جاباما
۶۸۳۲۱۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اطلاعات تازه‌ای از آیفون Xs پلاس اپل

به تازگی بلومبرگ اطلاعات تازه‌ای از آیفون Xs پلاس یا همان آیفون ۱۰ اس پلاس به عنوان سومین گوشی سال ۲۰۱۸ اپل را منتشر کرده است که در ادامه با هم مشاهده خواهیم کرد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: به تازگی بلومبرگ اطلاعات تازه‌ای از آیفون Xs پلاس یا همان آیفون ۱۰ اس پلاس به عنوان سومین گوشی سال ۲۰۱۸ اپل را منتشر کرده است که در ادامه با هم مشاهده خواهیم کرد.

اطلاعات تازه‌ای از آیفون Xs پلاس اپل

اوایل امسال مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد کمپانی KGI Securities که اخبار مربوط به شرکت اپل را افشا می‌کند اعلام کرد که انتظار دارد سال 2018 اپل سه گوشی آیفون روانه بازار کند. آیفون Xs جایگزین آیفون ایکس فعلی بازار خواهد شد که از یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد برخوردار است. آیفون Xs‌ پلاس یک مدل جدیدتر مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی اولد است و آیفون 9 نیز به یک نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD تجهیز خواهد شد. برخلاف دو مدل اول، آیفون 9 تنها یک دوربین بر روی قاب پشتی خود داشته و فاقد پشتیبانی از لمس سه بعدی است، اما هر سه گوشی از دوربین TrueDepth جلویی و فیس آی دی بهره می‌برند.

مشخصات نمایشگر آیفون Xs پلاس اپل

ساعاتی پیش بلومبرگ ادعا کرد اطلاعات تازه‌ای را در مورد آیفون های سال 2018 اپل به دست آورده است که ظاهرا اواخر امسال معرفی می‌شوند. منابع غیرقابل ذکری به بلومبرگ دقیقا تمامی حرف‌های مینگ چی کو را بازگو کرده‌اند، اما در کنار آن اطلاعات تازه‌ای از گوشی های جدید آیفون را نیز ذکر کرده‌اند. به طور مثال، آیفون Xs پلاس یا همان آیفون 10 اس پلاس دارای کدنام D33 است و از یک نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی اولد با وضوح 1242×2688‌پیکسل بهره‌مند خواهد بود. این نمایشگر قادر به ارائه تراکم پیکسلی 455ppi است که خیلی نزدیک به تراکم پیکسلی 459ppi در نسخه اصلی آیفون ایکس خواهد بود.

اطلاعات تازه‌ای از آیفون Xs پلاس اپل

صحبت از آیفون ۱۰ شد، بلومبرگ گفته است که نسل جدید گوشی ویژه دهمین سالگرد فروش آیفون ها از کدنام D۳۲ برخوردار بوده و همچنان به یک نمایشگر ۵.۸ اینچی از نوع اولد بهره می‌برد. علاوه بر این، دو مدل آیفون Xs پلاس , آیفون Xs در یک رنگ جدید طلایی نیز به عرضه درخواهند آمد و حتی در برخی کشورها می‌توانید نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی آن‌ها را تهیه کنید. اپل همچنین مشغول آزمایش بر روی تکنولوژی به نام سیم کارت الکترونیکی است که به شما اجازه می‌دهد با یک تلفن و بدون نیاز به سیم کارت فیزیکی، با چندین اپراتور ارتباط برقرار کنید.

اپل همچنین تغییراتی را بر روی مدل ارزان قیمت آیفون های سال ۲۰۱۸ خود اعمال خواهد کرد. همانطور که اشاره شد، آیفون ۹ از بسیاری از قابلیت‌های دو برادر گران قیمت خود نظیر نمایشگر لبه به لبه، دوربین TrueDepth و فیس آی دی بهره می‌برد، اما اپل مجبور شده برای مهار قیمت آن بر روی برقی قابلیت‌ها خط قرمز بکشد. به طور مثال این گوشی از قاب پشتی شیشه‌ای، فریم آلومینیومی، نمایشگر ال سی دی و تنها یک دوربین در قسمت پشتی خود بهره‌مند خواهد بود. علاوه بر این نمی‌توانید در این گوشی پشتیبانی از لمس سه بعدی را در اختیار داشته باشید.

اطلاعات تازه‌ای که منابع قابل اعتماد بلومبرگ افشا کرده‌اند، خیلی به صحبت‌های مینگ چی کو نزدیک است. حال این که چقدر حقیقت خواهند داشت، مشخص نیست و زمان ثابت خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج