آگه تیم ملی نتیجه نگرفت به خاطر این حرف کریمی باشد که گفته لات سر کوچه. خیلی کم دارید آقاینویسنده بیسواد وطرفدار کیروش

    • بدون نام

      بابا کریمی با این سر وصدا کردن فقط میخواد به اهداف خودش برسه وگرنه کریمی که خودش بیشتر از هر کسی تو فضای مجازی به همه توهین میکنه در ضمن کریمی با زدن این حرف لات کوچه خلوت نشون داد حرفهاشو از رو عصبانیت میزنه نه منطق وگرنه این حرف رو نمیزد چون با این حرف به خودش هم طعنه زده.

    • ی محمدرضا

      قدرزرزرگرداندقدرگوهرگوهری مارو چه بداشتن مربی بزرگی مانند کیروش تاریخ نشان خواهد که درتاریکی تیم ملی دراینده بافانوس بدنبال کیروش بگردیم فکرمیکنید بعداز کیروش امثال گوچی وقدوس خیلی از لژیونرها پشت سرشون هم نگاه نمیکنن بعد تیم ملی بدن دست این پرمدعا بینم کسی براش تره خورد میکنه وبرابردن گینه وافغانستان باید نود دقیقه حرص بخوریم یاحق

    • بدون نام

      اتفاقا خوب جوابش رو داد و جواب درستی هم داده شما فرافکنی نکن!

    • بدون نام

      اوه نکنه نویسنده بانک سرمایه حساب داره
      علی کریمی رو همه دوستدارن ولی یه عده حسود نمیتونن محبوبیتشو ببینن همین

    • بدون نام

      متاسفم برای این جامعه وطرز تفکرش که امثال علی کریمیها شدن پرچمدار درستی ،با یه سری جوجه لاتهایی که دور وبرشه واز رنگ قرمز پرسپولیس سو استفاده میکنه بخدا اگه پرسپولیسی نبود همون طرفدارها هزارتا فحش بهش میدادن که چرا به مربی تیم ملی هوهین کرده لعنت بر هرچی باند مافیایی توایرانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج