۶۸۳۵۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

خلعتبری: کرانچار صحبت نکند بهتر است!

مهاجم پرسپولیس می‌گوید کرانچار بهتر است درباره داوری صحبت نکند و اگر یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند متوجه می‌شود که قهرمانی چه کرده است.

ایسنا: مهاجم پرسپولیس می‌گوید کرانچار بهتر است درباره داوری صحبت نکند و اگر یک بار دیگر فیلم بازی را ببیند متوجه می‌شود که قهرمانی چه کرده است.

محمدرضا خلعتبری درباره دیدار پرسپولیس برابر سپاهان، تصمیم محسن قهرمانی در اخراج بازیکن پرسپولیس و آینده تیمش در این فصل صحبت کرد.

* در یک بازی بحث‌برانگیز رقابت را به سپاهان واگذار کردید.

واقعیت این است که ما با انگیزه بالایی به اصفهان رفته بودیم. شرایط تیم‌مان خیلی خوب بود و همه بازیکنان آماده انجام بهترین بازی مقابل سپاهان بودند. اما متاسفانه داور در همان ابتدای بازی تصمیمی گرفت که همه چیز را به هم ریخت. شاید اگر قهرمانی کمی بیشتر فکر می‌کرد و از کمک خود درباره آن صحنه می‌پرسید، می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد اما با اخراج حسینی، شیرازه تیم ما از هم پاشیده شد و مجبور شدیم ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره و آن هم در حالی که یک گل از حریف عقب بودیم بازی کنیم که کارمان خیلی سخت بود.

* در اواخر بازی دیگر بی‌خیال دفاع شده بودید و می‌خواستید هر طور شده گل مساوی را بزنید.

در نیمه اول بازیکنان ما تحت تاثیر کار قهرمانی بودند اما در نیمه دوم به خودمان آمدیم و خیلی خوب کار کردیم. یکی، دو موقعیت خوب هم داشتیم اما تیمی که ۱۰ نفره است تحت فشار زیادی است و نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. تصمیم قهرمانی ۱۰۰ درصد اشتباه بود. من به او گفتم صحنه را ندیدید اما گفت چرا من دیدم. متاسفانه در نیمه دوم شانس با ما یار نبود و گل دوم را هم روی یک ضد حمله خوردیم.

* البته کرانچار بعد از بازی از قضاوت قهرمانی دفاع کرد.

کرانچار یکی از مربیان خیلی خوبی است که تا به حال به فوتبال ایران آمده، اما بهتر است او درباره تیم خودش اظهار نظر کند. ما که درباره تیم سپاهان حرفی نزدیم و فقط بردشان را به آن‌ها تبریک گفتیم. همه می‌دانند نظر کارشناسان داوری درباره قضاوت قهرمانی چه بوده، پس بهتر است کرانچار به این مسائل داوری ورود نکند. او باید فیلم بازی را یک بار دیگر ببیند. قطعا خودش خواهد فهمید که قهرمانی چه کرده است.

* قبل از بازی هواداران سپاهان تو را تشویق کردند.

خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد. احترام خاصی برای هواداران سپاهان قائلم. یک سال در این تیم بازی کردم و عملکرد خوبی داشتم.

* با این باخت از صدر جدول دور نشدید؟

اصلا این طور نیست. مطمئن باشید آینده درخشانی در انتظار تیم ماست. واقعا بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در هر بازی سرنوشت را عوض کنند و سه امتیاز را برای پرسپولیس به دست بیاورند. باخت به سپاهان هم اتفاقی بود که روی اشتباه داوری رخ داد و اصلا مشکل فنی نداشتیم. فاصله ما با صدر جدول زیاد نیست و عزم خود را جزم کرده‌ایم که در ۵ بازی آینده تا انتهای نیم فصل بهترین نتایج را بگیریم و امیدوارم در این راه هواداران ما را تنها نگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 6 تایی ها

      اقای خلعتبری اخه این مربی اجنبی و 6در 4 اصلا لیاقتشو داره که ادم تف بندازه تو صورتش که داری باهاش جروبحث میکنی بیخیال خونه خودتو کثیف نکن همین روندو ادامه بدین بالاغیراتا امسال قهرمان میشین

    • اهوراااااااا

      {6-0}{4-1} اینا نتایجیه که پرسپولیس جلوی استقلال بدست اوورد پس کیسه کشای محترم لطف کنن دیگه انقدر زر زر نکنن 4تایی ها

    • نادر

      کرانچار دائم الخمر بهتره به فکر تامین مایحتاجش باشه.

    • نادر

      کرانچار دائم الخمر بهتره به فکر تامین مایحتاجش باشه.

    • نادر

      کرانچار دائم الخمر بهتره به فکر تامین مایحتاجش باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج