۶۸۳۵۹۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ مدرنیته در «مازاد بر نیاز» بودن

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: خبر: سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی: اخراج استادان واحدهای این دانشگاه ازجمله «علوم و تحقیقات» مطرح نیست اما برخی استادان «مازاد بر نیاز» هستند و «در مسیر انفکاک» قرار گرفته‌اند.

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: خبر: سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی: اخراج استادان واحدهای این دانشگاه ازجمله «علوم و تحقیقات» مطرح نیست اما برخی استادان «مازاد بر نیاز» هستند و «در مسیر انفکاک» قرار گرفته‌اند.

سخنگوی سایپا: آمار بالای تصادف پراید در حوادث جاده‌ای مطرح نیست اما برخی پرایدها مازاد بر نیاز هستند و در جاده‌ها در مسیر خروج از رده و ورود به دره قرار گرفته‌اند.

سخنگوی وزارت ارتباطات: کم‌بودن سرعت اینترنت در ایران مطرح نیست اما سرعت بالای اینترنت مازاد بر نیاز بود و در مسیر انقطاع قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون زنان: عدم ورود زنان به ورزشگاه‌ها مطرح نیست اما به علت مازاد بر نیازبودن درخواست‌های زنان، ورود زنان در مسیر انسداد قرار گرفته است.

سخنگوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد: عدم ‌اکران فیلم «عصبانی نیستم» در سینماهای کشور مطرح نیست، اما برخی فیلم‌ها مازاد بر نیاز هستند و در مسیر «قیچی‌شدن» قرار گرفته‌اند.

سخنگوی بانک مرکزی: بالارفتن تورم ازجمله افزایش قیمت حامل‌های انرژی مطرح نیست اما برخی اقلام مازاد بر نیاز هستند و در مسیر تصاعد قیمت قرار گرفته‌اند.

سخنگوی وزارت کار: اخراج کارگران واحدهای کارگری مطرح نیست اما برخی کارگران مازاد بر نیاز هستند و در مسیر در خروجی و کارگزینی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی قرار گرفته‌اند.

سخنگوی معاونت کتاب وزارت ارشاد: عدم‌ چاپ برخی کتاب‌‌های نویسندگان مشهور کشور، مطرح نیست، اما برخی کتاب‌ها مازاد بر نیاز هستند و در مسیر خمیرسازی قرار گرفته‌اند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال: سقوط تیم‌های ته جدولی لیگ برتر به دسته پایین‌تر مطرح نیست اما برخی تیم‌ها مازاد بر نیاز هستند و در مسیر انفکاک از لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

سخنگوی وزارت نیرو: بی‌استفاده‌بودن برخی سدهای کشور اصلا مطرح نیست اما برخی سدهای کشور مازاد بر نیاز هستند و در مسیر رودخانه قرار نگرفته‌اند.

سخنگوی صداوسیما: بیننده نداشتن برنامه‌های صداوسیما مطرح نیست اما برخی بینندگان تلویزیونی مازاد بر نیاز هستند و در مسیر تماشای برنامه‌های ماهواره و سریال‌های ترکی قرار گرفته‌اند.

سخنگوی مجلس: عدم تصویب برخی موارد از لایحه بودجه سال ٩٧ مطرح نیست اما برخی بندها مازاد بر نیاز هستند و در مسیر انفکاک از بودجه‌ سال ٩٧ قرار گرفته‌اند.

سخنگوی معاونت موسیقی وزارت ارشاد: لغو کنسرت‌ها دارای مجوز مطرح نیست اما برخی کنسرت‌ها مازاد بر نیاز هستند و در مسیر «لغو خودجوش» قرار گرفته‌اند.

سخنگوی هواپیمایی کشوری: سقوط هواپیماها به دلیل نقص فنی مطرح نیست، اما برخی هواپیماهای کشور به دلیل کمبود قطعات یدکی و عمر بالا در مسیر انفکاک از خطوط هوایی و کاهش شدید و ناگهانی ارتفاع و برخورد با زمین قرار گرفته‌اند.

سخنگوی باشگاه پاس منسوب به همدان (تهران سابق): سقوط پاس به دسته سوم اصلا مطرح نیست اما تیم پاس مازاد بر نیاز هست و در مسیر نابودی قرار گرفته است.

سخنگوی واحد شیبدارکردن کافوهای مخابراتی: بحث شیبدار‌کردن کافوهای مخابراتی مطرح نیست اما شیب برخی کافوهای مخابراتی کمبود بر نیاز بود! و در مسیر شیب اضافه قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تمنا

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج