۶۸۳۲۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آغاز بلیت فروشی داربی از فردا

رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ می‌گوید درب‌های ورزشگاه آزادی در روز داربی از ساعت ۱۰ صبح باز می‌شوند و در این ورزشگاه بلیت فروشی صورت می‌گیرد.

ایسنا: داربی ۸۶ پایتخت روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه بلیت فروشی این داربی اظهار کرد: بلیت فروشی این دیدار در اختیار باشگاه استقلال است و از فردا ساعت ۸ صبح هواداران فوتبال می‌توانند با مراجعه به شعب بانک کوثر بلیت‌های این دیدار را دریافت کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا روز بازی در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی انجام می‌شود، گفت: روز پنج‌شنبه هم از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی انجام می‌شود. البته حتما تماشاگران سعی کنند بلیت‌ها را روز قبل تهیه کنند. همچنین کسانی که بلیت دارند زود به ورزشگاه بیایند و آمدن‌شان به ورزشگاه را به یک ساعت قبل از بازی موکول نکنند. درب‌های ورزشگاه آزادی هم از ساعت ۱۰ صبح به روی هواداران دو تیم باز می‌شود.

رییس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ در ادامه درباره تعداد آمبولانس‌های حاضر در ورزشگاه تصریح کرد: همه مسائل تدارک دیده شده است. آمبولانس هم برای تماشاگران و هم برای بازیکنان در ورزشگاه آزادی حضور دارد. دو آمبولانس در داخل زمین و بیرون از زمین در محوطه ورزشگاه آزادی اتوبوس آمبولانسی حضور دارد. فردا هم برای هماهنگی این مسائل جلسه هماهنگی داربی را برگزار می‌کنیم.

فتاحی در پایان خطاب به هواداران دو تیم گفت: هواداران سرخابی سعی کنند زود به ورزشگاه آزادی مراجعه کنند. سعی کنند تیم خودشان را تشویق کنند و فرهنگ اصیل ایران را به دنیا نشان دهند. ما همچنین برای حضور اینفانتینو در این دیدار تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج