۶۸۳۲۷۱
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

هدف استقلال نباختن به پرسپولیس نیست

پیشکسوت استقلال گفت: روحیه شاگردان شفر برگ برنده آبی پوشان است و قطعا آنها برای نباختن به میدان نمی‌آیند بلکه برای پیروز شدن راهی میدان می‌شوند.

خبرگزاری مهر: رضا حسن زاده اظهار داشت: استقلال در بهترین فرم ممکن قرار گرفته است. البته با همان بازیکنان هم مشکل گلزنی این تیم حل شده بود. اما اضافه شدن تیام به مردان خط حمله استقلال این مشکل را به طور کلی حل کرده است و حالا آبی پوشان مشکل و بهانه‌ای به اسم نداشتن مهاجم تمام کننده ندارند.

کاپیتان سابق استقلال با بیان این نکته که روحیه بازیکنان، کادر فنی و حتی هواداران استقلال به دلیل نتایج این تیم در لیگ برتر و آسیا بسیار بالا است اظهار داشت: تجربه بارها حضور در این مسابقه به من می‌گوید روحیه حرف اول را در این بازی می‌زند و این روحیه بالا می‌تواند برگ برنده آبی پوشان باشد. اما این روحیه بالا را با بالا بردن توقع از تیم نباید اشتباه گرفت.

وی افزود: شاید خیلی‌ها تصور کنند چون استقلال به همه تیم های ایرانی سه چهار تا می‌زند، باید پرسپولیس را هم با اختلاف سه چهار گل ببرد که این اصلا پیش بینی درستی نیست. ما نباید توقع بیجا برای خودمان درست کنیم. البته این اتفاق می‌تواند بیفتد و امکان این که استقلال با اختلاف پرسپولیس را ببرد وجود دارد، اما این یک اصل نیست و هواداران استقلال نباید برای خودشان توقع ایجاد کنند.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: خط دفاعی استقلال به بلوغ خوبی رسیده است و این تیم در فاز دفاعی آنقدر موفق عمل می‌کند که خیلی کم به تیم مقابلش موقعیت گل می‌دهد. به جز مدافعان، هافبک های دفاعی هم به وظایف شان خیلی خوب عمل می کنند تا نقطه برتری تیم استقلال در عملکرد بازیکنان این تیم در فاز دفاعی باشد.

حسن زاده در خصوص چارچوب دروازه استقلال گفت: اگر رحمتی مشکل مصدومیت نداشته باشد که گویا اینگونه نیست، نباید نگرانی بابت چارچوب دروازه داشت. رحمتی یک دروازه بان با تجربه است و بارها در این مسابقه بزرگ حضور داشته و به اندازه کافی دربی دیده است. به نظرم حتی اگر رحمتی مصدوم هم باشد باز هم با کمک تجربه‌اش از پس این بازی بر می‌آید.

مدافع سابق تیم استقلال در ادامه افزود: پرسپولیس را باید قهرمان زودهنگام لیگ دانست و شاید این موضوع از انگیزه‌های این تیم برای پیروز شدن در این بازی بکاهد. جمیع اتفاقات حاشیه ای در خصوص این بازی من را به این باور می‌رساند که احساس کنم شانس استقلال در این بازی به مراتب بیشتر است. به خصوص که قطعا تیم شفر در این بازی برای جبران قهرمان نشدن در لیگ هم که شده با هدف نباختن و گرفتن حداقل نتیجه به میدان نمی‌آید. بلکه برای بردن بازی می‌کند.

این پیشکسوت در خاتمه بیان داشت: فکر می کنم در این بازی تیام هم شانس خوبی برای گل زدن داشته باشد. او در بازی‌های گذشته توانایی هایش را نشان داده و می تواند گلزنی در دربی را هم تجربه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمزته

      انشاالله که استقلال با غرور وارد زمین نشه!!!!!

      پاسخ ها

      • سعید

        اینشالااستقلال برنده میشود

    • موسوی

      این یارو اصلن فوتبال را میفهمه!!!!!؟؟ همچین صحبت کرد که انگار پرسپولیس ۱۶ امتیاز کمتر از کیسه هست.!!!! اخه بیچاره دعا کن ۶ تایی تکرار نشه !!!!

    • بدون نام

      بابا اعتماد بنفس . اعتماد بنفس نیست که اعتماد به سقفه
      چقد شماها پررویید استقلال میتونه به ماگل بزنه زهی خیال باطل .فق
      ما پرسپولیسی ها همیشه میبریم فهمیدی کیسه کش متغلب

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه اگه توانستید ببرید

    • ..

      به همین خیال باش......

    • بدون نام

      برو کیست و بکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج