جاباما
۶۸۳۳۴۶
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

رسانه آمریکایی:

ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۰ نامزد می‌شود

شبکه خبری «سی‌ان‌ان» روز سه‌شنبه مدعی شد رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور هم نامزد خواهد شد.

خبرگزاری فارس: یک رسانه آمریکایی مدعی شده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز، سه‌شنبه نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ این کشور اعلام خواهد کرد.

«سی‌ان‌ان» همچنین مدعی شد ترامپ «براد پارسکیل»، مدیر بخش رسانه‌های دیجیتال در ستاد انتخاباتی سال ۲۰۱۶ خود را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی جدید خود معرفی خواهد کرد.

پیش از این برخی منابع خبری مدعی شده بودند در صورتی که ترامپ بخواهد برای بار دوم در انتخابات ۲۰۲۰ کاندید شود، ممکن است از سوی هم‌حزبی‌هایش در مرحله مقدماتی به چالش کشیده شود.

«جف فلیک»، یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا چند ماه پیش گفته بود در صورتی که ترامپ روال فعلی‌اش را ادامه دهد، ممکن است مجبور باشد در مرحله مقدماتی هم با هم‌حزبی‌هایش برای معرفی به عنوان نامزد حزب رقابت کند.

معمولاً روسای جمهور مستقر از طرف هم‌حزبی‌هایشان به چالش کشیده نمی‌شوند و کمیته مرکزی حزب آنها را بدون شرکت در رأی‌گیری‌های مقدماتی به عنوان نامزد حزب معرفی می‌کند.

با وجود این، در تاریخ برگزاری انتخابات‌های ریاست‌جمهوری آمریکا چند بار این روال عوض شده است. «جیمی کارتر» در سال ۱۹۸۰ با وجود آنکه رئیس‌جمهور مستقر بود، در مرحله مقدماتی مجبور شد با «تد کندی» رقابت کند. چهار سال بعد هم «جرالد فورد»، رونالد ریگان را به چالش کشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر دونالد ترامپ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود

    • بدون نام

      آزموده را آزمودنی خطاست.

    • بدون نام

      ترامپ برای انتخابات ۲۰۲۰ نامزد می‌شود و صد در صد مجددا رای خواهد اورد .مدیری نیست که کارهاش را نیمه تموم بذاره .. اگر لطف کنید سانسور نکنید ممنون میشم اخه چبزی نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج